Forfatter |
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 21 December 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det for en enhed du anvender i din subwoofer???
mvh. __________________ M.
|
Til top |
|
|
freako Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 21 December 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej PB!
Sidder og kigger på billederne af dit smukke anlæg. Seriøs sub!
Du snakker om CD-afspiller - jeg spiller på DVA150B Digit II over en Ia150B. Prøv at tage en tur i Klubben og hør denne kombination. Både forstærkeren og især DVD/CD-afspilleren er super!
__________________ Freako (always happy but never satisfied)
Luxman - Holfi - Thule - Dynaudio - Audio Pro
|
Til top |
|
|
Pink-Bear Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 557
|
Sendt: 22 December 2005 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Hvad er det for en enhed du anvender i din subwoofer???
mvh. |
|
|
Det er en peerless sls 12, som gør det overraskende godt. Value for money her!
|
Til top |
|
|
Pink-Bear Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
freako skrev:
Hej PB!
Du snakker om CD-afspiller - jeg spiller på DVA150B Digit II over en
Ia150B. Prøv at tage en tur i Klubben og hør denne kombination. Både
forstærkeren og især DVD/CD-afspilleren er super!
|
|
|
De er bare meget dyre synes jeg, husk på jeg kun er 16, og uden fast job. Under uddannelse og ved at spare op  . Men hvis sådan noget kan findes brugt til en fair pris, så er det da bestemt en mulighed!
|
Til top |
|
|
freako Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 22 December 2005 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pink-Bear skrev:
freako skrev:
Hej PB!
Du snakker om CD-afspiller - jeg spiller på DVA150B Digit II over en Ia150B. Prøv at tage en tur i Klubben og hør denne kombination. Både forstærkeren og især DVD/CD-afspilleren er super!
|
|
|
De er bare meget dyre synes jeg, husk på jeg kun er 16, og uden fast job. Under uddannelse og ved at spare op . Men hvis sådan noget kan findes brugt til en fair pris, så er det da bestemt en mulighed!
|
|
|
Uhadada! Jamen vi andre sparer da også op, selv om nogen af os kunne være far til én på din alder... Desværre tror jeg ikke endnu du kan finde dem brugt, især ikke med Digit II kortet, men om noget tid kan det sagtens tænkes, at noget endnu bedre dukker op, så der ryger nogle brugte Thule apparater ud på markedet. Held og lykke med det hele, og god Jul. __________________ Freako (always happy but never satisfied)
Luxman - Holfi - Thule - Dynaudio - Audio Pro
|
Til top |
|
|
Pink-Bear Forum Bruger

|
Sendt: 24 December 2005 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
freako skrev:
Pink-Bear skrev:
freako skrev:
Hej PB!
Du snakker om CD-afspiller - jeg spiller på DVA150B Digit II over en
Ia150B. Prøv at tage en tur i Klubben og hør denne kombination. Både
forstærkeren og især DVD/CD-afspilleren er super!
|
|
|
De er bare meget dyre synes jeg, husk på jeg kun er 16, og uden fast job. Under uddannelse og ved at spare op . Men hvis sådan noget kan findes brugt til en fair pris, så er det da bestemt en mulighed!
|
|
|
Uhadada! Jamen vi andre sparer da også op, selv om nogen af os kunne
være far til én på din alder... Desværre tror jeg ikke endnu du kan
finde dem brugt, især ikke med Digit II kortet, men om noget tid kan
det sagtens tænkes, at noget endnu bedre dukker op, så der ryger nogle
brugte Thule apparater ud på markedet. Held og lykke med det hele, og
god Jul. |
|
|
Ellers er der mange andre bud på en god cd-afspiller vil jeg mene.
Måske den EISA-vindende Harman Kardon cd-afspiller, en marantz, en
brugt skønhed eller noget i den dur  ... Og i den forbindelse vil jeg også lige benytte indlægget til at sige:
Glædelig hifi-jul til jer alle sammen
|
Til top |
|
|
Pink-Bear Forum Bruger

|
Sendt: 07 August 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er mig hermed en ære at kunne publicere at der rent faktisk sker store spring lige pt. Jeg er ved at få skiftet den klamme prosonic dvd-afspiller ud, med en dejlig cd-afspiller. Og så er der nogle planer vedrørende kabler. Derudover sker der lyttemæssige forbedringer i mit rum. Jeg er ved at flytte rundt og jeg har planer om et helt nyt rack. Så det kan i godt glæde jer til
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pink-Bear skrev:
Det er mig hermed en ære at kunne publicere at der rent faktisk sker store spring lige pt. Jeg er ved at få skiftet den klamme prosonic dvd-afspiller ud, med en dejlig cd-afspiller. Og så er der nogle planer vedrørende kabler. Derudover sker der lyttemæssige forbedringer i mit rum. Jeg er ved at flytte rundt og jeg har planer om et helt nyt rack. Så det kan i godt glæde jer til 
|
|
|
Det lyder godt, Pink-Bear! Dit setup er rigtigt lækkert. Glæder mig til at se dine ændringer og nye indkøb. Overvejer selv stærkt at investere i et par VA Haydn Grand og en Thule forstærker, samt CD-afspiller. Kan du fortælle lidt mere om lyden fra denne flotte kombination? Evt. hvor meget bund du har uden din sub?
|
Til top |
|
|
Pink-Bear Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Pink-Bear skrev:
|
|
|
Det lyder godt, Pink-Bear!
Dit setup er rigtigt lækkert. Glæder mig til at se dine ændringer og nye indkøb. Overvejer selv stærkt at investere i et par VA Haydn Grand og en Thule forstærker, samt CD-afspiller. Kan du fortælle lidt mere om lyden fra denne flotte kombination? Evt. hvor meget bund du har uden din sub? |
|
|
Til trods for der er en prosonic dvd som cd-afspiller for tiden, så synes jeg det harmonerer godt sammen. Diskanten er meget "lys" i lyden, til trods for folk synes Thule er "mørk" i lyden. Der er jeg ikke enig med de folk  . Mht. bunden i Haydn Grand, så er den overraskende kontra deres størrelse, men jeg kunne ikke leve uden en sub i længden. Der mangler lige stortrommen og de vilde brøl uden en sub.
|
Til top |
|
|