| Forfatter |
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Yes det er CCA jeg skal bruge. Og de er også bestilt, samt er der bestilt russere til pre og amp
DAC´en får hele turen, med sølv kabler, BG osv
Pre´en har allerede været lidt under kniven og fået BG i hele signalvejen Har du ikke brugt Audio Note kondensatore eller Jensen i kobber.
Næste projekt er "måske" nye Audio Note AN-E i silver edition. Men lad os nu se, har opdateret min Snell med Audio Notes enheder og sølvkabel. Og det gav den et betydelig løft. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der sad enkelte Audio Note kondensatore i den, samt lidt BG. Men fik så lidt extra BG i. De steder der skal skiftes til Audio Notes, de skal lige hjem først  Får det jo lavet i byen....  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Der sad enkelte Audio Note kondensatore i den, samt lidt BG. Men fik så lidt extra BG i. De steder der skal skiftes til Audio Notes, de skal lige hjem først Får det jo lavet i byen.... Får du lavet det i Audio Consult af Anders |
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
kennethjensen skrev:
Der sad enkelte Audio Note kondensatore i den, samt lidt BG. Men fik så lidt extra BG i. De steder der skal skiftes til Audio Notes, de skal lige hjem først Får det jo lavet i byen.... Får du lavet det i Audio Consult af Anders |
|
|
|
|
|
Jeps. der ingen andre der får lov og pille end ham... __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
nhj4 skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
|
|
|
Jeps. der ingen andre der får lov og pille end ham... så har vi nok fået en sluder ved det runde bord med en skive viner brød  |
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal jeg ik udelukke  Skal derind i næste uge, bliver tirsdag om eftermiddagen... __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for 14 dage siden skiftet mine TJ full music 300B rør, ud med et sæt WE 300B !
hold da helt ferie de har så mange flere microdetaljer med, og er åbne på en helt utroligt naturligt fason,er absolut hver en ekstra øre ( mange !) værd , de skulle være ganske lang tid om at blive spillet til,men direkte ud af kassen var de en stor forbedring i forhold til TJ rørene, jeg har nu spillet en 20-30 timer på dem og det blir bedre og bedre , 
er der nogle af jer der har erfaring med WE 300B rør ? hvormange timer skal de spille før de er brændt helt til ?
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
waf! skrev:
Jeg har for 14 dage siden skiftet mine TJ full music 300B rør, ud med et sæt WE 300B !
hold da helt ferie de har så mange flere microdetaljer med, og er åbne på en helt utroligt naturligt fason,er absolut hver en ekstra øre ( mange !) værd , de skulle være ganske lang tid om at blive spillet til,men direkte ud af kassen var de en stor forbedring i forhold til TJ rørene, jeg har nu spillet en 20-30 timer på dem og det blir bedre og bedre , 
er der nogle af jer der har erfaring med WE 300B rør ? hvormange timer skal de spille før de er brændt helt til ? |
|
|
Hvor har du købt dine WE rør og hvad kostede de?
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfrancis skrev:
waf! skrev:
|
er der nogle af jer der har erfaring med WE 300B rør ? hvormange timer skal de spille før de er brændt helt til ?
|
|
|
Hvor har du købt dine WE rør og hvad kostede de?
|
|
|
Ebay er de købt på - det er 2´sort rør- mine har lidt skæve ben, ikke noget voldsomt. 525$ for et matchet nyt ubrugt par som måler helt som de skal ,så man kan jo i virkeligheden ikke sige at de har været dyre , det er jo ca 1/2 pris, jeg har mailet med WE vedr de her 2´sort rør- det er nogle som de sælger fra i større partier ham jeg har købt dem af køber nogle af disse partier og matcher/sorterer , de er pakket i blå hvide kasser, se billedet.

de lever ikke op til WE standarden, måler forkert, har fejl i glas eller andet , og mine har så lidt skæve ben, men er ellers helt som de skal være! 
men de spiller absolut bedre en TJ rør , som jo ellers ikke er ringe !
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for info waf! jeg har lige haft et par tj til låns - de spiller klart flere detaljer og ruminformationer er overlegne, men det er som om der mangler noget frigjorthed og umiddelbarthed i forhold til de standard-rør som sidder i mine quest. derfor er jeg meget interesseret i at stifte bekendtskab med WE rørene...må på e-bay og kigge  . Ved du hvad normalprisen i dollars for et matchet sæt er?
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfrancis skrev:
Tak for info waf! jeg har lige haft et par tj til låns - de spiller klart flere detaljer og ruminformationer er overlegne, men det er som om der mangler noget frigjorthed og umiddelbarthed i forhold til de standard-rør som sidder i mine quest. derfor er jeg meget interesseret i at stifte bekendtskab med WE rørene...må på e-bay og kigge . Ved du hvad normalprisen i dollars for et matchet sæt er?
|
|
|
ja Tj rørene er ganske gode , men WE rørene lever absolut op til deres ry , jeg mener at normal prisen ligger på ca det der svarer til 7000.-dkr
mvh Waf!
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
diverse forandringer i mit set up :
Har lige skiftet mine quest monoblokke ud med et sæt
Wavelength Mercury AVVT 20sl AG monoblokke www.wavelengthaudio.com/low-watt.html
de leverer ca 2-3 watt, er med sølv trafoer, step up trafo i indgangen, parafeed = kun et aktivt forstærker trin
spiller fantastiskt ! ingen støj og god klang
mine Duo er blevet opgraderet til Omega udgaven dvs nyt dele fiter og Trio diskant og Alnico mellem tone 107 db og 17 ohm - stor forbedring langt mere naturlig klang,det kan anbefales
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
i får lige et billede af mine Wavelength Mercury´s

det er et sæt fine "små madkasser " 6 kilo vejer de stykket
og de opmærksomme vil lægge mærke til at der "kun" er 2 rør på hver blok
et stk effekt og et stk strøm regulering
= et aktivt forstærkertrin
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
waf! skrev:
|
i får lige et billede af mine Wavelength Mercury´s
det er et sæt fine "små madkasser " 6 kilo vejer de stykket
og de opmærksomme vil lægge mærke til at der "kun" er 2 rør på hver blok
et stk effekt og et stk strøm regulering
= et aktivt forstærkertrin
|
|
|
Hvor er de søde...
Og stadig et fedt anlæg __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker , ja de er lidt søde 
og så lige en rettelse
Parafeed betyder ikke = et forstærker trin
men at udgangs trafoen ikke skal håndtere dc
det gik lige hurtigt nok i det indlæg
men der er så aligevel kun et aktivt forstærker trin i dem + det passive der ligger i step up trafoen i indgangen / istedet for driver røret = mindre støj og flere detaljer
|
| Til top |
|
| |