Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2024 | 03:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Fars nye Sony VPL-VW100!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1223
Sendt: 30 December 2005 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Witzel:

........hvad mener du, den er da tæskeflot eneste "fejl" Sony har lavet med den, er det forba......... silverhvid, den er skabt til et sort rum ( ellers ryger kontrastforholdet alligevel lige med det samme ) og burde derfor ubestridt være blevet lavet i sort

Derudover er den jo også blevet "lille bitte"       ( ihvertfald hvis man er vant til CRT- projektorer )

Godt nytår til Jer alle



__________________
dj
Til top Vis D.J.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D.J.
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 30 December 2005 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Må joine mig:
Det er den flotteste projektor jeg nogensinde har set....
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
veddum-manden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 30 December 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Tør man spørge hvad du har givet for sådan et dyr? 

__________________
ham den flotte
Til top Vis veddum-manden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af veddum-manden
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 30 December 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

veddum-manden skrev:
Tør man spørge hvad du har givet for sådan et dyr? 

Lad os bare sige at der røg indskuddet til ejer lejligheden...

Jeg ser det nu som en slags investering idet den giver mig nogle suverene oplevelser - set i fht. det så er det faktisk en ret lille pris at betale... men den er nu også mit dyreste produkt i anlægget... topper lige min Tag Mclaren AV192R surroundprocessor. Men jeg synes nu jeg klarer det meget godt... som 21årig... hehe.

Jeg smider lige nogle billeder lidt senere af mit setup - skal lige ha taget nogen ordentlige billeder helst i dagslys...

VH. Søren

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 30 December 2005 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Tænk.. om et par år så kan vi alle eje en projektor af samme kaliber til 1/3 del af prisen

.. men så er der jo bare noget endnu bedre... arrhh... FORDØMT!

Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 30 December 2005 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Håber det ophæng hænger ordenligt fast i loftet, den er jo nok ikke så sjov at få i hovedet.

Men ellers tillykke med den!, lyder til at du er ligeså begejstret som Otto, TC.  (nu har du købt den hos TC ikke, man skal jo støtte de lokal hifi butikker)

Jeg tror ikke jeg tør se sådan en live, for så er der ikke andre projectorere som dur

Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 30 December 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

rune-nielsen skrev:

Den er jo simpelthen bare for lækker. Hvilket lærred benytter du?

Kommer der billeder af hele bio'en engang? Det ser utroligt interessant ud!

Af lærred anvender jeg det bedste fra Quality Screen, et fastramme med en Frame Vision ramme med Veltex (filt på rammen ligesom på Stewart). Jeg anvender pt. en grå high contrast dug gain 0,8 fra amerikanske Draper. Jeg har testet med forskellige lærreder til denne - min erfaring er at når jeg ikke anvender et større lærred end 167cm synlig bredde så er en ordentlig high contrast dug det bedste valg. Jeg skal lige ha lånt en Stewart Studiotek 130 fastramme for at sammenligne men indtil videre ser det meget fornuftigt ud. Havde den ude hos en kammerat samme aften jeg fik den på et 2,7m bredt hvidt lærredet med gain 1,2... og wauv!!! Det var vildt - meget!

VH. Søren

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 30 December 2005 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Feeble skrev:

Tænk.. om et par år så kan vi alle eje en projektor af samme kaliber til 1/3 del af prisen

.. men så er der jo bare noget endnu bedre... arrhh... FORDØMT!

Rent faktisk så tror jeg næppe at man vil kunne få samme kvalitet til langt lavere pris. Jeg ved udemærket at udviklingen går stærkt- heldigvis for det da... men man skal betragte VW100'eren som en ægte High End maskine men til menneskepris set i fht. hvad andre mærker tager for deres maskiner såsom Barco, Sim, Infous osv. Jeg tror skam også at man om et års tid eller mere sagtens kan få en nyere lignende maskine til måske det halve eller under men så er det næsten helt sikkert at der vil være sparet nogle steder for at få prisen længere ned. SXRD er i sig selv en ret dyr teknologi, endnu. 1080P paneler er der heller ikk mange af men før eller siden kommer 1080P LCD og DLP paneler. Bi:Na er også på vej men SXRD tror jeg blir for de lidt dyrere maskiner, i hvert fald indtil videre. En anden ting der helt sikkert ikke blir at finde i en billigere model vil højst sandsynligt være en Xenon lampe. Den er dyr, ja, men den har en perfekt farvebalance på D65 konstant over hele dens levetid. Ingen andre pærer tilbyder dette såvidt jeg ved.

Men jeg glæder mig da også til 1080P bliver billigere så alle kan komme i nærheden af det for så blir der flere folk der efterspørger software til det formål... film tak Jeg kan ikke vente til vi får noget Bluray 1080P native, mums

VH. Søren

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 30 December 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Rigtig lækker projektor !

Hvad vejer den, og hvordan med prisen på en ny lampe ?
Laver Sony selv deres lamper ?

Hvilken teknologi er det ? Noget L-COS eller måske DLP ?



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 30 December 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Rigtig lækker projektor !

Hvad vejer den, og hvordan med prisen på en ny lampe ?
Laver Sony selv deres lamper ?

Hvilken teknologi er det ? Noget L-COS eller måske DLP ?

Mange tak - den vejer små 20kg - prisen på ny pære er ca. 8000kr med lampehus og det hele. Det er okay synes jeg for en Xenon lampe... de får lamperne fremstillet hos underleverandører mig bekendt. Den holder ca. 2500timer så ca. 3kr i timen er vel til at leve med...

Teknologien er SXRD (Silicon X-tal Reflective Display) en slags LCoS teknologi som Sony har udviklet. Den lukker mere af for lyset end andre teknologier derfor den ekstreme kontrast.

VH.Søren

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 30 December 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

T.R.J skrev:

Håber det ophæng hænger ordenligt fast i loftet, den er jo nok ikke så sjov at få i hovedet.

Men ellers tillykke med den!, lyder til at du er ligeså begejstret som Otto, TC.  (nu har du købt den hos TC ikke, man skal jo støtte de lokal hifi butikker)

Jeg tror ikke jeg tør se sådan en live, for så er der ikke andre projectorere som dur

Ophænget klarer det fint - det samme gør loftet

Men jo den er købt lokalt hos TC... de har en til demo så alle kan se den. Vidst det eneste sted i DK mig bekendt?!? Og ja, det er sku sjovt som ens præferencer flytter sig når man ser noget som er bedre

VH. Søren

 

 

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 30 December 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Det lyder lidt som om at den kan give konkurrence til en 9" CRT projektor i den bedre ende ?

Men hvis du bruger et gain 0.8 lærred, så er der måske et stykke vej endnu ?


 



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 31 December 2005 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Det lyder lidt som om at den kan give konkurrence til en 9" CRT projektor i den bedre ende ?

Men hvis du bruger et gain 0.8 lærred, så er der måske et stykke vej endnu ?


Egentlig ikk - det er kun fordi billedet ikke er større... der er rigeligt ja næsten for meget lys på selv en grå dug men bevæger man sig op i større lærreder så er det straks en anden sag. Men jo den gi'r da røvfuld til både de Sony og Barco 9" jeg har set... både mht. lys, skarphed og støjniveau 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 31 December 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

SKC 3361 skrev:
Spencer skrev:

Det lyder lidt som om at den kan give konkurrence til en 9" CRT projektor i den bedre ende ?

Men hvis du bruger et gain 0.8 lærred, så er der måske et stykke vej endnu ?


Egentlig ikk - det er kun fordi billedet ikke er større... der er rigeligt ja næsten for meget lys på selv en grå dug men bevæger man sig op i større lærreder så er det straks en anden sag. Men jo den gi'r da røvfuld til både de Sony og Barco 9" jeg har set... både mht. lys, skarphed og støjniveau 

Et eller andet sted, kan man da godt beundre den ekstremt høje opløsning der er ved lærreder af den størrelse.

Men når du vælger et lille lærred, og dermed har mindre pixels, så kræver det også et rigtig godt lærred at vise den høje opløsning.

Hvor tæt sidder du på lærredet ?

Selv sidder jeg tættere end den anbefalede afstand ved nogle film, og længere fra den anbefalede afstand ved andre (jeg har 2 lærreder, og flere projektorer).

Opløsning er godt ved nogle film, men kun hvis special effects og baggrunde/matte paintings er lavet ordentligt. Med din projektor vil du kunne se at Gandalfs skæg er limet på, i nogle scener af Lord Of The Rings.



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 31 December 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
SKC 3361 skrev:
Spencer skrev:

Det lyder lidt som om at den kan give konkurrence til en 9" CRT projektor i den bedre ende ?

Men hvis du bruger et gain 0.8 lærred, så er der måske et stykke vej endnu ?


Egentlig ikk - det er kun fordi billedet ikke er større... der er rigeligt ja næsten for meget lys på selv en grå dug men bevæger man sig op i større lærreder så er det straks en anden sag. Men jo den gi'r da røvfuld til både de Sony og Barco 9" jeg har set... både mht. lys, skarphed og støjniveau 

Et eller andet sted, kan man da godt beundre den ekstremt høje opløsning der er ved lærreder af den størrelse.

Men når du vælger et lille lærred, og dermed har mindre pixels, så kræver det også et rigtig godt lærred at vise den høje opløsning.

Hvor tæt sidder du på lærredet ?

Selv sidder jeg tættere end den anbefalede afstand ved nogle film, og længere fra den anbefalede afstand ved andre (jeg har 2 lærreder, og flere projektorer).

Opløsning er godt ved nogle film, men kun hvis special effects og baggrunde/matte paintings er lavet ordentligt. Med din projektor vil du kunne se at Gandalfs skæg er limet på, i nogle scener af Lord Of The Rings.

Jeg sidder vel ca. 2,8m fra lærredet med mit hovede... de 12kvm er ikke meget

Har du erfaringer med forskellige dug typer? Jeg er ligeglad med prisen... det skal bare være godt... har fået anbefalet Studiotek 130 fra Stewart af flere især på www.avsforum.com

VH. Søren

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 622
Sendt: 31 December 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

SKC 3361 skrev:
Feeble skrev:

Tænk.. om et par år så kan vi alle eje en projektor af samme kaliber til 1/3 del af prisen

.. men så er der jo bare noget endnu bedre... arrhh... FORDØMT!

Rent faktisk så tror jeg næppe at man vil kunne få samme kvalitet til langt lavere pris. Jeg ved udemærket at udviklingen går stærkt- heldigvis for det da... men man skal betragte VW100'eren som en ægte High End maskine men til menneskepris set i fht. hvad andre mærker tager for deres maskiner såsom Barco, Sim, Infous osv. Jeg tror skam også at man om et års tid eller mere sagtens kan få en nyere lignende maskine til måske det halve eller under men så er det næsten helt sikkert at der vil være sparet nogle steder for at få prisen længere ned. SXRD er i sig selv en ret dyr teknologi, endnu. 1080P paneler er der heller ikk mange af men før eller siden kommer 1080P LCD og DLP paneler. Bi:Na er også på vej men SXRD tror jeg blir for de lidt dyrere maskiner, i hvert fald indtil videre. En anden ting der helt sikkert ikke blir at finde i en billigere model vil højst sandsynligt være en Xenon lampe. Den er dyr, ja, men den har en perfekt farvebalance på D65 konstant over hele dens levetid. Ingen andre pærer tilbyder dette såvidt jeg ved.

Men jeg glæder mig da også til 1080P bliver billigere så alle kan komme i nærheden af det for så blir der flere folk der efterspørger software til det formål... film tak Jeg kan ikke vente til vi får noget Bluray 1080P native, mums

VH. Søren

Tillykke med dyret Søren.

Jeg har læst adskillige tråde på avsforum om Ruby'en (VW-100) og jeg kan ikke huske at nogen projektor tidligere har fået så positive bemærkninger med på vejen, så der er uden tvivl tale om at gennembrud for SXRD, hvilket også har medført at 1080 1chip DLP fra visse producenter bliver 'fornuftigt' prissat i 2006.

VW-100 er high-end, men den næste generation af SXRD 1080p projektorer vil nok prismæssigt læne sig op af de bedste 720p DLP (3chip) og 1080p LCD og være indenfor rækkevidde af de som plejer at ville bruge 40-50K på en projektor - tænk DLP 720(1chip).

Efter min mening vil LCD 1080p og SXRD 1080p være et stykke fra hinanden performancemæssigt, eftersom SXRD har en fillratio på >90% og LCD/Bi:Na ligger på omkring de 60% og det tror jeg vil kunne ses på hvor smooth billedet er/opleves.

Jeg er selv lidt hooket på VW-100 selvom jeg ikke har planlagt at opgradere projektor endnu, men har endnu min første demonstration til gode.

P.S - hvad er det for en DVDO Iscan du har - er den istand til at smide 1080p og hvor godt klarer den skaleringen fra 576i?

@Otto - har du en demo VW-100 i butikken nu man kan stå og måbe over?

Godt Nytår allesammen.

Mvh Thomas



__________________
Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted
 
SKC 3361
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 31 December 2005 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Agent Cooper skrev:
SKC 3361 skrev:
Feeble skrev:

Tænk.. om et par år så kan vi alle eje en projektor af samme kaliber til 1/3 del af prisen

.. men så er der jo bare noget endnu bedre... arrhh... FORDØMT!

Rent faktisk så tror jeg næppe at man vil kunne få samme kvalitet til langt lavere pris. Jeg ved udemærket at udviklingen går stærkt- heldigvis for det da... men man skal betragte VW100'eren som en ægte High End maskine men til menneskepris set i fht. hvad andre mærker tager for deres maskiner såsom Barco, Sim, Infous osv. Jeg tror skam også at man om et års tid eller mere sagtens kan få en nyere lignende maskine til måske det halve eller under men så er det næsten helt sikkert at der vil være sparet nogle steder for at få prisen længere ned. SXRD er i sig selv en ret dyr teknologi, endnu. 1080P paneler er der heller ikk mange af men før eller siden kommer 1080P LCD og DLP paneler. Bi:Na er også på vej men SXRD tror jeg blir for de lidt dyrere maskiner, i hvert fald indtil videre. En anden ting der helt sikkert ikke blir at finde i en billigere model vil højst sandsynligt være en Xenon lampe. Den er dyr, ja, men den har en perfekt farvebalance på D65 konstant over hele dens levetid. Ingen andre pærer tilbyder dette såvidt jeg ved.

Men jeg glæder mig da også til 1080P bliver billigere så alle kan komme i nærheden af det for så blir der flere folk der efterspørger software til det formål... film tak Jeg kan ikke vente til vi får noget Bluray 1080P native, mums

VH. Søren

Tillykke med dyret Søren.

Jeg har læst adskillige tråde på avsforum om Ruby'en (VW-100) og jeg kan ikke huske at nogen projektor tidligere har fået så positive bemærkninger med på vejen, så der er uden tvivl tale om at gennembrud for SXRD, hvilket også har medført at 1080 1chip DLP fra visse producenter bliver 'fornuftigt' prissat i 2006.

VW-100 er high-end, men den næste generation af SXRD 1080p projektorer vil nok prismæssigt læne sig op af de bedste 720p DLP (3chip) og 1080p LCD og være indenfor rækkevidde af de som plejer at ville bruge 40-50K på en projektor - tænk DLP 720(1chip).

Efter min mening vil LCD 1080p og SXRD 1080p være et stykke fra hinanden performancemæssigt, eftersom SXRD har en fillratio på >90% og LCD/Bi:Na ligger på omkring de 60% og det tror jeg vil kunne ses på hvor smooth billedet er/opleves.

Jeg er selv lidt hooket på VW-100 selvom jeg ikke har planlagt at opgradere projektor endnu, men har endnu min første demonstration til gode.

P.S - hvad er det for en DVDO Iscan du har - er den istand til at smide 1080p og hvor godt klarer den skaleringen fra 576i?

@Otto - har du en demo VW-100 i butikken nu man kan stå og måbe over?

Godt Nytår allesammen.

Mvh Thomas

Tak for det...

Jeg tænker det samme mht. SXRD vs. Bi:Na...

Min DVD IScan HD kører 1080P ud i 48Hz (NTSC) og 50Hz (Pal)... jaw dropping! Den klarer PAL 576i ganske fornuftigt... men der er nogle og visse dårlige presninger af DVD'er som Faroudja's deinterlacer klarer bedre og omvendt... jeg opgradere til afløseren til den nye Iscan VP 30 når den engang kommer på markedet næste år... den skulle kunne deinterlace 1080i og 720P omtil 1080P perfekt - en ting som hverken HD+ eller VP30 kan præstere. De laver 1080i omtil 540P og opscalerere til 1080P...

VH. Søren

 

Til top Vis SKC 3361's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SKC 3361
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 01 Januar 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

KennethB skrev:

OT: Hvorfor er det egentlig at folk altid tar billeder af tegnefilm, som f.eks. Monsters Inc, istedet for rigtige film

Fordi det er det der ser mest imponerende ud, præcist samme begrundelse som for at mange butikker gør det samme... Begge dele er lige ubrugeligt.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 01 Januar 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Agent Cooper skrev:
@Otto - har du en demo VW-100 i butikken nu man kan stå og måbe over?

Jep - vi mangler dog lige lidt finjusteringer på PC'en før vi kan vise ægte 1080P på den, men DVD-billedet er det bedste jeg har set, og selv med en ikke optimal visning af HD-materiale ser det usandsynligt godt ud. Så måbe kan du godt få lov til...  Jeg har iøvrigt tænkt mig at holde "VW 100-temadag" lørdag den 14, hvor vi laver en dybdegående demo af den. Derudover vil den være at finde på Lyd & Billede udstilling første weekend i februar, hvor vi blæser den op på et lidt større lærred...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1309
Sendt: 01 Januar 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Agent Cooper skrev:
@Otto - har du en demo VW-100 i butikken nu man kan stå og måbe over?


Jep - vi mangler dog lige lidt finjusteringer på PC'en før vi kan vise ægte 1080P på den, men DVD-billedet er det bedste jeg har set, og selv med en ikke optimal visning af HD-materiale ser det usandsynligt godt ud. Så måbe kan du godt få lov til...  Jeg har iøvrigt tænkt mig at holde "VW 100-temadag" lørdag den 14, hvor vi laver en dybdegående demo af den. Derudover vil den være at finde på Lyd & Billede udstilling første weekend i februar, hvor vi blæser den op på et lidt større lærred...

fedt fedt
(jeg tør bare ikke komme da jeg ikke har så mange penge..... frist mig ikke )

__________________
Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
Til top Vis torkild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torkild
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes