Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 17:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit digitale paradis (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 September 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hey! god idé! ...jeg kunne da godt bruge lidt hjælp af en professionel 
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

kuncha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Sendt: 10 September 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

prse skrev:

jamen det ser det da ud til at du kan bruge. din opstilling står jo helt skævt. højre speaker i et hjørne og venstre midt i rummet, det er ikke optimalt. trægulve er og bliver ikke sagen for nogle anlæg, på med et væg til væg tæppe. højttalerne længere ud fra bagvæggen og sidevæggen. puha der er meget galt der

Til top Vis kuncha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kuncha

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 September 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

kuncha skrev:

prse skrev:

jamen det ser det da ud til at du kan bruge. din opstilling står jo helt skævt. højre speaker i et hjørne og venstre midt i rummet, det er ikke optimalt. trægulve er og bliver ikke sagen for nogle anlæg, på med et væg til væg tæppe. højttalerne længere ud fra bagvæggen og sidevæggen. puha der er meget galt der

hehe...så skulle du bare se hvordan det ser ud nu...(har købt nye fronter)....diskanten på fronterne er omkring 30 cm over gulvhøjde....NOOOOOOO!!!!!....men det lyder stadig fantastisk...hehe!!
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

kuncha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Sendt: 10 September 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

jamen bare du er glad, så thumbs up
Til top Vis kuncha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kuncha

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 September 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Det er jeg!...men ved da godt at der kan ske mange forbedringer....Rom blev jo heller ikke bygget på en dag....og der skal også være tid til øl.... Jeg starter med bare at få taget mig sammen til at få hængt højtalerne op i normal højde...og gulvtæppe skal jeg også prøve med...

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 11 September 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Haløj i tråden

Vil da lige slå fast engang foralle  at de her travetin fliser der er roden så meget provokation egentlig bare er  et par have fliser jeg har købt af flisebent for en slik

Der til skal det siges at ifølge manulen til en shyunyata hydra 8 så må man aldrig stætte den direkte på gulvet og aldrig  adrig aldrig på et gulvtæppe

Vil da også lige i denne sammenhæng tilføje  at det er netop dette filter SONY MISIC og VIRGIN  og en masse andre bruger til deres mastering og pladeproduktion (men det er jo også bare en flok inkompotente amatøre der arbejder for sony  det er jo det rene troldom om inbildning sådan, en bunke lordt af et så kaldt strøm filter) nej du Høre stemer alias gud han er jo ekspertern og ved ALT Og ALT hvad han siger er sandheden.

Med hensyn til lyngdrof/tact rumcorrection så hvis du/i ik forstår hvad iden med at placere subberne i hjørnerne går ud på så står jeg af for så er jeg alt for overkvalificeret til en mulig diskution.

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 September 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Du hjertlig velkommen

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 September 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes egentlig det er helt fint og i orden med en vis skepsis og hvad der der till høre til

Men når man starter med at sige at et 10000 amlæg lyder meget bedre et et anlæg til 150000 med den mest avanceret rumcorrection på planeten jorden

så står jeg altså af fordi så ved man helt tydligt vis ik hvad man snakker om om samtidig indikere at jeg ik ved hvad pokker jeg snakker om

Egentlig er jeg  totalt ligeglad  og burde holde min mund

fordi det sikkert bare er folk der er bange for at alt det de trode at de viste faktisk ik er sandt og det skræmmer dem

Men den arogante tone visse folk så kaldt proffer  kommer til mig på p***er mig i den grad af

mvh

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 September 2006 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

Har du tæppe på i hele rummet, tror faktisk det er lydmæssigt det bedste.Ved godt nogle sværger til trægulv af indretningsmæssige årsager.Jeg har selv fået tæppe på og har ikke fortrudt.

Har også intresseret mig lidt for TDA2200 og har spurgt til opløsningen frygtede at der ikke var/er hul nok igennem i min filosofi skal så meget med som muligt ikke lyde pænt sådan at det ikke fornærmer nogen.Spørger man sælgerne så er det ikke noget problem men det skal de vel sige.Og hvad med den digitale lyd kan man forliges med den?Tja det ved man jo ikke før man har prøvet.

Endelig er der jo det sædvanlige spoler i udgangen som forstærkerer jo som regl har af den ene eller den anden art de virker jo som filter og må også have en lydpåvikrning som kan begrændse opløsningen.

Det er ikke ment som noget negativ har dog hørt TDA'en i klubben uden at være vildt begejstert men har omvendt også hørt den større Milennium spille godt på B&W805.

En ting som tiltaler kunne være at bypasse sit delefilter i bassen og køre effekt direkte på basenheden ved at bruge TDA som elektronisk delefilter men vil det virke ordentligt og kan effekten klare en eks. 3,6ohms enhed og endelig et suk over alle de mange penge man smider i.Bliver det ikke for meget.

Den strømrenser eller hvad man nu skal kalde det kunne godt tænkes at gøre et eller andet godt helt ligemeget med kabler og stik er det nu ikke også min oplevelse.  

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 September 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Tda2200 er en mærkværdig maskine

Første gang jeg lytted til den i hifi klubben lød den som en syg høne  piiiiiinligt dårligt sig jeg dig

Den var sprit ny og ikke varm

jeg kom så tilbage en måneds tid efter da jeg fra flere personer fra tact forummet  var blevet gjort opmærksom på at man reelt set ik have hørt hvad den kunde før den havde spillet i 3 månder kontinueerligt

jeg syntes det lød en smule hult 

men da jeg vendte til var  noget  sket for pluslig var lydbillet i focus og den digitale koldhed var fordampet og min konklusion var at her var der muligheder     og jeg købte den.

Hvis jeg skal være hudløs ærlig var  jeg aldrig helt tilfreds der var noget der ik var som det sku være nogle indsspillinger lød virkeligt dårligt  MEN

Efter roomperfect rykked den op i en klasse som jeg på ingen måder trode den ville  fordi det er i alle parimetere der skete forbedringer ik kun dem man kan gi rummet skylden for   faktisk især opløsningen har jeg ik hørt bedre  hvis en mus p***er  så høre man det sku.

De gamle rumcorrectioner har man altid ku høre en hvis form for forvrægning nok grundet at lyden skal igennem mange flere led også at selve opsætningen kan ta flere måneder før den er lige i skabet 

Med hensyn til at bruge det digitale delfilter og så bruge ht uden delfilter så kan jeg kun sige det fungere bare   dem der har hørt  w210 hjørne subber  med roomperfect  digital rumcorrection ved presis hvad jeg mener når jeg siger at det ik kan beskrives man skal høres så godt fungere det

Jeg har et forslag  hifiklubben på åboulevarden og i roskilde har for tiden et lyngdorf setup stående  ta  dog ned og hør det for pokker  

mvh

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 September 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Ja bor blot i Jylland og de (Nørregade afd.) har ikke fået leget med det nye modul endnu, håber på at komme til Viborg HiFi klub's supertræf her skulle sagerne spille.

Kan godt lide at høre Peter Lyngdorf fortælle og demonstrere faktisk spændende.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Stemer
Lukket konto
Lukket konto
Lukket - eget ønske!

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Sendt: 12 September 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Vil da også lige i denne sammenhæng tilføje  at det er netop dette filter SONY MISIC og VIRGIN  og en masse andre bruger til deres mastering og pladeproduktion (men det er jo også bare en flok inkompotente amatøre der arbejder for sony  det er jo det rene troldom om inbildning sådan, en bunke lordt af et så kaldt strøm filter) nej du Høre stemer alias gud han er jo ekspertern og ved ALT Og ALT hvad han siger er sandheden.

Jeg har aldrig i nogen tråd på dette eller andre fora sagt, at et strømfilter ikke kan have nogen effekt. Jeg har ikke selv eksperimenteret med dette, men afviser ikke idéen. Nu ved jeg ikke hvad omtalte strømfilter har kostet, men jeg vil mene at alt over et par hundrede kroner er spild i denne sammenhæng.

Ligeledes er strømkabler stadig noget man bør købe så billigt det overhovedet kan lade sig gøre (eller...sålænge det ikke er livsfarligt, altså). Dvs. en ca. 19,- hos Brinck el. lign.

harmonic skrev:

Med hensyn til lyngdrof/tact rumcorrection så hvis du/i ik forstår hvad iden med at placere subberne i hjørnerne går ud på så står jeg af for så er jeg alt for overkvalificeret til en mulig diskution.

Jeg ved ikke, hvad det er du mener at idéen med at placere subben skulle være. Den eneste fordel jeg kender, er at opnå højere lydtryk, konkret op imod 18 dB ekstra. Dette er selvfølgelig fint hvis man f.eks. gerne vil klemme lidt ekstra kraft ud af et PA med tungen ude af halsen, men i hjemme Hi-FI sammenhænge og især i mindre, regulære rum (som almindelige stuer/værelser), er det altså mere skidt end godt, da frekvensgangen kan lide voldsomt. Ved at sætte din sub i et hjørne for du nemlig anslået alle rummets resonansfrekvenser på én gang.

Men stol ikke på mig, læs selv hvad Eddy Bøgh Brixen og Jan Voetmann siger i "Praktisk Elektroakustik" 2.udgave (den danske bibel indenfor akustik og lydteknik gennem knap 20 år):

"En grundregel er aldrig at opstille sub-woofere langs vægge eller i halv- eller fjerdedels punkter i rummet, da de laveste egenfrekvenser vil blive anslået og i høj graf påvirke den samlede frekvensgang."

Hvis du ikke er for overkvalificeret, vil jeg da gerne høre hvad fordelen er ifølge dig.

Tror du på Hifi?
Til top Vis Stemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stemer

Stemer
Lukket konto
Lukket konto
Lukket - eget ønske!

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Sendt: 12 September 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Jeg syntes egentlig det er helt fint og i orden med en vis skepsis og hvad der der till høre til

Men når man starter med at sige at et 10000 amlæg lyder meget bedre et et anlæg til 150000 med den mest avanceret rumcorrection på planeten jorden

Du misser en meget vigtig detalje: Jeg/vi siger, at et anlæg til 10.000 i et akustisk godt lokale spiller bedre end et til 150.000 i et dårligt lokale men med rumkorrektion.

harmonic skrev:

Men den arogante tone visse folk så kaldt proffer  kommer til mig på p***er mig i den grad af

Jeg er ikke "såkaldt prof". Jeg er bare almindelig prof. Definitionen er overordentligt simpel.

Tror du på Hifi?
Til top Vis Stemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stemer

MikeAalborg
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 12 September 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Der er ingen tvivl om, at der teoretisk er problemer ved et "bart" lytterum - det bakkes jo for en gangs skyld 100% op af de praktiske erfaringer. Jeg har selv været ude for, at en ny bolig med beton-vægge og parketgulv fik mig til, at sælge mit setup da jeg simpelthen ikke kunne holde lyden ud. Det er nu nødtørftigt reguleret med malerier og løse tæpper, men stadig langt fra det optimale..

RC (Room Correction) kan kun i mindre udstrækning rette nogle (få) af de problemer et sådan rum indebærer. Et godt råd kunne være, at lege lidt med programmet Cara http://www.hunecke.de/english/calculators/loudspeakers.html
og måske købe en håndfuld "spejdertæpper" hos Jysk og afprøve ophængning forskellige steder som et rent forsøg (ja, jeg ved godt det kun er nødtørftige absorbenter).

Jeg tror filmen knækker lidt, når akustikeksperterne udtaler sig med "brask og bram": hvem pokker har lyst til, at få sit setup negativt kritiseret på den måde. Måske var det bedre med nogle konstruktive forslag i stedet for? Har eksperterne ud i akustik selv direkte erfaringer med Tact? Jeg tror bestemt ikke Lyngdorf har haft akustisk "bare" rum i tankerne, men mere "almindeligt" møblerede rum. På den anden - eller er den tredje - side, så er det jo en smagssag om man af æstetiske årsager ønsker et mere bart look i hjemmet og vil betale den lydmæssige pris.. Men 1-2K i DIY materialer kan skabe et både akustisk vellydende rum og et visuelt behageligt ditto. Færdigkøbt akustisk regulering koster dog noget mere, men ikke ifht et netkabel til 20K..

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig nogle velmenende og gode råd fra de akustiske eksperter og ikke mindst, at de ville vise os andre deres egne lytterum, som i sagens natur må være regulerede optimalt.. så kom på banen drenge

Mvh
MikeAalborg

Til top Vis MikeAalborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikeAalborg

Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 September 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Tror nu også at Lyngdorf har haft alm. rum i tankerne, idet de jo af gode grunde ikke kan ændre på reflektioner m.v.

Dog anbefaler lyngdorf selv at man placerer subs helt ude i hjørnerne, da den digitale korrektion, så kan "skrue ned" for de frekvensmæssige peaks og dermed spare forstærkeren....

Har selv ejet en 2.2x men må indrømme at jeg blev lidt træt af den... synes den tager noget af toppen...gør dog en masse godt for bassen. Jeg fik dog nogle gode rummålinger ud af den, og har siden leget lidt med placeringerne ud fra forskellige programmer...

amorte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 September 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Stemer skrev:
[QUOTE=harmonic]

Ligeledes er strømkabler stadig noget man bør købe så billigt det overhovedet kan lade sig gøre (eller...sålænge det ikke er livsfarligt, altså). Dvs. en ca. 19,- hos Brinck el. lign.

[

Ovenstående udsagn er i hvertfald ikke korrekt hjemme hos mig! Efter en test af netkabler i HF for et par år siden, tænkte jeg: nå hvad pokker, jeg kaster 900kr efter et JPC 2,5 netkabel og kan jeg ikke høre forskel, er skaden begrænset. Monteret på mit effekttrin fik jeg en "tabe kæben" oplevelse. Dvs jeg oplevede en klar forbedring af lydkvaliteten på mit anlæg!. Så brug af standard strømkabler er slut hjemme hos mig!

Til orientering: jeg bor i parcelhus og har anlægget i en 40kvm stor stue med betongulv, tykt væg til væg tæppe, sofagruppe mv. - med andre ord super akustik uden at være overdæmpet.

mvh

Kole
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2004
Sendt: 12 September 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

amorte skrev:
...nå hvad pokker, jeg kaster 900kr efter et JPC 2,5 netkabel og kan jeg ikke høre forskel, er skaden begrænset. Monteret på mit effekttrin fik jeg en "tabe kæben" oplevelse. Dvs jeg oplevede en klar forbedring af lydkvaliteten på mit anlæg!. Så brug af standard strømkabler er slut hjemme hos mig!

Hvorfor tog du ikke bare det samme installationskabel der sidder i væggen, og monterede alm. netstik på? - Tror du virkelig dine halvanden meter 900,- forbedrer lyden, når den har været gennem måske 50 m standardkabel i væggen? - For ikke at sige de flere kilometer på den anden side af måleren...? Jeg kan forstå man køber dyrere højttaler- og signalkabel, men netkabel?!?

Nuvel, det er en gammel diskussion, og har intet med akustik at gøre... Sorry for OT...

Til top Vis Kole's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kole Besøg Kole's Websted

amorte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 September 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Kole skrev:

amorte skrev:
...nå hvad pokker, jeg kaster 900kr efter et JPC 2,5 netkabel og kan jeg ikke høre forskel, er skaden begrænset. Monteret på mit effekttrin fik jeg en "tabe kæben" oplevelse. Dvs jeg oplevede en klar forbedring af lydkvaliteten på mit anlæg!. Så brug af standard strømkabler er slut hjemme hos mig!

Hvorfor tog du ikke bare det samme installationskabel der sidder i væggen, og monterede alm. netstik på? - Tror du virkelig dine halvanden meter 900,- forbedrer lyden, når den har været gennem måske 50 m standardkabel i væggen? - For ikke at sige de flere kilometer på den anden side af måleren...? Jeg kan forstå man køber dyrere højttaler- og signalkabel, men netkabel?!?

Nuvel, det er en gammel diskussion, og har intet med akustik at gøre... Sorry for OT...

Jeg skrev ikke indlægget for at starte den gamle netkabel diskussion igen, men fik blot trang til at fortælle at 19krs standardkabel ikke virker befordrende for lyden i mit setup. Men for at svare på dit spørgsmål, - så har jeg hørt lige præcis dette argument utallige gange før, og jeg har endda selv udtalt det. Jeg er dog ikke bleg for at prøve noget nyt, og et skift til en bedre kvalitet netkabel den sidste meter hen til forstærkeren har altså resulteret i bedre lyd (ikke at forveksle med anderledes lyd), på mit anlæg, uanset at det sidder i forlængelse af 50m standardkabel i væggen og hen til transformeren osv. For mig personligt gør det ikke noget at det ikke kan forklares, hvis blot det virker. Så jeg "tror ikke bare at halvanden meter 900,- virker", jeg kan høre det!

Når det er sagt, så er det da klart, at har man sit setup i et udæmpet rum med hårde overflader og lang efterklangstid, så er det jo ikke lige netkabler man skal begynde at eksperimentere med for at forbedre lyden

Nå, tilbage til Harmonic og hans setup

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 September 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

[diskution.

[/QUOTE]

Jeg ved ikke, hvad det er du mener at idéen med at placere subben skulle være. Den eneste fordel jeg kender, er at opnå højere lydtryk, konkret op imod 18 dB ekstra. Dette er selvfølgelig fint hvis man f.eks. gerne vil klemme lidt ekstra kraft ud af et PA med tungen ude af halsen, men i hjemme Hi-FI sammenhænge og især i mindre, regulære rum (som almindelige stuer/værelser), er det altså mere skidt end godt, da frekvensgangen kan lide voldsomt. Ved at sætte din sub i et hjørne for du nemlig anslået alle rummets resonansfrekvenser på én gang.

Men stol ikke på mig, læs selv hvad Eddy Bøgh Brixen og Jan Voetmann siger i "Praktisk Elektroakustik" 2.udgave (den danske bibel indenfor akustik og lydteknik gennem knap 20 år):

"En grundregel er aldrig at opstille sub-woofere langs vægge eller i halv- eller fjerdedels punkter i rummet, da de laveste egenfrekvenser vil blive anslået og i høj graf påvirke den samlede frekvensgang."

Hvis du ikke er for overkvalificeret, vil jeg da gerne høre hvad fordelen er ifølge dig.

[/QUOTE]

Den simple forklaring

Når man placere en fuldtone højtaler ude i et rum  får man reflektioner fra alle  flader i rummet   det vil sige at lyden ankommer til lyttepossitionen i mange forskellige tidsintivaller    resultated bliver at især bunden mudre ud og detaljerne og lydscenen minskes drastisk   det er så her man kan   indrette rummet med forskellige rum tweaks der bryder disse lyd bølge Men.

(W210 woffere er spicielt designet af tact/lyngdorf audio til netop at blive placeret i hjørnet de har ik noget delfilter og er ultra hurtige )

Når man placere wofferne i hjørnerne så får man ikke alle reflektioner fra rummet men dem fra hjørnet  det man så gør er at man måler afstanden fra hjørnet men wofferen til lyttepositionen  og derefter  afstanden til front højtalerne   det vil sige at når wofferen spiller kommer lyden fra hjørenet som en stor bølge og når den er precis er ved fronterne spiller de  og alt lyden ankommer til lyttepositionen samtidig

Dette vil på ingen måde fungere hvis man ik bruger rcs fordi med subberne i hjørene bliver lyden overfarvet  fordi der opstår en horn effect  men med rcs kan man tæmme denne effect og faktisk udnytten den

med hensyn til til den gamle rcs 2.2 var en af problemerne at man hurtig kom til at over korrikere især i toppen  og egentlig er det kun en hånfuld mennesker der kan finde ud af at udnytte den optimalt

Med roomperfect undgår man overkorrektion og toppen er totalt neutral

jeg vil da befale at man går ind på lyngdorf audio´s hjemmeside hvis man vil vide mere

mvh

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 13 September 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Jeg var et smut forbi Hi-Fi Klubben på Åboulevarden i går med henblik på at lytte til deres Lyngdorf setup. Pga. mine arbejdtider havde jeg dog kun 10 min. til rådighed, inden de lukkede. Så det blev ikke til nogen nærlytning.

Jeg må dog sige, at jeg er meget overrasket over, hvor godt sub'erne er integreret. Det blev yderligere demonstrret ved, at slukke for sub'erne og kun lade fronterne spille. Det lød meget ringe. Dette kan dog skyldes, at anlægget ikke var korrigeret ind til kun at spille på fronterne. Jeg mangler derfor at høre anlægget uden sub'er og korrigeret til dette.

Men det må blive en anden gang.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum