Forfatter |
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billeder?  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigaard skrev:
Jeg skal se om jeg kan få taget nogle imorgen.. det begynder jo at blive pinligt!!   |
|
|
Det er så i orden.... hehe... __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 07 August 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der lidt billeder af mit dedikerede rum til film..
Et fra sweetspot.. den hvide ledning der hænger, skal selvfølgelig skiftes til en længere..

Sæderne.. undskylder rodet i baggrunden..

Projektoren...

Filmene.. der er også nogen i cd tasker..

Det var det.. Der er selvfølgelig nogle ændringer på vej.. jeg skal have købt mig en ordentlig rack, og så skal jeg have skiftet den "hængende" ledning.. Hele rummet skal ryddes op..
Til dem der har pladsen, kan det kun anbefales at finde et rum KUN til hjemmebiografen.. det er helt fantastisk, at sidde der og se film, og høre musik.. Jeg sidder der næsten hver aften og ser film, og nyder det fuldt ud.. (men jeg kan godt se på billederne at der trænger til en oprydning..)
Håber I vil kommentere lidt på min hjemmebio..
sigaard..   __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
Sendt: 09 August 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
1. og fremmest så ser det sgu nydeligt ud, kunne godt selv tænke mig muligheden for at få gjort vægene mørkere, men ikke nemt i stuen :)
ellers savner jeg nogle close up billeder af selve anlæget, og en liste over hvilke komponenter det hele består af.
Din projektor er det en 4:3 projektor?
og kommer der ikke lys ind bag læredet fra vinduet bag?
__________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2007 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:
ellers savner jeg nogle close up billeder af selve anlæget, og en liste over hvilke komponenter det hele består af.
Din projektor er det en 4:3 projektor?
og kommer der ikke lys ind bag læredet fra vinduet bag?
|
|
|
Det glemte jeg at tilføje.. der er mørklægningsgardiner i velux`erne i siderne, og dem bag lærredet.. jeg var bare nødt til at rulle dem, for at tage ordentlige billeder..
Min projektor er en 4:3, men kører 16:9 native på den.. det fungerer godt..
Mht dine vægge i din stue, så kan man jo vælge at male dem lidt lysere end mine.. man kan jo evt holde sig til væggen bag lærredet..
Jeg skal nok lige update på anlægget en af dagene.. __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
comen1 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 05 Oktober 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Sigaard
Super lækkert setup... Virkelig fedt at hav et didikeret rum. Men jeg mener nu at film skal nydes i selskab med folk man holder af, så jeg ville aldrig få det brugt så meget som jeg gerne ville, når man har en datter på snart 8 mdr.... 
Hvad med en ny center fik du den nogensinde eller forblev det et ønske?? Jeg vill helt klart anbefale B&W LCR600, den må da lige passe ind i dit lydbilled...
//Cliff __________________ Denon AVR 1803 - stærk receiver
Denon DVD 2200 - rigtig god dvdafspiller!
Jamo E700 og E7CEN - mangler en SUB!!
Sanyo Z4 - det er en super projector, prøv den...
Phillips 42" - ukendt model!!
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
comen1 skrev:
Hej Sigaard
Super lækkert setup... Virkelig fedt at hav et didikeret rum. Men jeg mener nu at film skal nydes i selskab med folk man holder af, så jeg ville aldrig få det brugt så meget som jeg gerne ville, når man har en datter på snart 8 mdr.... 
Hvad med en ny center fik du den nogensinde eller forblev det et ønske?? Jeg vill helt klart anbefale B&W LCR600, den må da lige passe ind i dit lydbilled...
//Cliff
|
|
|
Heldigvis er det sådan at min kone også kan lide at se film, så jeg sidder der ikke altid alene.. .. og heldigvis er de fleste af gutterne også film narkomaner, så de kommer tit på besøg..
Jeg søger stadig efter en center, og det skal være LCR600.. har skrevet til mange fra køb/salg, men de er alle på sjælland, og de er ikke glade for at sende med posten.. mon ikke der kommer en jydsk center til salg på et tidspunkt.. den skal ihvertfald skiftes.. det samme med sub`en, den kan ikke altid følge med i det store rum.. __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
comen1 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigaard skrev:
comen1 skrev:
Hej Sigaard
//Cliff
|
|
|
Heldigvis er det sådan at min kone også kan lide at se film, så jeg sidder der ikke altid alene.. .. og heldigvis er de fleste af gutterne også film narkomaner, så de kommer tit på besøg..
Jeg søger stadig efter en center, og det skal være LCR600.. har skrevet til mange fra køb/salg, men de er alle på sjælland, og de er ikke glade for at sende med posten.. mon ikke der kommer en jydsk center til salg på et tidspunkt.. den skal ihvertfald skiftes.. det samme med sub`en, den kan ikke altid følge med i det store rum..
|
|
|
Og så ligger det tilfældigt sådan, at der er en SUB til salg i midt Jylland og jeg bor i sverige, men har min daglige gang i KBH....
Måske jeg skulle handle for dig og vise verse.... 
//Cliff __________________ Denon AVR 1803 - stærk receiver
Denon DVD 2200 - rigtig god dvdafspiller!
Jamo E700 og E7CEN - mangler en SUB!!
Sanyo Z4 - det er en super projector, prøv den...
Phillips 42" - ukendt model!!
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
comen1 skrev:
sigaard skrev:
comen1 skrev:
Hej Sigaard
//Cliff
|
|
|
Jeg søger stadig efter en center, og det skal være LCR600.. har skrevet til mange fra køb/salg, men de er alle på sjælland, og de er ikke glade for at sende med posten.. mon ikke der kommer en jydsk center til salg på et tidspunkt.. den skal ihvertfald skiftes.. det samme med sub`en, den kan ikke altid følge med i det store rum..
|
|
|
Og så ligger det tilfældigt sådan, at der er en SUB til salg i midt Jylland og jeg bor i sverige, men har min daglige gang i KBH....
Måske jeg skulle handle for dig og vise verse.... 
//Cliff
|
|
|
Der er bare desværre ikke nogen LCR 600 til salg lige nu.. men ellers en okay idé.. __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der sket lidt igen.. Der er kommet en ny center til, og et nyt rack..
Jeg valgte at købe B&W`s LCR60 S3, og ikke deres LCR600, da jeg mener den lille af modellerne svarer bedst til mine andre højtalere.. så en LCR60 blev det.. og nu er lydbilledet perfekt hele vejen rundt.. dejligt..

Her kan I se forskellen mellem den gamle center, og den nye... Kæmpe forskel, både i vægt og lyd!!

Et mere af hele fronten..

Og her er den nye rack, som I også kan se på de andre billeder.. men fordelen ved denne er, at der er en dejlig stor skuffe til alt det ragelse, man ikke ved hvor man skal gøre af..

Det var det for denne gang.. Nu skal der ses masser af film, og drikkes noget kaffe..  
/sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
Sendt: 21 Februar 2008 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
fin bio du har fået sat sammen.    men skulle det ikke være dine bio stole i bioen 
ja jeg/vi har valgt 2 børn " en lille mere i marts " istedet for en hjemmebio rum så jeg har indraget en del af stuen istedet for.
forbedringer er lidt svær da du i mine øjne har fået det hele på plads.  __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
Til top |
|
|
Zuko Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 77
|
Sendt: 22 Februar 2008 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da en kanonbio du der har fået op at stå, sådan   
/Danny __________________ Mein Heimbio
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er skam også biostole i biografen.. de er bare ikke med på billederne.. har stadig nogle meget ældre stående foran brændeovnen..
Her er dem der står i biffen..

__________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
Sendt: 28 Februar 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækkere stole. ja jeg har lige solgt mine retro stole fra scala bio aalborg da jeg ikke kan få dem op i stuen før om mange år, så der var en der kunne bruge dem.
du skulle prøve at vinkel dine front højtalere lidt så de pejer ind på dig når du ser film det giver lidt i lyd billedet det har jeg lige grort hjemme selv nemlig. __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er jeg kommet i nyt hus, og er ved at stille bio`en op.. men jeg mangler 2 stk standere ligesom dem jeg har på mine fronhøjtalere..
er der nogen der ved hvor de er købt henne??
Eller er der nogen der har 2 stående de ikke bruger??
(de kan ses på billedet herunder)

__________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
Rene_49 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 195
|
Sendt: 17 December 2009 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor har du en stander til din center fra?
jeg mangler selv sådan en :)
|
Til top |
|
|