| Forfatter |
|
Aagaard1000 Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
|
Det kommer du ikke til at fortryde Der er masser af ledning med, ca. 10 meter til baghøjtalerne og 5 til de andre. Hvis det ikke er nok kan du sagtens købe andet og længere kabel, da det er almindelige trykterminaler der bruges både i subben og sattelitter. ALDRIG forlænge et højtalerkabel Husk det!!!
M.v.h. Strong
|
|
|
Lyder da godt. Ventetiden er slet ikke til at holde ud.
Jeg håber da det kommer i morgen. Det burde det.
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aagaard1000 skrev:
flaz skrev:
| Tag i bilka og kig, de kan sikkert hjælpe dig. |
|
|
Har jeg gjordt men det eneste jeg kunne finde til den rigtige pris var noget phillips som ærligt talt lignede noget crap.
|
|
|
En komplet hjemmebiograf til 3000 kr???
Det kan kun blive noget crap! - Helt ærligt!
Det som bilka, netto m.fl. sælger som HTiB (home-cinema-in-a-box) burde forbydes som svindel
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
Aagaard1000 skrev:
flaz skrev:
|
|
Har jeg gjordt men det eneste jeg kunne finde til den rigtige pris var noget phillips som ærligt talt lignede noget crap.
|
|
|
Det som bilka, netto m.fl. sælger som HTiB (home-cinema-in-a-box) burde forbydes som svindel |
|
|
Så så Batman.. det er da nogle der ikke stiller så store krav, og ikke er villige til at betale en lillle formue for et snurrerundt setup. Har da hørt flere "Bilka" setups som i forhold til en anminelig Tv lyd, Gir en MYE bedre film opplevelse. (Og for de fleste så er det vel det som teller) __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marius skrev:
Batman skrev:
Aagaard1000 skrev:
flaz skrev:
|
|
|
|
|
Det som bilka, netto m.fl. sælger som HTiB (home-cinema-in-a-box) burde forbydes som svindel
|
|
|
Så så Batman.. det er da nogle der ikke stiller så store krav, og ikke er villige til at betale en lillle formue for et snurrerundt setup. Har da hørt flere "Bilka" setups som i forhold til en anminelig Tv lyd, Gir en MYE bedre film opplevelse. |
|
|
Jow jow, men Batman havde måske ligesom jeg 250.000-krs-surround tråden i baghovedet da jeg så denne. Så er der jo en forskel. Men I har for så vidt begge ret, synes jeg. Et Bilka-shawarmasound anlæg til 3k giver bedre lyd end et tv, men det _er_ sgu noget crap.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så så Batman.. det er da nogle der ikke stiller så store krav, og ikke er villige til at betale en lillle formue for et snurrerundt setup. Har da hørt flere "Bilka" setups som i forhold til en anminelig Tv lyd, Gir en MYE bedre film opplevelse.[/QUOTE]
Jow jow, men Batman havde måske ligesom jeg 250.000-krs-surround tråden i baghovedet da jeg så denne. Så er der jo en forskel. Men I har for så vidt begge ret, synes jeg. Et Bilka-shawarmasound anlæg til 3k giver bedre lyd end et tv, men det _er_ sgu noget crap.
/Præsten
[/QUOTE]
Okay, okay - jeg modererer mine udtryk lidt. Men med 3000 kr er vi altså nede i legetøjsafdelingen (0k -det er selvfølgelig legetøj det hele-).
Min svoger havde købt sådan et HTiB til mine nevøer. Det kunne alt muligt på papiret både DD og DTS, men uanset hvad man gjorde lød det ad helvede til! Mine nevøer har vist også tabt interessen for surround sound for et stykke tid. Der findes færdige pakkeløsninger som er acceptable (f.eks fra Yamaha), men man får dem sgu ikke for 3K.
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil nu tro at Aagaard1000 bliver glad for sit setup.. det kan kun lyde bedre end tv-lyd  !
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aagaard1000 skrev:
|
Det lader til at det bliver z5500 så.
Hvilken DVD afspiller kan i så anbefale til? Den skal jo kunne håndtere THX, Dolby 51. og DTS også.
|
|
|
Logitech Z-5500 er THX godkendt og overholder da også de krav der er til computerbrug, men overholder ikke de krav som stilles til en THX højttaler til hjemmebiografen .
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
Aagaard1000 skrev:
flaz skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Kommer da vist an på pengepung og krav. Jeg selv kører med z5500 på værelset. Er skam udemærket godt klar over at det ikke formidler lydende på en detaljeret måde, samtidig med at det ikke bliver skingert, men stadig bevar en smule varme osv. osv.
Kort sagt: Til prisen finder du INTET bedre.
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Aagaard1000 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænkte på om det er muligt at have z 5500 tilsluttet flere enheder ad gangen?
Måske ved hjælp af some kind of switch eller noget?
Nogen der kan hjælpe her?
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aagaard1000 skrev:
|
Jeg tænkte på om det er muligt at have z 5500 tilsluttet flere enheder ad gangen?
Måske ved hjælp af some kind of switch eller noget?
Nogen der kan hjælpe her?
|
|
|
Ja ingen problemer der. Du tænker sikkert på at have PC og DVD-afspiller tilsluttet på samme tid.
Der sidder sådan en lille "switch" omme bag på "for-forstærkeren", finder lige ud af senere hvad det er dne skal stå på. Men det kan sagtens lade sig gøre. Tre med jack-stik, et med co-ax og et med optisk. På samme tid.
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aagaard1000 skrev:
|
Jeg ved godt i vil sige at det er ALT for lidt penge men det er hvad jeg har og mit værelse er så småt at man knap nok ville kunne høre forskel.
Jeg vil give 3000 kr for den.
Krav: Den skal let kunne gøres region- og kodefri, Skal være så kompatibel med forskellige formater som muligt, Skal være 5.1.
Håber i kan hjælpe. - Aagaard.
|
|
|
Hvad med den lokale bodega/vartshus
|
| Til top |
|
| |
staun Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 31 December 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan z5500 bruges til at spille ca. 35 m2 op??
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 31 December 2006 kl. 01:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aagaard1000 skrev:
flaz skrev:
|
|
|
|
|
Det ér sikkert også crap, men hvad forventer du for "et greb i lommen"... ? 
|
| Til top |
|
| |
Aagaard1000 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 December 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu hvor i har taget min gamle tråd op kan jeg lige opdatere og sige at mit Logitech Z5500 er blevet solgt til en anden bruger herinde fra. Nu kører jeg så med en Marantz SR 5600, som front Concept 6, som bag Concept 2, en Concept Center og så en Cerwin Vega VE-28SX (den med to 8" basser). Der er godt nok en verden til forskel på de to sæt. Ved bare ikke om Concept sættet er overkill på mit 9 m2 værelse  Dog vil jeg helt klart mene at Z5500 er et vildt fedt sæt når man tænker på hvor lidt det koster. Man får en ret fed subwoofer med i hvert fald.
|
| Til top |
|
| |