Forfatter |
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
Den der SEAL koncert HTP brugte til demo, er der nogen der ved hvad den hedder?
|
|
|
Nej, desværre! Men jeg fik en rigtig fed hovsa oplevlse med en musikDVD, nemlig med "Blue Man Group" - Complex Rock Tour Live (2004)  Optagelsens billedtekniske niveau var der ikke noget at tale om, men musikken - og de 3 blå herre, hold k... hvor var det nyt og anderledes - på den fede måde. Er der nogen der kender dem? Ved at de holder koncert i London engang i november, er seriøst intersseret i at tage derover!
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så dem live i Las Vegas i januar...
Det er okay, men lidt mærkeligt... Bassen var så kraftig at det gjorde direkte ondt i ørene, og jeg er da ellers ikke så sart... Hvis man skal gengive det realistisk på et surround anlæg, så skal der nogle alvorlige subs på..
Mvh Kim
|
Til top |
|
|
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Henrik N Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den må jeg bare have!!! Jeg er helt enig med jer andre, det var en fed wow oplevelse at se og høre dem! Tak for deres navn!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahh den skrev 76,92kr da jeg bestilte den for 1 minut siden.. tak for info
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
ahh den skrev 76,92kr da jeg bestilte den for 1 minut siden.. tak for info
|
|
|
Ups - må hellere få købt den, inden I tømmer lageret - er stor Seal fan
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den hjemme - godt nok billigt
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Så er den hjemme - godt nok billigt  |
|
|
ja meget.. nok også derfor jeg valgte at købe lige den. for han har lavet meget godt..
|
Til top |
|
|
EPI68 Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 72
|
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
Har selv blue man group dvd'en og der er faktisk meget godt musik på, og ja så er det lidt anderledes at sætte den på, når der skal demonstreres for vennerne... de er vist temmelig kendte i udlandet, de laver så vidt jeg ved, reklamer for diverse produkter.. |
|
|
Hej Flex195
Hvilken DVD er det?, er det den samme DVD som på messen?
Syntes det var rasende godt. __________________ De Herligste Hilsner
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Go4it skrev:
Så er den hjemme - godt nok billigt  |
|
|
ja meget.. nok også derfor jeg valgte at købe lige den. for han har lavet meget godt..
|
|
|
Jeg har lige fået den ind af døren - hold k... hvor er den DVD godt optaget, både i lyd og billede (dts), og så er der en cd med = årets køb
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
har også modtaget den idag.. cdwow har skiftet emballage, hvorfor coveret er gået i stykker under transporten.. nå nevermind. Føj hvor er den god! har kun hørt cd'en, da dvdafspillerne pt er K.I.A.
og så starter den jo sk*** godt. crazy.. fedt fedt nummer..
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bedste lyd i mine øre, var helt klart art sounds "sweet 16" Sikken en måde og formidle det nummer på... Maks grineren, var da Jensen fyrret Infected Mushroom af. Det lød p***e godt 
Største skuffelse. Gamuts L7... Hold fast mand en skinger højtalere. Og hvordan kan det være, at når man spendere så mange timer og penge på en højtalere, at de så ik undersænker enhederne? Og basporten. Det giver for det første bedre lyd, da enhenden er bedre stabiliseret. Også så ser det en hel del pænere ud. Kan da ik passe man i år 2006 med en højtalere til en bondegård, ik lige kan klare den sidste finish. Men ok, jeg kan være ligeglad. Skal ik eje dem ..
En overrasker. Kibri. Hold fast en flot dynamisk og anerledes højtalere  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

|
Sendt: 28 November 2006 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
tarup 13 skrev:
Andreas KBH skrev:
Vil gerne kommentere sagen om GamuT's L7 demo, der var helt klart en dårlig akustik i det rum de var opstillet i, men volumen var altså for høj til det var en behagelig oplevelse. Hørte et stykke klassisk musik, og lyden var nok som at side i selve orkestergraven uden ørepropper 
Syntes det var lidt synd, nu når alt lyset var dæmpet i lokalet (for at give en god lydoplevelse formoder jeg)...
Dette skal da helt klart tages som en kritik af denne demo, om man så vil bruge den konstruktivt, og evt. ændre dette næste gang, eller blive fornærmet er helt frit 
|
|
|
Det er min erfaring, at hvis du kritiserer GamuT, så får du at vide du er halvdøv, og du selv har nogle dårlige højttalere. De har fundet de vise sten. (tror de) lidt synd for der er nogle gode elementer i deres filosofi.
vh. Henrik
|
|
|
Hvis jeg er blevet halvdøv er det da på grund af Gamut-demoen!
Jeg blev sgu irriteret...især på mig selv! Og det gjorde jeg fordi jeg ikke straks rejste mig og gik allerede efter de første 30 sekunder af Guns n' Roses. Det var alt for højt. Og alligevel er jeg lidt i tvivl om det var selve lydtrykket (det målbare) eller om der rent faktisk var tale om lyd der på én eller anden måde var 'forvrænget'? Jeg måtte rent faktisk holde en (tiltrængt!) rygepause for lige at få 'klaret ørerne' inden besøg i et nyt demorum...
I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at høre den 'tekniske' begrundelse for opstillingen af højttalerne. Der var godt nok stor afstand mellem dem...set i forhold til lyttepositionen. Det mindede mig en hel del om den oplevelse man får i en biograf med stort lærred...på forreste række. Og det kræver jo at man faktisk skal dreje hovedet for at se hvad der sker i hhv. venstre og højre side!
Mvh.
Nilau
|
|
|
I det seneste nummer af "HighFidelity" er der en artikel om messen - og dér skriver de at Gamuts ikke ligefrem optimalt placerede højttalere spillede FOR højt - så der må efterhånden være noget om snakken... Underligt at Gamut ikke selv kunne høre det
|
Til top |
|
|