Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
Sendt: 18 September 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
Jeg ville vælge to 10"
Det giver nok ikke så meget "buller" men mere output og super god bas (i mine ører)... Men jeg tror du kan høre det, hvis du spørger jensen hos vassagohifi, hvem ved .
Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 49
Sendt: 18 September 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
Det vil jeg så gøre , altså spøge om det hos hr Jensen
Men med den smule plads jeg har , ca 17 kvm , og så åbent til udestue i den ene side og kontor i vedhæng i den anden side så er det måske overdrevet med to stk ?
Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 49
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
Hej
Jamen hvor tæt vil du på de AMPS på side et er de jo men vil du have dem tættere på ??
Nye HT jep der er bestilt vægbeslag hvor der ikke skrues i kabinettet
Med hensyn til sub har jeg ingen finanser til det i øjeblikket .... men jeg kal have byttet den ud når der ikke er lavvande i kassen det bliver så nok en velodyne eller en sunfire , nok mest en sunfire til det lille lokale men jeg skal da have dem hjem og høre
Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
Min pointe var blot, at man ikke ser Carver amps hver dag, så billeder er altid velkomne og så var jeg spændt på at se hvordan det så ud når Coupé'erne er kommet op at hænge
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum