Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 23:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Denon 2910 eller ej??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

På grund af lang leveringstid har jeg istedet for 1920 havde bestilt 2910.Da den havde den på lager og jeg kan glæder mig i næste uge.Men er lidt i tvivl vdr denne afspiller.Har læst på mange tråds her i forummet med "Problem med 2910", osv???Vil gerne bare vide om det kan betale sig at får fat i denne afspiller?Først og fremmest ser jeg frem at denne Denon har godt med brændbare skiver, såsom + eller - dvd'er.Håber i hjælper mig her?
Til top Vis Soundfreak34's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak34

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Min 2910 afspiller alle -skiver uden problemer

Og jeg har heller ikke nogen andre problemer.

En god dvd efter min mening.

Hvad skal den spille til ?

Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Har lcd på 32 og har tænkt mig at forbinde den med dvi, da min lcd har ikke hdmi udgang.Har også SonyDVP-S7700 som er jo ganske god afspiller men også noget gammel sag som er begyndt at hoste lidt.Synes personligt det er på tiden at får den udskiftet?

Til top Vis Soundfreak34's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak34

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

jeg elsker min, kig her for ny firmware som er regions fri,bedre  end den jeg fik fra Hifiklubben

http://www.denon2910.freehomepage.com/

Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

hans123 skrev:

Hans

Overvejer selv denne afspiller. Kan den afspille brændte DVD +/-R DL (dual layer) skiver?

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

lau16
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
hans123 skrev:

Hans

Overvejer selv denne afspiller. Kan den afspille brændte DVD +/-R DL (dual layer) skiver?

Kan spille dual layer uden problemer, men er ikke meget for + skiver= lidt hakken og fast frysning af billede nogle gange, minus er der ikke problemer med.

Har lige fået skiftet laser (1800.- garanti) da den ikke ville spille visse org film  men det har hjulpet.

PIONEER DV-686AV-S
PIONEER DVR-550HX-S
AUDIOVECTOR M3 SUPER
AUDIOVECTOR AV3CI SUPER
JBL CONTROL 1
TMC WHITE & YELLOW
VDH CLEARWATER X2
Til top Vis lau16's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lau16 Besøg lau16's Websted

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

@lau16

Takker. Så må jeg holde mig til -R DL . Normal brænder jeg på Verbatim CD'er og DVD'er. Hvilke mærker har du prøvet med +/-DL?

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

lau16 skrev:
Audi A3 skrev:
hans123 skrev:

Hans

Kan spille dual layer uden problemer, men er ikke meget for + skiver= lidt hakken og fast frysning af billede nogle gange, minus er der ikke problemer med.

Har lige fået skiftet laser (1800.- garanti) da den ikke ville spille visse org film  men det har hjulpet.

Det var lige den jeg prøver at forstå her.Hvis jeg går ud og køber dvdafspiller til 5.500-6.000 og fabrisk lovet står at den kan afspille +- medier og har slet ikke nogen problemer med original medier, hvordan ka' det så være at den alligvel kan ikke afspile den det lover???Har skiftet laser til 1.800, frysning af billedet...Ved ikke om jeg har lyst at smide 6.000???Er det nogen som kan forklare denne her?Som sagt, har haft Sony i 6-7 år og har aldrig haft sådan nogle problemer med.

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Citér:

Det var lige den jeg prøver at forstå her.Hvis jeg går ud og køber dvdafspiller til 5.500-6.000 og fabrisk lovet står at den kan afspille +- medier og har slet ikke nogen problemer med original medier, hvordan ka' det så være at den alligvel kan ikke afspile den det lover???Har skiftet laser til 1.800, frysning af billedet...Ved ikke om jeg har lyst at smide 6.000???Er det nogen som kan forklare denne her?Som sagt, har haft Sony i 6-7 år og har aldrig haft sådan nogle problemer med.

Jeg er ude i lidt det samme med min 2900. Er super glad for den, men der er bare mange ting den ikke kan spille, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Har lige nogen på besøg......hold da kæft, en afspiller til 10k kr, den må da være helt vild god?! Ja, den hakker bare lidt i det, da den ikke kan afspille brændte skiver! Lidt en falliterklæring!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Nu snakker vi her om afspiller ti 6.000!Ikke?Kan ikke følge med at den har problemer?Faktisk, ville jeg være mere glad til at den kan afspille forskelige + og - medier end jeg er for hdmi og dvi udgange.Det er også største grund hvorfor jeg vil gerne have den Denon.

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 06:15 | IP-adresse registreret  

Kig her,det er brugerere som har testet

http://www.videohelp.com/dvdplayers?DVDnameid=4659#comments

Fox1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 07:06 | IP-adresse registreret  

Køb en Pioneer DV 989 AVI-S det fåes ikke bedre inde for den pris , eller find en brugt 668 .

Eller kik på Marantzs modeller de lamer ikke i drevet som Denon og læser meget hurtiger .

Men ingen af dem slår Pio i dette .

Classe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Har selv en 2910 og en ting er specielt kendetegnende ved den og det er at det bare er den langsomste DVD/CD afspiller til at læse som jeg kender til. Det er simpelthen irriterende. Men det er ikke en fejl, sådan skal den desværre være.

Udover dette har jeg også problemer med brændte skiver. Billedet fryser osv, slle de kendte fejl.

Så jeg må tilstå at det er den sidste Denon DVD afspiller jeg har haft. Næste gang går jeg tilbage til Pioneer, som jeg har haft før og der var ikke disse problemer.

Men øv en 2910 er jo ikke sådan lige at sælge uden et stort tab, så jeg holder nok pinslerne ud lidt endnu.

Til top Vis Classe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Classe

Fox1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Classe skrev:

Har selv en 2910 og en ting er specielt kendetegnende ved den og det er at det bare er den langsomste DVD/CD afspiller til at læse som jeg kender til. Det er simpelthen irriterende. Men det er ikke en fejl, sådan skal den desværre være.

Udover dette har jeg også problemer med brændte skiver. Billedet fryser osv, slle de kendte fejl.

Så jeg må tilstå at det er den sidste Denon DVD afspiller jeg har haft. Næste gang går jeg tilbage til Pioneer, som jeg har haft før og der var ikke disse problemer.

Men øv en 2910 er jo ikke sådan lige at sælge uden et stort tab, så jeg holder nok pinslerne ud lidt endnu.

Også lige det en af mine venner oplever med hans , og den 2900 jeg havde var ikke bedre end en PIO til 1000kr .

Så ud og find en brugt PIO er næsten bedre .

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at min DVD2900 leverer godt billed, og er framragende i lyd (taget i betragtning af en dvdafspiller), men det er bare så surt at den egentlig er så dårlig til at afspille dvd´ere, herunder især brændte.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Classe skrev:

Vær glad for du ikke har en Philips 9000 model.

Hvilken firmware kører du på, i nyeste er den hurtig!

Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Den virker perfekt med brændte skiver både + og - skiver

Jeg har næsten kun + skiver og der er ingen problemer. Den har kun en "nag" den er lidt langsom, men den har super billede og lyd.

Jeg havde først købt en 1920'er, men byttede den samme dag .

Kan slet ikke genkende de problemer, som folk har skrevet om... måske er det firmwaren min er org. firmware og ikke kodefri.

/Kristian

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T

Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

urte skrev:

Kig her,det er brugerere som har testet

http://www.videohelp.com/dvdplayers?DVDnameid=4659#comments

Det var den første sted jeg har kigget forbi da jeg har tænkt mig denne afspiller.Har læst kun godt om den.Alt det der jeg har læst vdr. Denon her på forumet giver kun noget til eftertanke?Tror at det drejer sig om forskellige serier eller FW i denne afspiller?Hvis firmaet kender til sådan noget problemer så skulle det forklare hvordan og hvorledes man får bedst ud af sin afspiller, ikke?Så må man jo håbe at man får god afspiller i serien eller hvad?

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Hvor mange af dem der har problemer kører på denne firmware  ESS:6720-D Day 902 Multiregion Firmware

How to check firmware
.

1. Turn the small power button off on the front of the unit.

2. Hold down the PLAY and OPEN/CLOSE buttons on the front of the unit, both at the same time.

3. Turn the power back on and continue holding the buttons for 3 seconds, then let go.

4. After “>II LOADING” shows on the display, press the 3,2,6,5 buttons on the remote (in that order) and then press the MENU button to see the version.

Press MENU again five times to see the other settings for the firmware.

Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Fandt lige denne side hvis det har interesse...

http://www.denon2910.freehomepage.com/

Jeg vil tjekke min firmware senere i dag den er købt i januar måned 2006...

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes