Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 23:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Købmand eller Entusiast (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Spørgsmålet: Hvor foretrækker du at købe HiFi ?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
10 [25,64%]
29 [74,36%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dr. jeep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Hvis ikke sælgeren tror på det, er det svært at overbevise andre !...........

[/QUOTE]

Det er da noget vrøvl... Har engang i min pure ungdom stået i en radio butik i London og det nemmeste var da her at bilde kunder ind at det man fik mest provision på var det bedste. Jeg har godtnok overbevist mange kunder om at Aiwa hovedtelefoner er bedre end Sennheiser til det 10-dobbelte. Og jeg er nok ikke den eneste der har gjort noget lignende.

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har tidligere sagt at jeg er villig til at bestille fra en gadehandler i Kabul om prisen er riktig. Forstå det på den måden at jeg ved selv såpas meget om hifi at jeg ikke behøver den helt store vejledningen før et køb. Det jeg behøver er mere en sparringpartner der kan inspirere mig.

Men jeg var for lidt siden uden at købe sæng og cykelhjelm. Jeg aner nul om bægge dele, og her var sælgeren afgørende for hvad, og hvor det blev handlet. Pris havde ikke den helt store betydningen.

Der findes sikkert mange der har det på samme måde omkring hifi.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 01:17 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:

Det ser ikke ud for at denne regelen gælder her på H4A for negativ omtale av konkurrerende produkter/forhandlere fra branchemedlemmer er ikke nogen sjeldenhed her.

Hvor jeg kan ikke se nogle , jo måske dem der skjuler sig .

En anden sjov ting , er der sidder mange verden over der bliver betalt for at sidde på forums og skrive dit og dat , og det er det værste der findes .

Og lige det er der nogle der nyder godt af på jers AV forum i norge  , samt et par af jers gode anmelder i har deroppe også har nydt godt af dette .

Jeg har altid handelt meget ved Ole fra KT(som ikke er der mere ) .

Ja købmand og skide ligegladmed lyden , men altid god for en god handel bare man vidste hvad man ville have  synd for dansk hifi at han ikke er med mere .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

Sjovt at du skulle sige det. Du kan jo feks tage en tit på hvad du selv tidligere har skrevet om feks Gryphon, trådstarteren har allerede fundet frem sitatene for dig, god læsning!

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

Jeg er skide ligegald med prisen og giver såmænd gerne 15 - 20 % i drikkepenge hvis bare lyden er den bedste og kundebehandlingen er god. Masser af tid, hyggesludder, kvalitetsforståelse, tekniske udredninger og laaaaaang tid til prøvelytning.

Der SKAL være mulighed for at låne alt det udvalgte gear med hjem og sælgeren skal være bevidst om at anmeldelser er totalt ligegyldige.

Sælger skal 100 % acceptere at jeg vælger at købe noget hos ham og noget andre steder, noget nyt og noget brugt. Sælger skal være indstillet på at prøvelytning skal ske med produkter fra andre forretninger.

Hvis en forhandler forsøger at prakke mig noget hokus pokus på som vi begge inderst inde ved ikke betyder en skid for lyden eller kommer med hamrende utætte forklaringer i den tro at jeg er naiv, så er jeg ude af den butik inden sælger så meget som overvejer om hans strategi er ok eller ej.

En forhandler som ønsker at vinde min tillid skal først overbevise mig om at han er i stand til at sammensætte det bedste af det bedste og det skal han gøre ved praktisk at sætte noget op og lade mig lytte og sammenligne med oplevelser i andre seriøse forretninger. Kan han ikke det (og det er kun en håndfuld eller to forhandlere i DK der kan det) så kan han godt glemme alt om at sælge lyd til mig. Har han et produkt som jeg ved er vellydende så vil jeg hellere lade en som kan trylle med lyd tage det hjem til mig så det kan lyttes til under de rette betingelser.

Jeg er bedøvende ligeglad med om jeg skal til Tyskland, Sverige, England eller andre steder hen, ja sågar Jylland, for at få det jeg vil have.

Om et produkt har en udsalgspris på 1500,- eller 120.000,- er også fuldstændigt ligegyldigt. Det morsomme er at det meget tit er forholdsvis billige produkter der vinder lyttesammenligningerne. I den sidste ende står man så med et anlæg der er total vinder i vellyd selvom det ikke endte op med personlig økonomisk ruin.

Den der med at være misundelig på folk med anlæg til halve eller hele millioner i IKEA-indrettede stuer, den kender jeg heldigvis ikke til. Jeg griner nok lidt i skæget i stedet for, vel vidende at hvis man bruger tilstrækkelig meget energi over tilstrækkelig mange år så bliver man mere tilfreds og får mere vellyd end hvis man køber det dyre anlæg som er godt anmeldt.

Bortset fra det så er selve afstemningsskemaet ligegyldigt at svare på for mig da det slet ikke kan give udtryk for min holdning til emnet.

"dolph"

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 05:10 | IP-adresse registreret  

hvis jeg har set et tilbud i en avis og så går efter det tilbud og forhandleren så siger at de ikke har varen hjemme eller at varen er udsolgt, men kan tilbyde mig en anden vare til lige lovelig meget mer pris kan jeg godt blive lidt jeg har ikke bedt om at blive taget i r***n, hvis han kan fremskaffe en vare til samme pris og varen er en god erstatning for den vare jeg ellers vil ha haft har jeg lyst til komme igen.

Carstong

Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 07:20 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Sjovt at du skulle sige det. Du kan jo feks tage en tit på hvad du selv tidligere har skrevet om feks Gryphon, trådstarteren har allerede fundet frem sitatene for dig, god læsning!

Ja kan godt høre du ved ikke meget .

Nu var jeg herinde som privat bruger længefør jeg blev Branchemedlem tro nok jeg bliv oprette som det engang sidst i 2004 .

Og min holdning har ikke ændret sig .

At jeg så har det nu i shoppen , er udfra det nye jeg har hørt , man ligger ikke en masse penge for sjov .

Jeg har skrevet det samme om nogle mærker , men det holder mig ikke fra at være vilde med andre modeller de har lavet .

Tager man krell , de laver nogle der lyder godt så har de nogle modeller hvor det er gået helt galt for dem , og det samme med vienna , da jeg startet med vienna var der en model jeg ikke ville sælge og gjore det heller ikke .

Og det samme med cardas jeg sælger nu og dem jeg køber af ved det også , og hvis de jeg sælger ikke kan lide dert , så kan de bare sige til , mig kan man ikke købe eller lukke munden på , jeg bestemmer 100% selv , og velodyne og vienna Audia ved det også .

Men nu behøver jeg ikke forsvare mig , da jeg sådan set er total ligeglad .

En anden ting hvordan er det i sælger SVS ?

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Den sidste ting jeg vil skrive i dette forum bliver dette

Hvad angår Carsten .

Så kan jeg fortælle det hele startet engang for en del år siden til et suprertræf i odense , om hans powercabler  dem skulle jeg prøver de var dit og dat , det gjore jeg så  men kunne slet ikke lide dem og det tændte ham helt af .

Det næste var så da han skulle sælge sin kære Classe CA200 og den var sat tilsalg her på siden , flere ville vide hvordan den spillet , jeg skrev tro jeg nok den spillet svampet og var meget dårlig (har tit stillet ? ved at SK solgte dette mærker ) ps den står her nu kom og hør dem .

Det fik det hele til at koge over gemmen længe tid folk der har været med længe nok kan nok huske det og der blev slettet en del indlæg af hans , næsten alle hans indlæg var rette mod mig .

Det hele kørte så videre på mail og PM , og jeg har alle mails endnu , jeg har nu alle mailse jeg har fået siden 1999 små 288000 stk er det blever til endtil nu .

Men den gik højt på mails og PM i en mails svinder han mig til og klader mig de værste ting , jeg skriver kort til ham , Vi mødes nok en dag , han opfatter dette som om jeg vil komme at slå ham ihjel , ( men jeg skriver også til ham opfat det som du vil , jeg ved når man står mand til mand så ville du aldrig sige dette til mig som du har skrevet i den mailes .

Den køre vidre , jeg ville en dag med til supertraf i HANS KLUB , men det måtte jeg ikke for jeg havde gjort dit og dat , jeg fik en del mails fra andre om at han bagtalte mig pr mail .

Nå f**k det tænket jeg , men efter noget tid blev jeg meget træt af det , og skrev til en del I HANS KLUB , som jeg havde solgt noget til , han havde valgt ikke at snakke med dem mere forbi de havde købt af mig , ja han ville ikke have en i HANS KLUB til at køre af mig .

Jeg sendte de mails jeg havde til et par stykker fra den klub , og efter noget tid var han ikke i HANS EGEN KLUB mere .

Men før det  , der prøvet klubben at få løs dette problem med carsten og mig , han sagde hvis jeg sendte ham en mail hvor jeg undskyldning var alt ok .

OG ALT HVAD JEG HAR SKREVET HERINDE STÅR JEG VED , OG IKKE EN KAN ÆNDRE VED DET .

Her er den mail ,

ps jeg fik aldrig en for det han havde skrevet til mig , og det var ikke pænt .

Til slut kan jeg da lige sige ,  jeg kender navne på op mod over 20 der sidder herinde i det skjule og sælger eller de laver hifi , og det skriver nu ikke pænt om andre mærker .

Her er den mail .

Resten af denne mail er slette af admin (K. Rasmussen), da der er tale om privat mail mellem 2 parter, hvor der ikke er givet samtykke.

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Når du fremdeles har så vondt i røven over SVS så regner jeg med at det har økonomiske årsager? Måske tjener ikke du riktigt så mange penger som du skulle ønske siden en del vælger at handle andre steder, også bliver der ikke penger nok til BMW M6. Du er handelsmand, og det du gør, gør du for penge, og derfor tror du tydligvis at jeg gør det jeg gør for penge.

Helt fejl. Læs lidt på avforum.no, og du vil finde masser af entusiaster nøjaktig som mig, tror du også at alle de står på SVS's lønsliste? .  

Nu udvæksler jeg tit PM's med mennesker på jagt efter sub, og tro det eller ej, jeg har anbefalet et par stykker Velodyne om det har været det bedste valget for de.

Nu er det også en anden grund til at jeg skriver mere om SVS end andre ting. Jeg oprettet en gang en "SVS nyheder" tråd, og nu forventer mange at jeg holder denne tråden opdateret. Det koster ikke mig så altfor mange Kj siden jeg aligevel læser om alt der rører sig på submarkedet. Jeg skulle da ønske at man fra Hifi4All's side valgte at føre nyheder omkring SVS, og måske vil det ske på et tidspunkt, indtil da får jeg holde tråden opdateret. At jeg også er meget glad for at skrive hjælper også på.

Om modsene fremdeles holder denne tråden under opsikt vil jeg benytte anledningen til at spørge om hvorfor man ikke fører nyheder omkring SVS? Det er ikke akkurat som om at der ikke sker noget omkring merket

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:

Når du fremdeles har så vondt i røven over SVS så regner jeg med at det har økonomiske årsager? Måske tjener ikke du riktigt så mange penger som du skulle ønske siden en del vælger at handle andre steder, også bliver der ikke penger nok til BMW M6. Du er handelsmand, og det du gør, gør du for penge, og derfor tror du tydligvis at jeg gør det jeg gør for penge.

Helt fejl. Læs lidt på avforum.no, og du vil finde masser af entusiaster nøjaktig som mig, tror du også at alle de står på SVS's lønsliste? .  

Nu udvæksler jeg tit PM's med mennesker på jagt efter sub, og tro det eller ej, jeg har anbefalet et par stykker Velodyne om det har været det bedste valget for de.

Nu er det også en anden grund til at jeg skriver mere om SVS end andre ting. Jeg oprettet en gang en "SVS nyheder" tråd, og nu forventer mange at jeg holder denne tråden opdateret. Det koster ikke mig så altfor mange Kj siden jeg aligevel læser om alt der rører sig på submarkedet. Jeg skulle da ønske at man fra Hifi4All's side valgte at føre nyheder omkring SVS, og måske vil det ske på et tidspunkt, indtil da får jeg holde tråden opdateret. At jeg også er meget glad for at skrive hjælper også på.

Om modsene fremdeles holder denne tråden under opsikt vil jeg benytte anledningen til at spørge om hvorfor man ikke fører nyheder omkring SVS? Det er ikke akkurat som om at der ikke sker noget omkring merket

Nu ved jeg mere end dig .

skal jeg ligge de mails jeg få ud .

Jeg har fået mange om at på sender PM til folk og at du skaffer dem det .

Nu er jeg på ingen møde bange for SVS , de gør jo det samme i us på ders forums .

Hvis jeg ville kunne jeg bare ligge en kæmpe order og sælge dem ud til low pris , det er ikke et problem for mig eller andre .

Men du skriver noget om mig så kan jeg oplyse det jeg ved om dig .

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Heheheh

Jeg troede du sa

jensen skrev:

Og at vi var kvit dig, så heldige var vi nok ikke.

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

PS! Jeg har rapporteret dig til Hifi4All's admin nok en gang, så får vi se om det hjælper

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
PS! Jeg har rapporteret dig til Hifi4All's admin nok en gang, så får vi se om det hjælper

Hvorfor?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

ManicMiner skrev:

Hvorfor?

Ja det forstår jeg heller ikke. Der er måske noget om snakken?

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:

Heheheh

Jeg troede du sa

jensen skrev:

Og at vi var kvit dig, så heldige var vi nok ikke.

Hvorfor ikke omvendt?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

ManicMiner skrev:

Hvorfor?

Tja, bl.a så poster han email korrespondance, det er ikke tillat. Han påstår også (tit) at jeg arbejder som sælger for SVS, og er ikke det injurier så ved ikke jeg. Det er underligt at Jensen som er et branchemedlem og derfor per definition tjener penger på sine aktiviteter her inde skal kunne slippe væk med ting som vanlige private mennesker ikke kan

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Kim Petersen skrev:

ManicMiner skrev:

Hvorfor?

Tja, bl.a så poster han email korrespondance, det er ikke tillat.

Hvor står det?

ManicMiner skrev:
[Han påstår også (tit) at jeg arbejder som sælger for SVS, og er ikke det injurier så ved ikke jeg.

Hvis du nægter, og han mener at have emails der beviser det, så kunne de jo netop være med til at løfte sløret enten den ene eller den anden vej.

ManicMiner skrev:
Det er underligt at Jensen som er et branchemedlem og derfor per definition tjener penger på sine aktiviteter her inde skal kunne slippe væk med ting som vanlige private mennesker ikke kan

Det tror jeg nu heller ikke han gør. Derudover kan administratorerne ikke være alle vegne, de kan ikke holde øje med alle indlæg.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

I dette indlægget poster han email korrespondance

jensen skrev:

Hvad angår Carsten .

Så kan jeg fortælle det hele startet engang for en del år siden til et suprertræf i odense , om hans powercabler  dem skulle jeg prøver de var dit og dat , det gjore jeg så  men kunne slet ikke lide dem og det tændte ham helt af .

Det næste var så da han skulle sælge sin kære Classe CA200 og den var sat tilsalg her på siden , flere ville vide hvordan den spillet , jeg skrev tro jeg nok den spillet svampet og var meget dårlig (har tit stillet ? ved at SK solgte dette mærker ) ps den står her nu kom og hør dem .

Det fik det hele til at koge over gemmen længe tid folk der har været med længe nok kan nok huske det og der blev slettet en del indlæg af hans , næsten alle hans indlæg var rette mod mig .

Det hele kørte så videre på mail og PM , og jeg har alle mails endnu , jeg har nu alle mailse jeg har fået siden 1999 små 288000 stk er det blever til endtil nu .

Men den gik højt på mails og PM i en mails svinder han mig til og klader mig de værste ting , jeg skriver kort til ham , Vi mødes nok en dag , han opfatter dette som om jeg vil komme at slå ham ihjel , ( men jeg skriver også til ham opfat det som du vil , jeg ved når man står mand til mand så ville du aldrig sige dette til mig som du har skrevet i den mailes .

Den køre vidre , jeg ville en dag med til supertraf i HANS KLUB , men det måtte jeg ikke for jeg havde gjort dit og dat , jeg fik en del mails fra andre om at han bagtalte mig pr mail .

Nå f**k det tænket jeg , men efter noget tid blev jeg meget træt af det , og skrev til en del I HANS KLUB , som jeg havde solgt noget til , han havde valgt ikke at snakke med dem mere forbi de havde købt af mig , ja han ville ikke have en i HANS KLUB til at køre af mig .

Jeg sendte de mails jeg havde til et par stykker fra den klub , og efter noget tid var han ikke i HANS EGEN KLUB mere .

Men før det  , der prøvet klubben at få løs dette problem med carsten og mig , han sagde hvis jeg sendte ham en mail hvor jeg undskyldning var alt ok .

OG ALT HVAD JEG HAR SKREVET HERINDE STÅR JEG VED , OG IKKE EN KAN ÆNDRE VED DET .

Her er den mail ,

ps jeg fik aldrig en for det han havde skrevet til mig , og det var ikke pænt .

Til slut kan jeg da lige sige ,  jeg kender navne på op mod over 20 der sidder herinde i det skjule og sælger eller de laver hifi , og det skriver nu ikke pænt om andre mærker .

Her er den mail .

Hej Rene' !.................

Jeg er utroligt glad for at vi (endelig !) har fået denne sag ud af verden. Takker for undskyldningen, og betragter denne sag for afsluttet på både bedste og mest fornuftige vis.

Nej, jeg får ikke tid til at komme til messe i København !................... Personligt må jeg nok også indrømme at de sjældent er meget værd lyttemæssigt - men det er jo en helt anden sag !...................

Jeg tror (for at få en endnu bedrfe situation) at det vil være formålstjenligt, at vi en gang ved lejlighed får stukket hovederne sammen til et forhåbentlig fornøjelig møde (på tohånd) - det kunne jo være at vi slet ikke lå så langt fra hinanden. Evt. fremtidige uoverenstemmelser kan måske også forhindres ved et sådant møde.

Mvh / Best Regards

Carsten S Christensen

Viborg Musik & HiFiklub: www.viborghifi.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Rene Jensen [mailto:rail@pc.dk]
Sendt: 15. februar 2005 18:50
Til: csc@privat.tdcadsl.dk
Emne: Re:

Det kan vi skam også , jeg er sådan set slet ikke en person der tager noget tungt .

Jeg glemmer lige så hurtigt som jeg husker .

Og jeg har så af sige intet imod dig , den enegang jeg har mødt jeg synes jeg du var en flink gut .

Men jeg vil da gerne undskylde hvis jeg har send dig en besked/mail hvor du føler jeg har truet dig , for det kunne jeg aldrig finde på at tyde til vold .

Det er hermed glemt alt sammen .

ps
kommer du til messen i KBH ?

jensen

GOD SOMMER .

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:
Det kunne egentlig være sjovt at se hvad for kreterier de forskellige ligger vægt på når de skal placere deres hårdt beskattede penge hos en forhandler !............. Det er der åbenbart delte meninger om har jeg erfaret i tråden "Købmand Jensen"

Den tråd du refererer til, findes ikke her på hifi4all.
Der findes ganske enkelt ikke en tråd med overskriften 'Købmand Jensen'.

Mon ikke det er noget du har drømt ?
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Juni 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

ManicMiner skrev:
[Han påstår også (tit) at jeg arbejder som sælger for SVS, og er ikke det injurier så ved ikke jeg.

Hvis du nægter, og han mener at have emails der beviser det, så kunne de jo netop være med til at løfte sløret enten den ene eller den anden vej.

ManicMiner skrev:
Det er underligt at Jensen som er et branchemedlem og derfor per definition tjener penger på sine aktiviteter her inde skal kunne slippe væk med ting som vanlige private mennesker ikke kan

Det tror jeg nu heller ikke han gør. Derudover kan administratorerne ikke være alle vegne, de kan ikke holde øje med alle indlæg.

Det er da soleklart og enkelt hvorfor han legger et så stort engagement i dette, det er hans levebrød. For mig er hifi en hobby, og min interesse for subs kan i takke Audio Pro for. Jeg hadde i nesten 2 år ventet på Ace Bass 2 som skulle spille ned til rystende 18hz. Når den kom så kunne den kun komme sig ned til 33hz, og jeg bestemte mig for at jeg aldrig på nyt skulle blive taget ved næsen. Jeg har derfor dykket ned i materialet for at finde ud af hvordan en sub fungerer. Pr. i dag ved jeg en del om subs, og når jeg så i tilæg er glad for at skrive falder det mig helt naturligt at dele af min viden med de mennesker der er interesserede i at vide mere. Er det ikke nettop derfor at vi har dette forumet? Jeg er et logisk menneske, og for mig så er lyd en del videnskab, og en del kunst. En del mennesker vil aller helst se bort i fra den videnskabelige delen, og derfor opstår det tit en del kontroverser.

Jeg regner heller ikke med at administratorene griber ind på et øjebliks varsel, men jeg er træt af at blive forfulgt af Jensen, heldigvis forstår jeg ikke ræt tit hvad det er han egentlig skriver. Sagen er den at jeg er her inde for at dyrke min hobby, han er her for at beskytte hans levebrød.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes