| Sendt: 27 Februar 2006 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må det være min tur til at skrive lidt om gudernes optræden..
Jeg må starte med sige at det var STORT at gense dem igen, har ikke kunne få mine arme ned, siden at jeg var i Hamburg den 15 januar.
Jeg har sjældent set en så oplagt Martin, hold da op hvor han nød det, var der andre som lagde mærke til hvordan han jokede med Christian Eigner i slutningen af JCGE.. men jeg syntes at Dave manglede lidt, det var ligeseom at han ikke var oppe i det gear som han normalt er oppe i. Andy til gengæld, tror jeg leverede hans bedste optræden jeg nogen sinde har set ham i, normalt oplever man jo kun at han står bum stille under hele koncerten, så dejligt at han endelig beviste at han lever. Jeg syntes at alle de nye numre holder 100%, men de kan jo ikke måle sig med de gamle numre som, Walking in my shoes, PJ, ETS, JCGE, I feel you og Never let me down, der kunne man virkelig mærke at publikun var tilstede, Og at høre et nummer som Shake the disease i aukustisk version med Martin som sanger, det var STORT, det var lige før at jeg kneb en tåre. Og at slutte at med en duet syntes jeg at passede fint ind, dejligt at dem stå arm i arm og synge (selv om at det kan virke lidt arrengeret - de gør det under alle koncerter på tuneen).
Alt i alt en FED oplevelse at se dem igen, og nu kan jeg kun vente til Århus og Milano til sommer.
3½-4 stjerner herfra (ud af 5) 
Og lige til sidst, så var jeg også inde på Culture Box efter koncerten, lyden skuffede fælt, det var syndt at de ikke fik rettet op på den, da der normalt er en super lyd derinde. Men jeg meget træt så jeg gik kl 3, der kunne jeg bare ikke mere.. __________________ Denon
Dali
Tara Labs
Mine Film
Mit Anlæg
|