| Sendt: 09 December 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Dude .
Granitpladerne bruges ikke længere, da de ikke havde den ønskede hensigt. Da mine højttalere er udstyret med en port i bunden, bør der skæres et hul med en passende diameter i granitpladerne. Det burde ellers være det samme om de luftede ud direkte i gulvet eller på granitten, men jeg oplevede, at bassen blev meget kraftigere og mistede sin nuancering.
Jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få lavet de huller i granitten, så de ligger såmænd bare og samler støv.
Prisen på sådanne plader hos den lokale "Stenmand" ligger i omegnen af 500-700 Kr./stk., grundet tykkelsen på små 50 mm. og ikke mindst på bagrund af den flotte finish.
Jeg har ikke selv leget med Pulsar Points i Titanium, men benytter mig af Quasar Points og Cold Ray Ceramic. Men, sidste år på KT-messen i Odense hos Nordost, (altså 2006) hørte jeg Lars Kristensen prøve forsk. former for afkobling af en Onkyo CD-spille. Og, der var det uden tvivl Pulsa Points i titanium, der fungerede bedst. Men, de koster jo også en skilling eller to.
Fortsat god søndag.
Mvh.
Rune
|