Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Haugaard’s - Nu med vintage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:

hej igen, tillader mig lige at indsætte dette:

It is possible to regulate the gain on each input and also the phase for the inputs. Obviously, the preamplification
section has separate supply unit.
Flight TWO includes microprocessor control logic to manage the functions; a point matrix system conveys all informations
to the user, and the unit is remote controllable through it's exclusive handset.
An internal phono MM/MC board is available as an optional item.
The 100µm copper thickness of all the printed circuits, the extensive use of selected components, two toroidal transformers
and an accurate study of the signal path and of the grounding, allowed to obtain an awesome product that is at the top of
its category.

Der kan man bare se sagde den blinde til den døve  Jeg gætter på at dette er sakset fra Vassago's hjemmeside, jeg havde kigget på www.audia.it og fandt ikke noget. Har du nogen idé om hvad prisen er for sådan et MM/MC modul til Flight Two?

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Haugaard skrev:
mn1974 skrev:

It is possible to regulate the gain on each input and also the phase for the inputs. Obviously, the preamplification
Flight TWO includes microprocessor control logic to manage the functions; a point matrix system conveys all informations
to the user, and the unit is remote controllable through it's exclusive handset.
The 100µm copper thickness of all the printed circuits, the extensive use of selected components, two toroidal transformers
and an accurate study of the signal path and of the grounding, allowed to obtain an awesome product that is at the top of
its category.

Der kan man bare se sagde den blinde til den døve  Jeg gætter på at dette er sakset fra Vassago's hjemmeside, jeg havde kigget på www.audia.it og fandt ikke noget. Har du nogen idé om hvad prisen er for sådan et MM/MC modul til Flight Two?

Haugaard

hey, hov ja, jeg skulle lige have haft kilde med, sorry...

Nej jeg ved ikke hvad sådan et indstikskort til en Audia koster, men overvejer det selv. Kanske... man skal tage fat i Røne´

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:
Haugaard skrev:
Brian7500 skrev:
Nu skal du mobbes skal du....

Den 10. maj var du ved at omkomme af grin da jeg foreslog at du skulle have en pladespiller.

Og NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man har et standpunkt til man tager sig et nyt. Eller?

Fik du i øvrigt nogensinde kigget på de længere skinner til dit rack?

Jaja, mob du bare løs  Nu har du jo lejlighed til at foreslå at jeg får mig en RIAA og ikke mindst - noget vinyl

Jeg fik ikke gjort mere ved Pagode skinnerne. Jeg synes egentlig heller ikke at Flight100 bliver alarmerende varm som den står nu.

Haugaard

Riaa :

Tom Evans Micro Groove til 5500..........
Tom Evans findes til 5500,10000,22000,40000kr
og vist nok en endnu dyrere ny topmodel

det er det bedste inden for transistor Riaa

eller Tron Seven Rør riaa til 22000 (er måske overkill til din plov)

vinyl :

http://www.classicrecords.com/item.cfm?item=JP%205007%2D200G

Stevie Ray Vaughan : Texas Flood (Pure pleasure/Epic Records 38734)

Diana Krall : The girl in the other room

Katie Melua : Piece by piece (og måske Call off the search)

................. nu kender jeg jo ik' lige din musiksmag

Hej Jacobsen,

Tak for dine gode input. Nu må vi se hvor hårdt bacillen bider men en Tron seven RIAA bliver det nok ikke til. Jeg vil se om der dukker et eller andet brugt op i første omgang.

Du er ikke helt skævt på den mht musiksmag. Du mangler bare at nævne "Muddy Waters - Folksinger" på MFSL. Den er et must. De tre du nævner har jeg allerede på CD.

Haugaard  

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Haugaard skrev:
Jakobsen skrev:
Haugaard skrev:
Brian7500 skrev:
Nu skal du mobbes skal du....

Den 10. maj var du ved at omkomme af grin da jeg foreslog at du skulle have en pladespiller.

Og NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man har et standpunkt til man tager sig et nyt. Eller?

Fik du i øvrigt nogensinde kigget på de længere skinner til dit rack?

Jaja, mob du bare løs  Nu har du jo lejlighed til at foreslå at jeg får mig en RIAA og ikke mindst - noget vinyl

Jeg fik ikke gjort mere ved Pagode skinnerne. Jeg synes egentlig heller ikke at Flight100 bliver alarmerende varm som den står nu.

Haugaard

Riaa :

Tom Evans Micro Groove til 5500..........
Tom Evans findes til 5500,10000,22000,40000kr
og vist nok en endnu dyrere ny topmodel

det er det bedste inden for transistor Riaa

eller Tron Seven Rør riaa til 22000 (er måske overkill til din plov)

vinyl :

http://www.classicrecords.com/item.cfm?item=JP%205007%2D200G

Stevie Ray Vaughan : Texas Flood (Pure pleasure/Epic Records 38734)

Diana Krall : The girl in the other room

Katie Melua : Piece by piece (og måske Call off the search)

................. nu kender jeg jo ik' lige din musiksmag

Hej Jacobsen,

Tak for dine gode input. Nu må vi se hvor hårdt bacillen bider men en Tron seven RIAA bliver det nok ikke til. Jeg vil se om der dukker et eller andet brugt op i første omgang.

Du er ikke helt skævt på den mht musiksmag. Du mangler bare at nævne "Muddy Waters - Folksinger" på MFSL. Den er et must. De tre du nævner har jeg allerede på CD.

Haugaard  

følg linket til Patricia Barber pladen ..... den er et must også

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
Haugaard skrev:
mn1974 skrev:

its category.

Haugaard

hey, hov ja, jeg skulle lige have haft kilde med, sorry...

Nej jeg ved ikke hvad sådan et indstikskort til en Audia koster, men overvejer det selv. Kanske... man skal tage fat i Røne´

lyder rigtig spændene, kommer du ikke en melding når du har fundet et svar/pris

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Marts 2008 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Hejsa ,jeg har forhørt mig om det riaa kort hos rene for ca.6 md. siden, det viste sig at audia ikke færdig med at udvikle det. åbenbart ikke godt nok i nu.
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 16
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes