Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
Sendt: 15 April 2006 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
nhj4 skrev:
Raskolnikov skrev:
Ok det er den original. Ja men classicen er også en klon af den,,,eller også er det omvendt?
Det vigtige er jo om de er opbygget ens...Og det er de så vit jeg ved.
Det kan jeg så fortælle dig, at det er den IKKE! Classic'en er bedre opbygget. Bl.a. har man lavet direkte lodninger på printet istedet for brug af kabelsko.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 21 April 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
nimand, efter at have læst anmeldelsen herinde ( igen) så vil jeg lige spørge lidt om lyden. Er den lidt tilbagetrukket? Sådan at man mangler bas og attack? De giver anmeldelsen nemlig lidt udtryk for.... Altså at den er alt for pæn ( nogle gange?) sådan at musikken ikke rigtig er helt så levende. Ved du hvad jeg mener?
Regner med at at købe en Classic i August hvis alt går som det skal... så ville sætte pris på dine indtryk. Håber lidt på en forbedring fra min udemærket Denon dvd 2200. Men jeg tror at man har 2 ugers ombytning ved onlinesalg...så hvis det ikke er godt ryger den vel tilbage.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
nimand skrev:
Jeg har lavet en rimelig stor vinkling på højtalerne, hvilket har givet MEGET mere lyd i sweetspot. Jeg var bange for at vinkle dem for meget, men det har altså åbnet en del op for lydspektret.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum