| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
KennethB skrev:
Kaizers skrev:
Uden sådan lige at komme med gode konkrete forslag... så ville jeg foreslå dig at købe en god brugt projektor, en surr. reciever og et par gode fronter.. Brug væggen til pj til at starte med (forudsat den er hvid af en slags)... så kan du altid udbygge hen ad vejen
|
|
|
Evt Problemet er jo at det ikke er alle der har hifi som interesse, men bare vil ha et kvali anlæg. Og så er det jo ikke altid man har lyst til at bruge så mange penge
Kan du følge mig?
|
|
|
Æhh, jo... Jeg har ikke biler som interesse, jeg vil bare gerne have en Porsche Carrera, men jeg har ikke lyst til at bruge så mange penge. :p Tingene koster jo det samme uanset om det er din interesse eller ej, og hvis man skal have surround så ender det altid med enten at være meget ringe (et HTIB (HomeTheater In a Box) fra Bilka), eller også så koster det. Du skal jo som minimum bruge forstærker og 4 højttalere. Evt, også center og subwoofer. Surround ER en dyr hobby fordi der skal en del grej til bare for et baseline surround anlæg. Men som nævnt så er det en god ide at købe brugt. Start med 4 højttalere og vent med sub og center, de er ikke kritiske. Du kunne i princippet også vente med baghøjttalerne men det er måske lidt ærgerligt at have et surround setup der ikke er surround alligevel. L. __________________ visit wireframed
Mit setup
|