Forfatter |
|
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva er der usympatisk ved at finde sig i realiteternes vold og vide at visse af de nævte steder kan betegnes som en anelse afsides? især i forhold til større byer. -Jo selvf. er en statistisk tilfældighed en mulighed- kan trods alt ikke afvises? Misundelig - ahh gas nu ned ikk. Jeg som byboer er vant til ikke at blive betragtet som noget specielt, ikke blive genkendt, og mindst af alt få noget forærende?- gå ikke at tro jeg havde regnet med at vinde. Slå lidt humor i blodet så det ikke blir "så sort som natten". Eller sort humor er vel osse okay...just lighten up
__________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phat Simon skrev:
hvordan kan det være ingen byboere har vundet - kun knoldene på markerne har haft heldet med sig, eller hva man kalder det...
|
|
|
Aalborg, Århus, Odense... uha ja, det er hodt nok langt ude på landet. Er de eneste byboer dem der bor på Vesterbro? Hvis ja, kan jeg godt forstå fordelingen.
Phat Simon skrev:
hva er der usympatisk ved at finde sig i realiteternes vold og vide at visse af de nævte steder kan betegnes som en anelse afsides? især i forhold til større byer. -Jo selvf. er en statistisk tilfældighed en mulighed- kan trods alt ikke afvises? Misundelig - ahh gas nu ned ikk. Jeg som byboer er vant til ikke at blive betragtet som noget specielt, ikke blive genkendt, og mindst af alt få noget forærende?- gå ikke at tro jeg havde regnet med at vinde. Slå lidt humor i blodet så det ikke blir "så sort som natten". Eller sort humor er vel osse okay...just lighten up
|
|
|
Realiteter og realitet.... bob, bob, bob
Det usympatiske er - som jeg bemærker - at du antyder en forfordeling af præmerne til det du kalder "landzoner".
Kan forstå "i byboer" synes i har det svært, men lad ikke frustrionerne gå ud over folk der der forsøger at drive en hjemmeside, som vi alle har meget glæde af.... konkurrencer eller ej. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
Til top |
|
|
Excalibur Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Phat Simon!
Jeg ser ikke nogen øst vest gående konflikt, eller for den sags skyld den anden vej, men sort humor ska vi da ha plads til , og jeg har slet ikke været ophidset, men har nydt tråden .
Tak for nu
Paul __________________ Den forberedte overlever!
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der overhovedet nogen brugere der har vundet?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener bestemt ikke at nogen er blevet forfordelt. Slet ikke mig - jeg elsker at bo i byen og sådan er det. Jeg har det ikke hårdere end de fleste, mener at de generalt forholder sig sådan for folk i byen. Jeg er virkeligt ked at du føler jeg har trådt på dig eller nogen andre, men vil dog gerne forklare min hensigtsmæssigt kiksede indgang til denne tråd. Det drejer sig om stereotyper. Jeg skrev præcis som jeg tror, håber, og forventer I (værende alle som betragter sig som "ikke-byboer?") ville forvente sig af en ung dumsmart, pøllet Køvenhavner (v-med vilje) ville gøre. Desværre reageredes der ikke med den normale velvilje og små-høhø der normalt finders i disse små twiste. Troede vi var ved at være over det. Jeg undres dog stadig en anelse mht. den geografiske fordeling, men som du selv rigtigt foreslog ligger der nok noget tilfælde bag. Men lad vær med at tale om hvordan jeg virker frustreret og frembrusende når jeg har gjort mit bedste (endda meget godt) forsøg på at håndtere denne sag med den kæreste diplomatiske kunnen. Jeg har måske været flabet og dum, men har ikke angrebet - det er du alene om. Desuden har jeg det svært med at du citerer mine smileys, sammen med mine sætninger, for så at tage dem seriøst. Det er lissom ikke sådan de skal tolkes. Jeg vælger at undskylde igen. "Hold dig munter!  " - ja, ens egne råd er de bedste.
__________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Nosferatu |
|
|
lol - troede kun brugere kunne deltage, men nu kan jeg da godt se det...:) __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phat Simon
Godt ord igen. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
Phat Simon
Godt ord igen. |
|
|
Jo tak - hyggeligt at battle med dig  __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg bor lige midt i kampen og har da vundet et stort smil over denne tråd  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
Gyzzo Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 26
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Er der overhovedet nogen brugere der har vundet? |
|
|
Jep - drop roligt konspirationsteorierne
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gyzzo skrev:
nosferatu89 skrev:
|
|
|
Jep - drop roligt konspirationsteorierne  |
|
|
Var overhovedet ikke sådan ment....
Ville bare høre om nogen brugere havde vundet...Såre simpelt.
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
Til top |
|
|
Gyzzo Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 26
|
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Gyzzo skrev:
nosferatu89 skrev:
|
|
|
Jep - drop roligt konspirationsteorierne  |
|
|
Var overhovedet ikke sådan ment....
Ville bare høre om nogen brugere havde vundet...Såre simpelt. |
|
|
Fair nok - det regnede jeg heller ikke med. Derfor jeg placerede smiley'en
|
Til top |
|
|
Excalibur Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 27 Februar 2006 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne tråd har egentlig været en god målestok for hvor hurtigt noget kan blive misforstået.
Ja jeg burde måske ikke have smilet på for jeg tænker på hvor hurtigt andre tegninger og ord blev misforstået/fortolket. Her i forum vises den rigtige model, nemlig komunikation, og endda begge veje, det er da demokrati
Med smilende morgenhilsen
Paul
__________________ Den forberedte overlever!
|
Til top |
|
|