Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 14:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Granit som afkobling (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dude2005
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 09 December 2007 kl. 01:00 | IP-adresse registreret  

Den granit du har købt, ligner den er skåret til formålet - ikke bare stjålet i naboens brændestak.
Hvad har du givet for dem? Og hvor er de lavet?

Er der nogen af jer, der har prøvet pulsar point i titanium!? -Selvom man efter sigende, kan købe en ny kone for samme pris

Til top Vis dude2005's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dude2005

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 December 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Hey Dude.

Granitpladerne bruges ikke længere, da de ikke havde den ønskede hensigt. Da mine højttalere er udstyret med en port i bunden, bør der skæres et hul med en passende diameter i granitpladerne. Det burde ellers være det samme om de luftede ud direkte i gulvet eller på granitten, men jeg oplevede, at bassen blev meget kraftigere og mistede sin nuancering.

Jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få lavet de huller i granitten, så de ligger såmænd bare og samler støv.

Prisen på sådanne plader hos den lokale "Stenmand" ligger i omegnen af 500-700 Kr./stk., grundet tykkelsen på små 50 mm. og ikke mindst på bagrund af den flotte finish.

Jeg har ikke selv leget med Pulsar Points i Titanium, men benytter mig af Quasar Points og Cold Ray Ceramic. Men, sidste år på KT-messen i Odense hos Nordost, (altså 2006) hørte jeg Lars Kristensen prøve forsk. former for afkobling af en Onkyo CD-spille. Og, der var det uden tvivl Pulsa Points i titanium, der fungerede bedst. Men, de koster jo også en skilling eller to.

Fortsat god søndag.

Mvh.

Rune

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes