Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 06:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: H/K AVR 7300 Skruer automatisk op! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

nu efter at have fået en ny af slagsen oplever jeg det samme igen... men der er kommet en fejl mere med på min nye maskine... somme tider... det meget sjældent, forvrænger den afsindigt meget selv ved helt lav volume. jeg er ved at værre godt rødden over det efterhånden. nogen der kan ha en ide om det kan hænge sammen med det med volumen?? jeg undre mig over hvorfor begge mine recievere har gjort det (avr 7300 begge to). kan det være en general fejl de har eller er det mig der har et eller andet støj et sted.... im lost :(
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
Jack Frost
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Til reparation med den. Det er jo tydeligt at den har en defekt!! Det er iøvrigt ikke første gang man hører om en defekt H/K, så det er bare med at få den sendt afsted. Uanset hvilke løsninger/gæt og bud du får, så er der intet der kan ændringer på at der er behov for en tekniker!
Til top Vis Jack Frost's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jack Frost
 
dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 174
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Generel fejl. Du skal undgå at dreje på forstærkerens drejeknap. Der var en der fortalte i en anden tråd om det at det var når vulumenpotmeteret var drejet imellem to trin at den gjorde det.
 Ihvertifald sker der ikke noget hvis jeg udelukkende bruger fjernbetjeningen. Kun hvis jeg skruer op på forstærkeren kan det opstå igen. Så må man lige dreje på forstærkeren igen indtil det er væk igen, og så bruge fjernbetjeningen for resten af tiden.


__________________
Harman Kardon AVR 7300
Harman Kardon DVD 47
jamo 707i gulvhøjttalere 4 stk plus center
SVS PB 12-plus sub.
CAV A12 Hybrid forstærker
CAV Fi II gulvhøjttalere
Til top Vis dennis nordjyll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dennis nordjyll
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Jack Frost >> problemet er at den første jeg havde blev sendt til rep.... men de fandt ikke fejlen... da det kun er noget den gør måske en gang hver 3-4 måned... og det er jo ikke engang sikkert den gør... jeg spekulere om det kan være noget udefrakomne støj af en art. tror sq forhandleren snart rykker sit hår af, for hvad fanden kan man gøre når det sker sjældent.... det skete første gang i dag på den nye receiver. jeg var ved at lave et eller andet og hørte radio.... da jeg hører der bliver forøget i volumen... jeg går ind for at skrue lidt ned....med fjernbetjæningen og trykker 2 gange på volume down. derefter fyrer den bare op og er ved at rykke højttalerne af også.... syntes sq det er belastende at tænke på at den kan smadre mine højttalere så bliver det hurtigt dyrt.

 

dennis nordjyll >> hmm bruger aldrig potmeteret kun fjernbetjæningen.... men det er jo svært at finde sådan en periodisk fejl.... men jeg magter ikke at få smadret højttalerne pga det.

Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 174
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

prøv at dreje potmeteret når den gør det for at få den ud af den stilling imellem 2 trin. Og så fjernbetjening for resten. Min kan osse lade være i et par mdr. indtil jeg drejer på forstærkeren. Så kan den finde på det igen. Surt show.

__________________
Harman Kardon AVR 7300
Harman Kardon DVD 47
jamo 707i gulvhøjttalere 4 stk plus center
SVS PB 12-plus sub.
CAV A12 Hybrid forstærker
CAV Fi II gulvhøjttalere
Til top Vis dennis nordjyll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dennis nordjyll
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

hmm det lyder skummelt hehe... men værd at prøve hvis ikke man sigter efter power knappen først :)
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes