Forfatter |
|
Pugholm Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blackwidow: Jeg Vil dog ikke købe den, fordi jeg fandt en anden Ellers ville jeg skam gerne købe den
Du kan se den receiver jeg købte istedet inde på mit anlæg
Bare tryk poå linket lidt ængere nede  __________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh okay, det er bare i orden  . Det ser ud til at være noget du er blevet glad for - fedt!
__________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtigt fedt setup, selvom pladsen gør at der er mindre muligheder 
Især subben er der mange der synes er fed 
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Rigtigt fedt setup, selvom pladsen gør at der er mindre muligheder 
Især subben er der mange der synes er fed  |
|
|
Tak :). Pladsen er klart et problem, men det er jo bare med at få det bedste ud af det man har :). Subben er fed - både visuelt og lydmæssigt  __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Pug-Nose Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt det fins flere som tør teste SVS!!
Her kommer noen tips om filmer med GOOOD lyd... Alle sammen får testet din sub også
War of the worlds. Finding Nemo, Der untergang, The hulk, Flying daggers, Daredevil, Open Range, Jurassic Park (DTS) også nr 2 og 3....
__________________ Se min hjemmekino
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pug-Nose skrev:
Det er godt det fins flere som tør teste SVS!!
Her kommer noen tips om filmer med GOOOD lyd... Alle sammen får testet din sub også
War of the worlds. Finding Nemo, Der untergang, The hulk, Flying daggers, Daredevil, Open Range, Jurassic Park (DTS) også nr 2 og 3....
|
|
|
Ja, man har da også sine bange anelser når man ikke har hørt en subwoofer til 5000+ inden man køber den. Så er det jo godt at man kan læse om andre der har erfaringer med den, selvom det selvfølgelig ikke er garanti for succes. Jeg vil da prøve at se om jeg kan skaffe mig de film du nævner, for i skrivende stund har jeg ingen af dem. Men det kan der selvfølgelig rådes bod på  . Tak for tippene. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en til stede, som har forstand på billedbehandling som evt. havde forslag til forbedringer på mit hjemmelavede skilt? Det kunne være lækkert at høre om noget kunne gøres bedre, for det kan det nok. Jeg er bare ikke selv så god til det. Jeg har måttet lære det fra bunden af med en trial af Photoshop. Her er resultatet:  I højere opløsning her:  PS. Jeg har billedet i .psd og det er måske især SVS-logoet som ikke stemmer helt overens med det andet, men kan simpelthen ikke få den til at være samme nuance. På forhånd tak.
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser alt for lækkert ud det billede.  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser enormt lækkert ud!  hvordan gør du? jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at lave noget lignende bare med "DALI & SONY" i stedet. __________________
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 06:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Er der en til stede, som har forstand på billedbehandling som evt. havde forslag til forbedringer på mit hjemmelavede skilt? Det kunne være lækkert at høre om noget kunne gøres bedre, for det kan det nok. Jeg er bare ikke selv så god til det. Jeg har måttet lære det fra bunden af med en trial af Photoshop. Her er resultatet:

I højere opløsning her:

PS. Jeg har billedet i .psd og det er måske især SVS-logoet som ikke stemmer helt overens med det andet, men kan simpelthen ikke få den til at være samme nuance.
På forhånd tak.
|
|
|
Det ser rigtigt godt ud BW. Min kæreste er hård til photoshop. Jeg havde selv en idé om at det ville jeg også være, men det er aldrig blevet. Så måske hun kan kigge på det.
En lille "kritik" til skiltet. Burde du ikke have Yamaha´s 3 stemmegafler med også ? Det er jo ligesom den der producerer lyden . Altså hvis man nu lige skulle sætte en finger på noget
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
ser alt for lækkert ud det billede.  |
|
|
Tak skal du have ;).
mathias 2 skrev:
det ser enormt lækkert ud! hvordan gør du? jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at lave noget lignende bare med "DALI & SONY" i stedet. |
|
|
Jeg har hentet en trial af Adobe Photoshop og så fandt jeg denne guide omkring guldskrift http://www.stealthdesignz.com/index2.php?page=photoshop/3tex ts . Ellers er der mange andre typer guldskrift. Herefter har jeg bare prøvet mig frem  .
Nobody skrev:
Det ser rigtigt godt ud BW. Min kæreste er hård til
photoshop. Jeg havde selv en idé om at det ville jeg også være, men det
er aldrig blevet. Så måske hun kan kigge på det.
En lille "kritik" til skiltet. Burde du ikke have Yamaha´s 3 stemmegafler med også ? Det er jo ligesom den der producerer lyden . Altså hvis man nu lige skulle sætte en finger på noget
|
|
|
Hehe okay, men det kan da stadig godt nåes . Jeg behæver ikke yderligere hjælp lige nu (ellers tak), for jeg har fundet en som jeg tror jeg kan bruge.
En anden type guldskrift uden &-tegnet og uden rammen kan ses her: http://img221.imageshack.us/img221/4659/hometheatregj1.png Hvad synes i? Synes faktisk denne er federe, så jeg tror jeg vil gå videre med denne farve. Ang. "kritikken". Du har helt ret. Problemet er bare, at jeg gerne vil have skiftet den ud inden så pokkers længe, og da jeg ikke er 100% sikker på til hvad endnu, så er det nok også træls at have en skilt med Yamaha-logoet på hvis man lige har købet Harman Kardon  . __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Ang. "kritikken". Du har helt ret. Problemet er bare, at jeg gerne vil have skiftet den ud inden så pokkers længe, og da jeg ikke er 100% sikker på til hvad endnu, så er det nok også træls at have en skilt med Yamaha-logoet på hvis man lige har købet Harman Kardon .
|
|
|
Lav den med noget velcro  __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody skrev:
BlackWidow skrev:
Ang. "kritikken". Du har helt ret. Problemet er bare, at jeg gerne vil have skiftet den ud inden så pokkers længe, og da jeg ikke er 100% sikker på til hvad endnu, så er det nok også træls at have en skilt med Yamaha-logoet på hvis man lige har købt Harman Kardon .
|
|
|
Lav den med noget velcro  |
|
|
Nå ja, det kunne man da  . Men så må jeg jo lave et nyt til den tid, hvis det sker. Jeg har nu fået yderligere hjælp og det kan ses her http://img144.imageshack.us/img144/5485/hometheatrebigjlu4.j pg Synes faktisk det ser rigtig godt ud. Evt. kritik? __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 
Hvad heder din svs subwoffer helt præcis? jeg vil nemlig gerne vide, hvad sådan en koster! __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jacob AN skrev:
Hej 
Hvad heder din svs subwoffer helt præcis? jeg vil nemlig gerne vide, hvad sådan en koster!
|
|
|
Hvis nu du ser i hans signatur så står der SVS PB10-isd 
Den er forøvrigt blevet erstattet af PB10-nsd - ny enhed men ellers samme sub. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
Nobody skrev:
BlackWidow skrev:
Ang. "kritikken". Du har helt ret. Problemet er bare, at jeg gerne vil have skiftet den ud inden så pokkers længe, og da jeg ikke er 100% sikker på til hvad endnu, så er det nok også træls at have en skilt med Yamaha-logoet på hvis man lige har købt Harman Kardon .
|
|
|
Lav den med noget velcro 
|
|
|
Nå ja, det kunne man da .
Men så må jeg jo lave et nyt til den tid, hvis det sker.
Jeg har nu fået yderligere hjælp og det kan ses her http://img144.imageshack.us/img144/5485/hometheatrebigjlu4.j pg
Synes faktisk det ser rigtig godt ud. Evt. kritik?
|
|
|
jeg må sige det ser meget godt ud... det ligner bare at "DALI" og "SVS" tegnet der er blevet noget bulet og underlig krøllet ... ellers meget godt.
OG DET VAR SÅ MIT INDLÆG NUMMER 500!!! __________________
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Jacob AN skrev:
Hej 
Hvad heder din svs subwoffer helt præcis? jeg vil nemlig gerne vide, hvad sådan en koster!
|
|
|
Hvis nu du ser i hans signatur så står der SVS PB10-isd 
Den er forøvrigt blevet erstattet af PB10-nsd - ny enhed men ellers samme sub. |
|
|
Helt korrekt. Men den nye enhed (NSD) har nøjagtig samme ydelse som den gamle (ISD). Navnet er blot ændret fordi de selv er begyndt at producere elementet  .
mathias 2 skrev:
jeg må sige det ser meget godt ud... det ligner bare at "DALI" og "SVS" tegnet der er blevet noget bulet og underlig krøllet ... ellers meget godt.
OG DET VAR SÅ MIT INDLÆG NUMMER 500!!! |
|
|
Helt enig! Jeg har også spurgt om det kunne laves bedre og jeg har ved den lejlighed oploadet logoerne i de største formater jeg har. Så må vi se om det bliver bedre. Det bliver dog ikke lavet før i morgen engang, men det går jo nok også :) __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
Sendt: 28 December 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes faktisk dit første skilt var det pæneste! Husk at når du skriver ud, skal ppi'en være højere for ikke at få dårlig kvalitet...
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 28 December 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, og glossy fotopapir er helt klart værd at sprøjte blækken ud på 
|
Til top |
|
|
BlackWidow Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været lidt dårlig til at opdatere her. Engang i januar kommer
der lidt opdateringer. Bl.a. med erfaringer med Behringeren. Jeg er dog
ved at afprøve et nyt sted til subben - nemlig i hjørnet ved siden af
højre front, så der skal jeg lige overveje hvad jeg så skal gøre af
computerbordet osv. hvis det er sådan det skal være.
Makrelsalat skrev:
Synes faktisk dit første skilt var det pæneste! Husk at når du skriver ud, skal ppi'en være højere for ikke at få dårlig kvalitet...
|
|
|
Ja hver sin smag, men nu kan jeg ikke lige se om hvilket skilt du sammenligner med. Sådan som det pt. ser ud er: http://peecee.dk/?id=19002Der er lige desværre en smule farveforskel i logoerne i forhold til resten, men ham der skulle hjælpe mig havde lige formatteret og så går der lige lidt tid inden han kan hjælpe mig igen. Han lovede imellem jul og nytår, så det håber jeg da på.
Ascari skrev:
Jep, og glossy fotopapir er helt klart værd at sprøjte blækken ud på 
|
|
|
Skiltet har jeg i 6000x4000, så det skulle gerne være nok til at få det optimale ud af billedet. Jeg får det fremkaldt hos Bilka, så ikke noget med at bruge printeren (selvom jeg faktisk har gode erfaringer med min HP 930 og glossy-papir).
Yamaha RX-V595
Mit surroundanlæg
|
Til top |
|
|