| Forfatter |
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
slettet af bruger!.. (gider bare ik!)
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
| Min konto lukkes når admin har mulighed for det.. |
|
|
Live21 har bedt mig lukke hans konto, hvilket hermed er efterkommet. Live21 er velkommen på forum igen, hvis han skulle få lyst!
Blot til info!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21
Det er så dit valg, men hvorfor nu så drastisk en holdning / beslutning. Der er da ingen grund til at lege østers og løbe sin vej. Det jeg som mange andre mener, lad os koncentrere os om vores hobby og alt det gode der følger med - det andet ærinde er jo meningsløst og uden relevans. Vi forventer at se dig i mange gode debatter hos HiFi4all, man kan ikke bare løbe fornærmet væk, fordi man ikke lige bliver hørt og alle retter ind, det er for nemt.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Da Bruno testede MS5´erne havde han ikke råd til højttalere, at man så senere kommer til penge, som kan afsættes til en højttaler ser jeg ikke som suspekt.
Sådan er det vel for så mange andre - det er en masse vi gerne vil have, men ikke lige har råd, men så man man jo sparer sammen, omlægge lån i huste ( som jeg f.eks. har gjort for at udvide mit sortiment af grej) eller hvad ved jeg.
For pokker der koges suppe på benet, hva'  |
|
|
Nej, det er absolut ikke suspekt at man med tiden får skrabet kroner sammen til noget dyrere. Det suspekte er, at det tilsyneladende skal holdes MEGET hemmeligt, og at man straks går i forsvarsposition... SÅ lugter det jo lidt. Hvis ikke der er noget der ikke tåler dagens lys, er der vel ingen grund til at være så hemmelighedsfuld! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne slå fast at der er ingen som er andenrangs brugere ! også selvom man benytter sig flere site's end www.hifi4all.dk
Jeg er selv bruger af andre site's ang. hifi - der er nogle Norske, Svenske, Tyske osv. som jeg holder meget af at følge i, der er diverse debatter, brugtmarked og test's.
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Live21 skrev:
| Min konto lukkes når admin har mulighed for det.. |
|
|
Live21 har bedt mig lukke hans konto, hvilket hermed er efterkommet. Live21 er velkommen på forum igen, hvis han skulle få lyst!
Blot til info!
|
|
|
Se det her er brugbar information!
En udmelding af denne type omkring JB ville nok have været lige i øjet, selv om den måske vill have krævet flere ord. Tvivler på at der vil blive debat om hvorfor Live21 ikke længere er her på forum!

__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
|
En udmelding af denne type omkring JB ville nok have været lige i øjet,
|
|
|
Det får vi nok aldrig , da Bruno er rejst til Sydamerika.
|
| Til top |
|
| |
svanen Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes, det er på tide at lukke denne tråd og komme videre med det, vi er her for: HI-FI
Alt er vel mere eller mindre blevet sagt. Bare min mening __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Groove skrev:
|
En udmelding af denne type omkring JB ville nok have været lige i øjet,
|
|
|
Det får vi nok aldrig , da Bruno er rejst til Sydamerika.
|
|
|
Det er vel også ganske irrelevant for denne tråd. Desuden var der en masse debat dengang JB valgte ikke at overholde retningslinjerne, og derfor fik lukket sin konto.
Måske var det på tide, at julestemningen skulle sænke sig over forum, og vi kunne komme videre i teksten. Det er ret spøjst så meget snak og polemik, der foregår på dette site, som i øvrigt er gratis at benytte, bygger på frivillig arbejdskraft og som beskæftiger sig med et hobbyemne. Alt burde jo være fryd og gammen  __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
svanen Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Svinefar
Lige mine ord! Vi skal videre!! __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det cirkus jo afledt af en sag imellem Bruno og JB, så det har meget med sagen at gøre. Folkene bag denne hjemmeside gør et godt arbejde   , og det at JB blev smidt ud har vi aldrig fårt afklaret, og jo det rager os. Der er visse debatøre der også skulle smides ud, de er ligeså slemme som JB, nok snarre være. Men vi må nok vente til Bruno kommer hjem  .
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have set den mail som Bruno sender til Jonas kan jeg se der ikke er en sag for Jonas. De 180K som Bruno omtaler har nok intet med de
højttalere at gøe, men er måske investeringer i andre ting som kræves for at drive et almindeligt firma. Det er altså ikke gratis at starte et firma
op, vil jeg lige hilse at sige.
Det som har forvirret sagen - for mig ihvertfald - har været at der hele tiden har været to ting i sagen, men de er ikke blevet adskildt, før nu.
Den ene ting er at Jonas har sagt, eller indikeret, at Bruno har modtaget et sæt Dali højttalere gratis, formentlig mod at lav en god test på dem.
(Denne anklage er i sin natur injurerende og kræver beviser og er nok hovedårsagen til Jonas blev smidt ud).
Den anden ting er at det er kommet frem at nogle af anmelderne på H4A har solgt det grej, eller noget magen til, billigt efter endt test. De har i
visse tilfælde endda tjent på det. Afhængig af ens egen moral finder man dette helt iorden eller forkasteligt.
I denne sammenhæng har omdrejningspunktet været om H4A nu var så uafhængig som de tidligere havde proklameret, når det forholdt sig
således, at der var lidt håndører at tjene ved at teste anlæg og sælge dem videre med fortjeneste.
Til sidst blev der blandet noget med antal hits ind over debatten men det kommer ikke den oprindelige tråds emne ved. Det var klart en off-topic.
Af det "bevismateriale" jeg så i kiggerten efter, kan jeg intet se idag.
Jonas har ikke bevist at Bruno har fået de Dali´er, Bruno har ikke bevist han har købt dem på almindelig vis. Jonas har bevisbyrden og har ikke
løftet den. Jonas har derfor efter min mening opført sih injurerende over for Bruno, indtil det kan bevises de var gratis. Tværtimod, må man sige,
så ser det skidt ud for Jonas, fordi Dali og HFK har via mails bedyret at intet sådant er hændt.
Det må stå for troende indtil andet er bevist.
Ergo har Jonas ikke noget at have sagen i. Slut, punktum, finale.
M.h.t. den anden sag, om anmeldernes uafhængighed, så er det klart at der nok skete ting og sager som H4A gerne så ikke var sket. Og især
varsler Live21´s opremsning af en del testede produkter, som senere sås til salg, om at der nok er noget galt med den del af butikken derovre.
Sådan ser det ud for mig, når jeg skiller det ad. Ret skal være ret.
Hvad siger I, som stadig gider beskæftige sig med det ?
|
| Til top |
|
| |
Mr.EntryLevel Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 25 September 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have läst denne tråd og dens paralel på et andet forum, må jeg sige, at hvis jeg ikke vidste bedre kunne man tro at man kan blive skör af at lege med HiFi............
Mage til konspiratoriske anklager har jeg ikke set för. Med hvilken ret er det egentlig man mener man har til at forlange se kvitteringer og anden dokumentation?
Et ord må väre et ord og det må man kunne stole på.
Mvh Sören
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu havde jeg jo egentlig lovet mig selv ikke, at deltage i den her debat som dybest set er aldeles intetsigende og i forhold til et hifi-forum utrolig off-topic.
Jeg vil såment blot tilslutte mig Mr.EntryLevel's udlægning af den her misære.
Tænk hvis al der her krudt der er blevet brugt på det/de her emner, var blevet brugt til at lave nogle bruger-anmeldelser af alskens forskelligt grej............... Nøj hvor ville der være mange fede at gå i gang med at læse :-)´!!!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 09 December 2005 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|