| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Guldkysten
Hvis du sådan uden videre, og helt gratis, vil svines til, så må du give os noget ammunition. Et pasfoto, eller et eller andet...
Mon ikke der er ved at gå lidt Monty Python i denne tråd ?
 __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
@Guldkysten
Hvis du sådan uden videre, og helt gratis, vil svines til, så må du give os noget ammunition. Et pasfoto, eller et eller andet...
Mon ikke der er ved at gå lidt Monty Python i denne tråd ?
 |
|
|
Ha ha - jo der er gået monty i det - minder mig om jeg skal have fat i dem. Du skal der være velkommen til at svine og alverdens ting helt gratis - jeg er ligeglad - jeg skyder bare tilbage  og nej du får ikke fotos eller noget
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton
Du er helt galt på den med en tråd i går - det var helt i tråd med trådens emne - det var ikke adresseret til nogen bestemt, men omhandlede alene alle de problemer, som man ofte ikke forudser ved den slags handel. Jeg tror nu mere du huggede til, uden lige at overveje at det ikke havde med dig at gøre, det er jo åbenlyst og klart hvad jeg mente.
Men lad det nu ligge og lad os bevare overblikket og den gode tone, jeg plæderer som kun for en god og ikke angribende tone, istedet for disse mange hurtig skud fra hoften, hvor det går på person angreb istedet for fortåelse. Vores mange forskellige oplevelser og meninger, har alle deres plads, såfremt det kan foregå i en fordragelig tone uden agressivitet - som sagt det handler jo ikke om liv eller død, men en hobby med mange dejlige facetter og oplevelser.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Jeg tror nu mere du huggede til, uden at lige overveje at det ikke havde med dig at gøre, det er jo åbenlyst og klart hvad jeg mente. |
|
|
Hvis det ikke har noget med mig at gøre, i så fald spammer du!  Og det var ikke klart og åbenlyst hvad du mente.  Jeg forsøger blot at give dig et velmenende råd  __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv siddet og kigget lidt på de debatter jeg har været med i og læst. Og er kommet til den konklusion, at det ikke kun er mig selv det er gået ud over. Forstået på den måde, at hvis man har givet sit bud i et emne er det jo forde man mener det kan bruges. Men kan det ikke det bliver det ignoreret og altså ikke besvaret. Og bliver det besvaret er det som regel på en uhøfligt måde. Jeg har osse taget andres surhed på mig og det selv om jeg ikke ved om de er sure. Men forde jeg syntes det er ubehøvlet ikke, at give respons på det givende. Jeg ved osse godt der er stor alders forskel på os herinde(er selv 40) og det kan måske være en del af forklaringen. Også på sprogbruget er der jo himmelvid forskel. Jeg er stadig på, men om jeg vil begynde og lege politimand og rapportere de skrappe indlæg, det tror jeg ikke.
Og til guldkysten: Med det avatar må man jo kunne forvente sig lidt af hvert.
Og til jer andre. Hold jer i form og eld din næste. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton
Stop nu det fnidder her i tråden - du er helt forkert på den med pågældende tråd fra i går, det var bredt og alment henvendt om nethandel - det er dig der vælger at se det sådan. Det med dit velmenende råd, tak, men det vælger jeg ærbødigst at se bort fra - undskyld.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate skrev:
Jeg har selv siddet og kigget lidt på de debatter jeg har været med i og læst. Og er kommet til den konklusion, at det ikke kun er mig selv det er gået ud over. Forstået på den måde, at hvis man har givet sit bud i et emne er det jo forde man mener det kan bruges. Men kan det ikke det bliver det ignoreret og altså ikke besvaret. Og bliver det besvaret er det som regel på en uhøfligt måde. Jeg har osse taget andres surhed på mig og det selv om jeg ikke ved om de er sure. Men forde jeg syntes det er ubehøvlet ikke, at give respons på det givende. Jeg ved osse godt der er stor alders forskel på os herinde(er selv 40) og det kan måske være en del af forklaringen. Også på sprogbruget er der jo himmelvid forskel. Jeg er stadig på, men om jeg vil begynde og lege politimand og rapportere de skrappe indlæg, det tror jeg ikke.
Og til jer andre. Hold jer i form og eld din næste. |
|
|
Ok - og allerede udfra en avator skal man bedømmes - du kender mig tydeligvis ikke - jeg er barsk til tider, men alt i alt er jeg altså meget omgængelig - men ok - kan selv så lille en ting provokere dig, ja så vil jeg da mene at du skal melde dig ud af hele internettet og samfundet - just kidding - lad nu vær med at tage alt så personligt og nært
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
eld din næste
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
eld din næste |
|
|
Jeg kender en bager der er i form og han elder sin næste. Der skulle måske stå ælt, nå hvad.
Jeg er ikke påtaget af din avatar, men man tænker da sit når man ser den. Der med ikke sagt du ikke er omgængelig. Men du falder da lige ud af posen og bum så lægger den der. Men det skal man jo bare vide så går det nok. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Clifton
Stop nu det fnidder her i tråden - du er helt forkert på den med pågældende tråd fra i går, det var bredt og alment henvendt om nethandel - det er dig der vælger at se det sådan. Det med dit velmenende råd, tak det men vælger jeg ærbødigst at se bort fra - undskyld.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl |
|
|
Jeg vil lige påpege tråden omhandlede en bestemt problemstilling med en bestemt butik! Og prøv så lige at læse hvad du har skrevet igen - og prøv at sætte det i kontekst. Men, nevermind, jeg forventer ikke du forstår, hvad jeg prøver at forklare dig. Og bare rolig, du skal nok få det sidste ord, jeg gider ikke mere. /out! __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton
Undskyld, men den barnlighed du udviser, er da at foragte, og netop noget af problematikken som er til debat her i tråden. Når du ikke får din vilje, så har vi balladen med agressiv sprog og fremtoning. Du skabte den dårlige tone og valgte at bruge den agressive vej i pågældende tråd, hvadenten du hyler eller skriger.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate:
Nu studerer jeg til bygningskonstruktør og klassen er fyldt med murer, tømrer og andre fagentrepriser og derfor er tonen nogle gange ret hård og man får ofte nogle sandheder af vide - råt og uden omsvøb.
Derfor syntes jeg ikke at tonen herinde er noget specielt, i hvert fald ikke hård på nogen måde.
Men syntes du nu at den er hård, så bare sig til dig selv at vi alle har ret til forskellige meninger uden at skulle omvende hinanden og at dem der forsøger at modarbejde dette er minoriteten herinde.
__________________ Did they get you to trade
Your heros for ghosts
Hot ashes for trees
Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Clapton]
Toolate:
Nu studerer jeg til bygningskonstruktør og klassen er fyldt med murer, tømrer og andre fagentrepriser og derfor er tonen nogle gange ret hård og man får ofte nogle sandheder af vide - råt og uden omsvøb.
Derfor syntes jeg ikke at tonen herinde er noget specielt, i hvert fald ikke hård på nogen måde.
Men syntes du nu at den er hård, så bare sig til dig selv at vi alle har ret til forskellige meninger uden at skulle omvende hinanden og at dem der forsøger at modarbejde dette er minoriteten herinde.
Vel vel Clapton. Du er ikke selv "håneværker" kan jeg så regne ud. Sjovt nok skal jeg selv i gang med denne uddannelse i slutningen af denne måned. Så må vi jo se om jeg klarer den. Og forresten er det ikke alle håndværkere der taler et sådan sprog. Jeg er selv Bygn.Snedker af profession. Så jeg er vel osse en minoritet. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate skrev:
| [QUOTE=Clapton]
Toolate:
Vel vel Clapton. Du er ikke selv "håneværker" kan jeg så regne ud. Sjovt nok skal jeg selv i gang med denne uddannelse i slutningen af denne måned. Så må vi jo se om jeg klarer den. Og forresten er det ikke alle håndværkere der taler et sådan sprog. Jeg er selv Bygn.Snedker af profession. Så jeg er vel osse en minoritet. |
|
|
Hvor skal du studere? ... holstebro, horsens, københavn eller ålborg __________________ Did they get you to trade
Your heros for ghosts
Hot ashes for trees
Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har igennem de sidste par måneder været en del inde på det her forum, og synes alt i alt at det er godt. Men nogen gange får jeg også nok, og har selv tænkt på at stoppe.
Der går efter min mening alt for meget religions krig, i hvad folk mener lyder bedst. Der er nogen som har en mening om, at deres udstyr er det bedste for pengede, og hvad andre siger og skriver tæller nærmest ikke. Folk som udtaler sig om ting de ikke har hørt, osv. Det er kan sgu også tage pippet fra mig.
Man lærer efterhånden hvem det er. Så jeg ved snart, hvilke tråde jeg skal holde mig fra.
Hilsen Michael
Skal lige til sidst sige, at jeg har også fået mange gode råd, og "venner" herinde, så jeg bliver.
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clapton skrev:
| [QUOTE=Toolate][QUOTE=Clapton]
Toolate:
Vel vel Clapton. Du er ikke selv "håneværker" kan jeg så regne ud. Sjovt nok skal jeg selv i gang med denne uddannelse i slutningen af denne måned. Så må vi jo se om jeg klarer den. Og forresten er det ikke alle håndværkere der taler et sådan sprog. Jeg er selv Bygn.Snedker af profession. Så jeg er vel osse en minoritet. |
|
|
Hvor skal du studere? ... holstebro, horsens, københavn eller ålborg __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate skrev:
|
Og til jer andre. Hold jer i form og eld din næste. |
|
|
Man kan godt somme tider tro at det er med vilje, når man ikke får svar på et spørgsmål. Meget tit tror jeg dog at det skyldes at folk følger med i mange tråde, og ikke kan overkomme at svare i alle tråde.
Visse emner tiltrækker også sure elementer, og ikke nødvendigvis nogle der er sure på dig. Men stiller du ikke spørgsmålet, så sidder der måske mange som ikke får svar på de spørgsmål de ikke tør stille selv.
Hvis man siger noget der er forkert, og bliver rettet, så er der mange der er glade for at få indsigt i de ting de ikke selv tør spørge om. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Kristian T Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Toolate
Nu er jeg jo helt grøn i sammenligning med mange af jer andre "proffer", men alligevel en lille kommentar.
Jeg syntes jeg har fået utrolig meget hjælp herinde og alle har været/er meget flinke både til at hjælpe og altid i en god tone og i er fandme hurtige...
Jeg syntes det er trist at en af de gode kvitter fremfor den, som laver bøvl. Der vil altid være en idiot, som kommer med dumme udtagelser eller sviner andre til, men dem må vi bare have ud.
Admin kan jo ikke altid vide hvad der sker herinde. Der kommer jo en del indlæg pr. dag så rejs dig op og kast med træsko hvis vi står sammen så skal det nok blive godt igen 
Håber min lille peptalk giver dig det humør tilbage og ikke mindst får dig til at blive 
Hilsen
Kristian T
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
|
Jeg har igennem de sidste par måneder været en del inde på det her forum, og synes alt i alt at det er godt. Men nogen gange får jeg også nok, og har selv tænkt på at stoppe.
Der går efter min mening alt for meget religions krig, i hvad folk mener lyder bedst. Der er nogen som har en mening om, at deres udstyr er det bedste for pengede, og hvad andre siger og skriver tæller nærmest ikke. Folk som udtaler sig om ting de ikke har hørt, osv. Det er kan sgu også tage pippet fra mig.
Man lærer efterhånden hvem det er. Så jeg ved snart, hvilke tråde jeg skal holde mig fra.
Hilsen Michael
Skal lige til sidst sige, at jeg har også fået mange gode råd, og "venner" herinde, så jeg bliver.
|
|
|
Hej Michael. Du har ret i det med religionskrigene.
Tja jeg tror du har ret i, at man nok skal sortere lidt i hvilke emner man går ind i.
__________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ret i det med religionskrigene.
Tja jeg tror du har ret i, at man nok skal sortere lidt i hvilke emner man går ind i.
[/QUOTE]
Bli'r du så nu   
|
| Til top |
|
| |