Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 11:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Årets forhandler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Årets forhandler 2005 for mig er (TA-DAA):

The High-Ender i Antwerpen, Belgien. http://www.the-highender.com/

Jeg købte nogle Audiostatic DCM5 elektrostater af ham, og hentede dem selv. Afhentningen foregik i privaten, da det var en søndag. Hans kone sørgede for en fantastisk morgenmad, og havde også lavet en frokostkurv som jeg kunne spise på vej hjem.

I det hele taget blev jeg mødt med en utrolig venlighed og gæstfrihed. Udover dette, fik jeg en masse gode råd om hvordan jeg fik mest muligt ud af højttalerne, og han nævnte flere gange at jeg endeligt måtte ringe eller skrive, hvis der var det mindste jeg var i tvivl om. Da jeg havde haft dem i en uges tid fik jeg en mail, hvor det endnu engang blev pointeret at jeg endeligt skulle spørge o.s.v.

The Highender har forøvrigt næsten 300 afsluttede handler på E-bay, og ikke en eneste negativ feedback. Nej, det tror da pokker!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes