| Forfatter |
|
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
harmonic skrev:
|
Hej jeg vil vende tilbage med lidt bedre billedere plus når jeg har fået indretted stuen
Og ja Når roomperfect er ankommet til min stue vil jeg også vende tilbage til min tråd
Men med hensyn til Vertex aq og shunyata så har jeg nøje studeret hvad de tact/lyngdorfaudio bruger som har prøvet alt (og har råd) har valgte at bruge og hvorfor Fks lyngdorfaudio bruger Vertex aq til demoer osv og shunyata. kik på Jean yves kerbrats system + shunyata hydra 8 og anaconda vx er referencen blandt stort set alle anmelder
Jeg har jo så started med at købe en anaconda vx brugt fra usa fordi de koster jo som sagt 21000 kr stk her hjemme og noget mindre brugt i usa og da jeg hørte hva det gjorde ved mit system ja så købte jeg hydra 8 osv
Vertex aq kablerne købte jeg for nye a efter at stort set alle tact og lyngdorf entuiaster enstemmet sage det er det bedste uanset pris og da platformene også har fået svært god omtale ja så røg de sku også med over
og jeg er YYYYdersst tilfreds med hvad begge fabrikanter har givet mit system ISÆR Shunyata anaconda vx og hydra 8 fantastiske producter
Det ene øjeblik er du YYYYderst tilfrids. ISÆR shunyata anakonda vx og hydra 8 fantastiske producenter. Kort tid efter skriver du gudhjælpme at de ikke er pengene værd. HARMONIC! DU er da vist lidt forvirret og har bare lidt besvær med at finde ud af hvad du egentlig mener.
|
|
|
|
|
|
harmonic, jeg undre mig lidt over at du ikke har reageret på overstående indlæg. Der er ikke meget harmonic i det du skriver. Det ene øjeblik er du YYYYYderst tilfrids, og kort tid efter er det IKKE PENGENE VÆRD. Moske er det logik for havmåger, men jeg kan ikke rigtig finde HARMONIC'EN i det.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
|
Til stemer.
Godt skrevet stemer. Jeg har også arbejdet med lyd i mange år. Harmonic tror jeg ikke ved ret meget om lyd, ellere rettere, det gør han ikke. Han kalder sit indlæg for "mit digitale paradis", og mener sandelig at hvis man bare har roomperfect rumcorriction, så betyder akustikken i rummet ikke noget. JAMEN DOG. Jeg vil betegne det som et AKUSTISK MARERIDT. Lidt underligt, når nu roomperfect roomcorriction kan klare det hele har han alligevel flyttet anlæget ind i et rum hvor der sørme både er en sofa og et gulvtæppe. Hvorfor nu det?????????
Det hele ser nu imponerende ud. Det er vist det man skal huske at skrive for at undgå en advarsel
|
|
|
Nej, det er ganske enkelt, min ven - du skal bare opføre dig ordentligt for at undgå advarsler. Er det virkelig så svært at forstå??? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

Tager en pause!!!
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
jensmarius skrev:
|
Til stemer.
Godt skrevet stemer. Jeg har også arbejdet med lyd i mange år. Harmonic tror jeg ikke ved ret meget om lyd, ellere rettere, det gør han ikke. Han kalder sit indlæg for "mit digitale paradis", og mener sandelig at hvis man bare har roomperfect rumcorriction, så betyder akustikken i rummet ikke noget. JAMEN DOG. Jeg vil betegne det som et AKUSTISK MARERIDT. Lidt underligt, når nu roomperfect roomcorriction kan klare det hele har han alligevel flyttet anlæget ind i et rum hvor der sørme både er en sofa og et gulvtæppe. Hvorfor nu det?????????
Det hele ser nu imponerende ud. Det er vist det man skal huske at skrive for at undgå en advarsel
|
|
|
Nej, det er ganske enkelt, min ven - du skal bare opføre dig ordentligt for at undgå advarsler. Er det virkelig så svært at forstå???
|
|
|
Hej Ronin !!!
Jeg er nu ikke helt så sikker på at jeg er din "ven" som du jo skriver. Men ok, jeg forstår godt ironien og det der står mellem linjerne. Men det er nu helt fint med mig
Nu er der ikke ret meget jeg har særlig svære ved at forstå. Men hvis det er fordi jeg siger (skriver) min uforbeholden mening, er kritisk når jeg mener at der er brug for det, ikke tilhøre den store skare af rygklappere man ofte støder på, og ikke en der har behov for at spejle mig i pianolak. Hvis det er det du mener med at opfører sig "ordentlig" kan jeg godt få øje på at du hr. moderator syntes jeg er problematisk. Men det vælger jeg nu ikke at lade mig påvirke af.
De "ven"ligste hilsner
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jens marius jeg beder dig nu pændt om at forsvinde ud af min tråd NU
Du er provokerende i dine indlæg og xtremt uvidende i dine udtagelser
Det eneste du opnår med din uvidenhed er at du fremstår i mine øjne som en gamle stok konservativ nar der forlængst er overhalet af moderne teknologi ogdesuden har ondt i røven over hvad andre har stående
Og lige for at du ik er i tvivl jens marius (ALIAS IDIOT) bare fordi jeg ik mener at shunyata setuppet er 110.000 kr vær så og er forbedringen klokkeklar og en forbedring man ikke kan opnå på anden måde om det er alle pengene vær er op til den enklte
Forsvind og kom aldrig tilbage __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Kole Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved salig JC; hvor gamle er folk herinde...?
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kole skrev:
Ved salig JC; hvor gamle er folk herinde...?  |
|
|
jeg er 28 år
Men med det billed du har på du har din profil så ku jeg fristes til at still det samme spørgsmål ?
Men det billed du har på illustrer nu meget godt hvilken type indlæg du skriver __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så....
Skal der nye højttalere i stuen? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, harmonic, skal du have nye fronter?
Evt. Lyngdorf 
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep
mh-1 mk2 __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
|
Jep
mh-1 mk2
|
|
|
???????? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyngdorf audio mh-1 mk2

__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah....
Nice. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |

Tager en pause!!!
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
|
jens marius jeg beder dig nu pændt om at forsvinde ud af min tråd NU
Du er provokerende i dine indlæg og xtremt uvidende i dine udtagelser
Det eneste du opnår med din uvidenhed er at du fremstår i mine øjne som en gamle stok konservativ nar der forlængst er overhalet af moderne teknologi ogdesuden har ondt i røven over hvad andre har stående
Og lige for at du ik er i tvivl jens marius (ALIAS IDIOT) bare fordi jeg ik mener at shunyata setuppet er 110.000 kr vær så og er forbedringen klokkeklar og en forbedring man ikke kan opnå på anden måde om det er alle pengene vær er op til den enklte
Forsvind og kom aldrig tilbage
|
|
|
Harmonic, jeg takker mange gange. At du mener det er dig der "ejer" denne tråd, ja det overrasker mig ikke. At det er dig der startede den, det er helt rigtigt, men at det din  . Jeg må medgive dig at jeg godt kan være "lidt" provokerende, men harmonic jeg bliver ikke ondskabsfuld og kalder dig hverken det ene eller andet, og hvordan jeg fremstår i dine øjne, jamen lille ven, det er jeg da fuldstændig ligeglad med. Det kan jo alligevel ikke bruges til noget.
Du mener sandelig også at jeg har "ondt i røven" over hvad andre har stående. Jeg har så absolut ikke ondt nogen steder. Det grej du har er sikkert ganske udmærket,og sikkert det rigtige for dig. Det er ikke det jeg vil vælge, men det er overhovedet ikke det det drejer sig om. Det jeg anfægter er det miljø/rum du viser på billederne i starten af tråden, og det vil jeg fastholde er et "AKUSTISK MARERIDT". Det gør jeg fordi det er noget jeg VED en del om, længere er den ikke.
Du mener så, at har man bare en roomperfect dims så kan akustikken være fuldstændig underordnet. Det er der at filmen knækker for dig harmonic, Det tror jeg faktis også godt du er klar over. Jeg tror også Peter Lyngdorf vil rive sig i krøllerne hvis han høre sådan en udtalelse.
Til sidst Harmonic. Du mener ikke din strømbamse er pengene værd, men forbedringen er klokkeklar, det er da det rene vollapyk.
Ha det rigtigt godt harmonic. De bedste hilsner Jens marius (ALIAS IDIOT)
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vær venlig at stoppe her, Jensmarius. Dette fører ingen vejne - diskutionen er allerede afsluttet, men du prøver at køre rundt i samme rille, på et ånssvagt grundlag. Og ærlig talt, hvad er grunden til at bruge udtryk som "lille ven"? Det er dels latterligt nedgørende, men gør også, at man får svært ved at tage dig seriøst.
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
[
Til sidst Harmonic. Du mener ikke din strømbamse er pengene værd, men forbedringen er klokkeklar, det er da det rene vollapyk.
Hvad er der vollapyk ved det ? det er noget selv et barn vil ku forstå menningen ved.
Hvis du kommer til hifi messen i kbh så tag dog en lille snak med Peter og hør hvad han mener
Jeg gider egentlig ik at sku argumentere mere når jeg efterhånden har udabeteret enhver spåstand uvidende folk kommer med
Jeg er egentlig ret tæt på at det her forum kan rende mig i Biiiiiib på grund af folk som dig jens
Men gør mig nu den tjeneste at hør lyngdorf systemet på messen og så tar jeg gerne diskusionen op igen når du har et konkret grunlag at diskutere ud fra
mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
MikkelTv Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det ærgeligt at denne tråd, som så mange andre herinde, ender i ren mudderkastning!
Tråden starter med en mand, som stolt viser sit anlæg frem. Straks er der folk, der begynder at skyde det i sænk. Indrømmet, når man udstiller sit anlæg i sådan et forum, er det vel også ok at der kommer konstruktiv kritik og/eller forbedringsforslag. Men det er langt fra det der er tilfældet. Jo, det starter godt nok sådan, men lyn hurtigt bliver tonen skarpere, for til sidst at havne der, hvor en moderator må gribe ind...
Det er som om folk ikke besidder de store diplomatiske evner på denne side.
Der er sku ikke noget at sige til, at folk ikke kan lade være med at bekrige hinanden i eet væk i den store verden, når ellers ganske civiliserede danskere ikke kan enes om en ordentlig omgangstone på et hobbyforum.
Det synes jeg er meget kedeligt.  __________________ Mikkel
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
MikkelTv skrev:
|
Hvor er det ærgeligt at denne tråd, som så mange andre herinde, ender i ren mudderkastning!
Tråden starter med en mand, som stolt viser sit anlæg frem. Straks er der folk, der begynder at skyde det i sænk. Indrømmet, når man udstiller sit anlæg i sådan et forum, er det vel også ok at der kommer konstruktiv kritik og/eller forbedringsforslag. Men det er langt fra det der er tilfældet. Jo, det starter godt nok sådan, men lyn hurtigt bliver tonen skarpere, for til sidst at havne der, hvor en moderator må gribe ind...
Der er sku ikke noget at sige til, at folk ikke kan lade være med at bekrige hinanden i eet væk i den store verden, når ellers ganske civiliserede danskere ikke kan enes om en ordentlig omgangstone på et hobbyforum.
Det synes jeg er meget kedeligt. 
|
|
|
Hørt
Men hvad skal man stile op skal man bare ignorere det eller skal man forsvare det man med sikkerhed ved er rigtig ?
Jeg har et meget åbenminded sind det tror jeg desvære ik at alle er her inde har måske er det problemet
Jeg tror jeg trækker splitten og sletter min profil her inde det her forum har ingen formål mere __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
MikkelTv skrev:
|
|
|
|
Hørt
Men hvad skal man stile op skal man bare ignorere det eller skal man forsvare det man med sikkerhed ved er rigtig ?
Jeg har et meget åbenminded sind det tror jeg desvære ik at alle er her inde har måske er det problemet
Jeg tror jeg trækker splitten og sletter min profil her inde det her forum har ingen formål mere
|
|
|
Nej lad nu være med det, bare fordi der er visse idioter iblandt os. De fleste herinde, kan dog finde ud af at te sig ordenligt og holde fokus på emnerne. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
MikkelTv skrev:
|
|
|
|
Jeg tror jeg trækker splitten og sletter min profil her inde det her forum har ingen formål mere
|
|
|
Nej Harmonic, lad nu være med det. Jeg er selv som ny bruger oftet blevet rystet over sprogbrugen herinde, men har indtil videre valgt at give det en chance mere. Det er jo en dejlig hobby vi har, og et netforum burde være et rart sted for alle at udveksle erfaringer o.s.v. Derfor bør vi være så tykhudede som muligt, så vi ikke selv indirekte bidrager til en forringelse af sitet, ved at slette vores profiler.
mvh __________________ Accuphase E-460 / Accuphase DP-700 / Dynaudio Sapphire / Cardas Clear kabler / Jorma Power netkabler / 40m2 lytterum med god akustik.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
|
|
|
|
Altså ,jeg synes det er en dårlig idé at slette din bruger. Men det må du jo selvom, det er dit tab. bare så længe du ikke laver niklas' krystertrick - det ødelægger det unødigt for alle andre. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |