| Forfatter |
|
soffi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige prøvet at sende en mail til dem, da jeg stadig ikke har hørt en lyd nogen steder fra, øv øv havde håbet på at have det til weekenden.
Nu er tysk ikke lige det jeg er bedst til, men i den mail jeg modtog stod det her
Wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass sich die von Ihnen bestellte Ware im Versand befindet und in Kürze dem Frachtfüher "Trans-o-Flex" übergeben wird. Die Lieferung müsste daher innerhalb der nächsten Tage bei Ihnen eintreffen.
Trans-o-flex er det nu et helt andet fragtfirma eller hvad sker der
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soffi
Dit grej er på vej - inden for de næste dage vil du modtage det. Man kan nok påregne at de bruger forskellige fragtfirmaer, det er jo fint nok.
Du må tænke på, at næsten hele verden har været en tur med fragtmanden, på den ene eller anden måde.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker jeg venter og ser hvad der sker
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nok mere heldig end gennemsnittet.
Blev idag ringet op af et speditions firma fra kolding, de havde en pakke til mig så hvis jeg fik lavet en banknoteret check på beløbet villle de komme med det i morgen, kontanter tager de ikke imod...
ok jeg starter bilen op kører de 20 km ind til den nærmeste filial, for at få at vide at det ikke er noget de ligger inde med, næ nej det skal bestilles hjem, jeg får et skema der skal udfyldes og går i gang med det, spørger så lige hvad det koster.... 95 kr. det er så her jeg stejler, det vil jeg ikke betale så jeg kører hele vejen hjem igen og ringer til speditøren, min pakke bliver så taget fra da de ikke vil tage kontanter, så jeg må finde en løsning indtil da vil det ligge på et lager et eller andet sted.
Jeg har nu skrevet til digitalo og forklaret dem hvad der er sket, og at jeg ikke er interesseret i at betale uderligere for at få pakken, nu venter jeg så bare på svar derfra.
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
soffinitte .. det er da noget rigtigt skidt .. gad vide hvorfor pakkerne ender hos speditørene... kan det muligvis have noget at gøre med at UPS ikke levere ude på landet i det mørke jylland?  For jeg havde ingen problemer og modtog min pakke med ups. Men jeg bor også i centrum af københavn. __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjae det kan da godt være at de er mørkeræde
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe ..  nej det har nok mere noget at gøre med afstande ...
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har du nok ret i, bare lidt træls at man skal straffes for det, bestiller et lærred til 69 euro og med forsendelse pr. efterkrav bliver det 106 euro, så er fragten betalt, fint nok men så 95 penge for at få lavet en check, jeg gør det bare ikke
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan jeg godt forstå det ville jeg heller ikke .. men det kunne være de kære jyllandsfolk så skulle overveje at købe med visa ... digitalo.de har vidst vist at de godt kan finde ud af at levere varen ..
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne da godt være at man skulle handle med visa eller evt. betaling på bankkonto, men jeg har det meget godt med ikke at have smidt nogen penge på bordet før jeg ser varen.
Handler dog flere steder på nettet i dk, også med forudbetaling, men som regel ikke før jeg har prøvet stedet en gang eller 2
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ehh .. du tør vel godt handle med Dankort på danske sider ikke ? Hvis stedet har en reel dankort betaling så er det fuldstændigt sikkert at betale der. Banken forsikre jo alle dankort attraktioner på nettet !
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soffi
Kanon at du skriver til Digitalo, de må tage hånd om at det er UPS som bringer det til døren, hvis de vil forvente at vi i Danmark handler hos dem. Vi kan ikke vælte rundt fra A till Z for at få lov at betale, det er jo til grin. Men før man henvender sig til dem med problemet, kan de ikke ændre problematikken, hvordan et fjollet speditions / fragtfirma agerer.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo da jeg tør godt handle med dankort, jeg har bare ikke noget dankort så det er lidt svært 
Toftdahl: ja jeg synes ikke man skal finde sig i alt, de har stadig ikke nedværdiget sig til at svare på min mail, så har jeg ikke hørt fra dem i morgen bestiller jeg nok et lærred et andet sted.
jeg har fundet et sted hvor de har infocus i dk. til rimelige penge http://www.steensen.dk/InFocusScreens.htm lidt dyrere end i tyskland, men hvis det skal være sådan et bøvl for at få det hjem kan det godt være jeg betaler de penge det koster.
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis UPS ikke leverer i det mørke jylland, må Bornholm være noget lysere, da de leverer her  . __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalder man ikke også bornholm for solskinsøen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og nu er det også forholdsvis overskueligt at komme fra Rønne og til den anden ende af øen på et kvarter. Igen det er lige det der med afstande
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men siden jeg ikke har hørt et kvidder fra dem skrev jeg at de bare skulle glemme det og jeg nok skal finde et lærred et andet sted.
Så i morgen smutter jeg ind til http://www.activhifi.dk og kigger på lærred.
|
| Til top |
|
| |
SandSand Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
soffi skrev:
|
ok jeg starter bilen op kører de 20 km ind til den nærmeste filial, for at få at vide at det ikke er noget de ligger inde med, næ nej det skal bestilles hjem, jeg får et skema der skal udfyldes og går i gang med det, spørger så lige hvad det koster.... 95 kr. det er så her jeg stejler, det vil jeg ikke betale så jeg kører hele vejen hjem igen og ringer til speditøren, min pakke bliver så taget fra da de ikke vil tage kontanter, så jeg må finde en løsning indtil da vil det ligge på et lager et eller andet sted.
|
|
|
ufatteligt at man i dagens Danmark ikke kan få lov at betale med kolde kontanter.. FY !
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Februar 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
SandSand skrev:
soffi skrev:
|
|
|
|
ufatteligt at man i dagens Danmark ikke kan få lov at betale med kolde kontanter.. FY !
|
|
|
Det groteske består ikke i at man ikke kan få lov til at betale med kontanter (for det kan jeg sådan set godt forstå), nej det groteske er at man kun har en mulighed for at betale og den er meget dyr. Hvis man så bare kunne få lov at lave en bank overførsel eller betale med check eller dankort så var det mere rimeligt. __________________ MonoTovarisj
|
| Til top |
|
| |
soffi Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men nu har jeg bestilt et lærred hos home-cinema.dk og fik lige lidt god vejledning med på vejen, da min prjektor jo er en ældre model og derfor opbygget som en 4:3 som dog godt kan vise 16:9 er det bedst med et 4:3 lærred, så det endte med et manuelt pulldown lærred på 160x123 det er hvad der lige er plads til over det gamle fjernsyn. pris 1299 + ca. 200 penge til forsendelse og så skulle jeg have det allerede i morgen.
|
| Til top |
|
| |