| Forfatter |
|
lehmann Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Denon2200.
jeg for mine helicon 400 på søndag, og de skal trækkes af et sæt Musical Fidelity X-A200 monoblokke,på 200 watt i 8 ohm og 400 watt i 4ohm, det glæder jeg mig uhyggeligt til at høre,forforstærkeren er også fra Musical fidelity, og er en, Nu- vista, kun lavet i 500 eks,og en X Ray cd afspiller,skal nok vende til bage med lidt info, om lyden. obs min stue er pt ikke mere end 20kvm, men flytter til 26 kvm, den 1 april,har også hørt at de gerne vil have godt med strøm, mvh Allan.
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej lehmann...
Det lyder ikke så tosset endda, prøv at udskifte de medfølgende spikes med Holfi fødder (puder) og hvis det er muligt så bør du stille dem med min. 25 cm til bagvæg og 50 cm til sidevæg - og husk Helicon 400 skal IKKE vinkles mod lyttepositionen, de skal stå lige...! - og vend tilbage med lytteindtryk... god fornøjelse..
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
lehmann Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej .
ja så fik jeg mine helicon 400, hjem igår, og hold da kæ.t. en forbedring det gav, mine gamle højtaler var da absolut ikke dårlige( Audiovector m3 super),men dalierne går noget dybere, og både top og mellem tonen er meget forbedret, der er kommet meget mere luft omkring hvert instrument, og et bredere lydbilled,jeg køre med musical fidelity monoblokke X-A200, og de trækker dem til ug, jeg skal nok sende nogle billeder ,nå jeg for sat det ordentligt op, jeg flytter i hus den 1 april. mvh Allan.
|
| Til top |
|
| |
Angle Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 20 Marts 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Lehmann...
Rart at høre du er tilfreds til Dali'e... Det er også en en kanon højtaler... Kan nu også kun tale varmt for Holfi sammen med Helicon, det er nu ikke ringe.... Desværre vil min ide'er det anderledes i fremtiden...
Held og lykke med at finde en god forstærker til de Helicon..
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
lehmann Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kenneth.
Tak for igår, det var fedt lige at høre dem på din Holfi,men jeg er nu rigtig godt tilfreds med mine Musical fidelity monoblokke, de gør det super godt, så jeg skal ikke klage,hvad mener du med ,(held og lykke med at finde en god forstærker til heliconerne?. jeg skal ikke have ny foreløbig, men god fornøjelse med dit nye projekt. mvh Allan.
|
| Til top |
|
| |
Angle Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var ikke til dig, men til ham der startede denne tråde ;) Tro på dine runde skønheder fra Musical Fidelity gør det kanon.. Kunne være fedt at høre en dag :-p
|
| Til top |
|
| |