Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Din mest sete film (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Marius
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 719
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Ikke verdens beste film.. men men har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den dog er vel ca 10 år siden sist jeg så den...



Føyer seg også fint inn i rekken.



__________________
"Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
Til top Vis Marius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marius
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Marius skrev:

Det er bare stort            en klaaaasiker!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Tomb Raider, Conair, Top Gun, ID4 og Indiana Jones er blandt mine mest afspillede film +30 gange Derudover så er der også lidt tegnefilm der går igen: Herkules, Titan, Ice Age og Monsters Inc.

Jeg ser nok flere film end jeg hører CDere

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
puggie
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 130
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Fire In The Sky (15+ gange)

Aliens (15+ gange)

The Shining

Tears Of The Sun

Shindler's List

Band Of Brothers

 

Til top Vis puggie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af puggie
 
sigaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

har set dem masservis af gange...

 

den er bare så fed..

 

er flad af grin hver gang!!

 



__________________
Min Bio..

Min Filmsamling..
Til top Vis sigaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigaard
 
PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 279
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

1. Braveheart +10
2. Alien trilogien +10
3. Terminator 2 +5
 
4.  Matador serien  +5
 
Men efter at have lavet hjemmebif, er det somom alle film bare SKAL ses en gang til


__________________
Mvh
Jan Nielsen

Minibio tager form

Til top Vis PillyWilly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PillyWilly
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

Min liste må være

1. Starwars 4-5-6

2. Topgun

3. Ringenes Herre 1-2-3

4. resten...............



__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Army of Darkness med Bruce Campbell - de bedste one-liners nogensinde.

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Ubetinget "Ringenes Herre" - tror jeg så den første over 30 gange, i biffen!
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 
T h o m a s
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Thomas!!!

Bruger siden: 25 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 447
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Det er svært at sige hvilken film, som er min mest sete. Men jeg prøver.

De tre "Ringenes Herre" film i EXT-version, "Der Untergang", "Hotel Rwanda", "Brotherhood Of War/Taegugi" og Star War's-filmene. 



__________________
Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
Til top Vis T h o m a s's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T h o m a s
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

mollecon skrev:
Ubetinget "Ringenes Herre" - tror jeg så den første over 30 gange, i biffen!


Damn!! det svarer vel til 75-80 kr x 30 = ca. 2300 dask!!!

Jeg troede ikke man kunne være nørdet med noget, men jeg tog fejl!
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
ring
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 06:58 | IP-adresse registreret  

cooljules1 skrev:
haha, Ring.. nice link. ;I

Anyhow, for mit vedkommende er det nok:
  • American Psycho
  • Requiem for a dream
  • Napoleon Dynamite
  • Zoolander
/J



Hehe, der er rettet nu til noget tekst. Ved ikke lige hva der er gået galt. Det skulle være et billed af filmens cover. Og nej, jeg se ikke sådanne film....
Til top Vis ring's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ring
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes