Forfatter |
|
ezaiM Lukket konto

Lukket efter ønsker fra bruger.
Bruger siden: 05 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 61
|
Sendt: 04 Februar 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
damn, jeg har ikke fulgt med de sidste par måneder, du har jo fået projektor og det hele. Det er sgu da blevet en meget fin bio, som du godt kan være stolt af. Du har jo lidt plads problemer, hvilket vi vel alle har haft / har. Inden vi flyttede / flytter hjemmefra. Fed bio.  Dine forældre må da være godt træt af dig med den sub.
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
damn, jeg har ikke fulgt med de sidste par måneder, du har jo fået projektor og det hele. Det er nemlig det jeg har .Det er sgu da blevet en meget fin bio, som du godt kan være stolt af. Du har jo lidt plads problemer, hvilket vi vel alle har haft / har. Inden vi flyttede / flytter hjemmefra. Ja, det er klart at et større værelse/rum ville gøre underværker, men sådan kan det ikke blive pt. Fed bio.  Dine forældre må da være godt træt af dig med den sub. Tak, og ja, må desværre ikke skrue så meget op når mig og vennerne ser film om aftenen, men det er forståeligt, så i den henseende glæder jeg mig til at få noget andet hvor jeg forhåbentligt kan få lov til at fyre den lidt mere af, men det er nu ikke sikkert. Ellers går det nok også .__________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey BlackWidow. jeg tænkte på, din 3 doors down away from the sun dvd, hvor har du købt den henne ? jeg har nemlig selv bestilt den, men der er en leveringstid på 15-60 dage  hvis du skulle anbefale Dali Ikon, ville du anbefale Ikon 6 eller 7 ? jeg overvejer nemlig meget kraftigt at skifte til Ikon her til sommer. men kan ikke rigtig finde ud af om det skal være 6 eller 7.. tror du der er en stor lydmæsig forskel på de to modeller ? hvis du altså har lyttet til begge mvh / Michael
__________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey BlackWidow. jeg tænkte på, din 3 doors down away from the sun dvd, hvor har du købt den henne ? jeg har nemlig selv bestilt den, men der er en leveringstid på 15-60 dage Hej Michael.Den er købt på Amazon.de. Tror det tog 3-4 dage og den kostede ca. 170 inkl. fragt (men den er klart det værd for mig ). http://www.amazon.de/3-Doors-Down-Houston-Texas/dp/B000BY896 2/sr=8-5/qid=1171993198/ref=pd_ka_5/302-6027941-8642438?ie=U TF8&s=dvdhvis du skulle anbefale Dali Ikon, ville du anbefale Ikon 6 eller 7 ? jeg overvejer nemlig meget kraftigt at skifte til Ikon her til sommer. men kan ikke rigtig finde ud af om det skal være 6 eller 7.. tror du der er en stor lydmæsig forskel på de to modeller ? hvis du altså har lyttet til begge mvh / Michael Tjaa...har ikke lyttet nok til Ikon 7 til jeg kan sige dette. Rigtigt mange mener dog, at Ikon 6 er noget mere harmonisk og i det hele taget er det bedste køb. Den er den generelle holdning efter min overbevisning. Hvilken du bedst kan lidt og hvilke forskelle der er i klangen kan jeg desværre ikke svare på, men Ikon 6 er klart den mest populære (også den der er blevet testet klart mest). Om det er fordi den er et mix af Ikon 5 og 7 ved jeg ikke. Mvh. Martin__________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige add dig på msn hvis det okay ?
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
har lige add dig på msn hvis det okay ?
|
|
|
Så pyt da  __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 02:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser super ud med det nye skilt  flot   __________________
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
ser super ud med det nye skilt flot  |
|
|
Et noget forsinket mange tak  . Ellers er der ikke sket det vilde siden sidst, for der er andre ting der har fundet min interesse  ....  . Der bliver dog stadig hørt masser af musik og set en film i ny og næ. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Rahbek78 Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 217
|
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er sort niveau, kontrast og regnbue effekt på den benQ projektor du har dig?
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan går det med bio'en ? sket noget nyt  eller kræver damen alt for meget tid ? hehe har du overvejet at sælge dine Ikon front, bag og center ?  for så kunne jeg godt være intrasseret
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rahbek78 skrev:
Hvordan er sort niveau, kontrast og regnbue effekt på den benQ projektor du har dig? |
|
|
Synes sortniveauet og kontrasten er rigtigt god - især om aftenen. Da det er min første projektor, har jeg ikke noget at sammenligne med, men jeg er klart tilfreds. Mht. regnbueeffekt så kan jeg godt se lidt af dem, men da jeg ikke har nogen erfaringer udover, aner jeg ikke om jeg er meget følsom overfor dem eller hvad. Det er dog ikke noget der rigtigt generer mig...
MC_Disko skrev:
hvordan går det med bio'en ? sket noget nyt eller kræver damen alt for meget tid ? hehe
har du overvejet at sælge dine Ikon front, bag og center ? for så kunne jeg godt være intrasseret 
|
|
|
Det har stået lidt stille må jeg erkende - og ja, det er damen der har snuppet al min tid  . Jeg har måske et par andre fronter i kikkerten (kun pga. jeg muligvis kan få et godt tilbud på dem), men center og baghøjttalere bliver hos mig  . __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Frede24V Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 25 April 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Først vil jeg side: "Utrolig flot anlæg".. :)
Derefter vil jeg gerne høre hvor du har fået det mellemste skilt på din væg (det du viser med projektoren)..?
Med venlig hilsen Frederik.
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2007 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede24V skrev:
Hej
Derefter vil jeg gerne høre hvor du har fået det mellemste skilt på din væg (det du viser med projektoren)..?
Med venlig hilsen Frederik. |
|
|
Hej Frederik. Først, tak for rosen. Skltet i midten er et jeg selv har lavet i samarbejde med en gut fra ComaCrew.dk. Det startede med at jeg selv designede det, men SVS- og DALI- logoerne så ikke så gode ud. Derfor søgte jeg hjælp, og så fik jeg hjælp fra en på CC.dk og han lavede så et andet forslag (anden guldskrift) i stedet for mit udkast (se side 4). Der var stadig lidt problemer med specielt logoerne, men til sidst fik jeg det så godt som fixet  . __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Frede24V Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 25 April 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Frede24V skrev:
Hej
Med venlig hilsen Frederik.
|
|
|
Hej Frederik.
Først, tak for rosen.
Skltet i midten er et jeg selv har lavet i samarbejde med en gut fra ComaCrew.dk. Det startede med at jeg selv designede det, men SVS- og DALI- logoerne så ikke så gode ud. Derfor søgte jeg hjælp, og så fik jeg hjælp fra en på CC.dk og han lavede så et andet forslag (anden guldskrift) i stedet for mit udkast (se side 5). Der var stadig lidt problemer med specielt logoerne, men til sidst fik jeg det så godt som fixet .
|
|
|
Tusind tak for det gode og præcise svar.. Jeg vil gerne lave et med Philips og Harman Kardon..
Held og lykke fremover med dit anlæg.
Mvh Frederik.
|
Til top |
|
|