Emne: Kt radio KBH ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Guldkysten
Nej det er forkert - du ser mig rose mange
forskellige forhandlere / producenter. Er det forbudt at være en
tilfreds kunde, det opleves så ofte fra andre i andre tråde.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl |
|
|
Øhm - ja nu hentyder jeg kun til kt radio, og skrev sådanset bare at du
jo er tilfreds, og hvad jeg troede du mente, men du vender det så
straks til kritik på din person, og vil så straks at jeg vil at det er
forbudt at være en tilfreds kunde - se lige tingene med en vis ironi og
et smil i øjet
|
Til top |
|
|
najs.n.kewl Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 58
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tor nu også efter GRUNDIGE overvejelse at jeg må kontakte dem i morgen, og gå efter at få købet ophævet.
sker dette ikke, må jeg gå videre med sagen...
Om ik andet, HVIS de benægter fejlen, så må man håbe på at læsere i dette forum finder mig troværdig, og vil ha denne tråd i baghovedet inden de handler... vel at mærke hvis de benægter.
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
najs.
Kanon indstilling, at du selv bliver aktiv og går til sagens kerne. Vi finder dig alle troværdige, jeg for egen del prøver bare anvise for dig, at jura kan være jura, men i den virkelige verden omkring din sag, som i så mange andre og lignende sager, vil du ganske givet blive præsenteret det på en lidt anden måde og forløb. derfor sagde jeg til dig få en snak med Peter på onsdag, som du har aftalt. Det er jo fin service at de vil komme hjem til dig. Når der nu er panik i det hele, så sørg for at der er en eller to vitterlighedspersoner, som kan bekræfte forløbet. hertænker jeg ikke på to venenr der bare vil starte med at bable op og blande sig, men lytte. Efter onsdag og det besøg, så tager du fat i sagens kærne og banker dem op af væggen, hvis det viser sig at blive nødvendigt. Afviser du det besøg du har aftalt onsdag, har du modsat dig deres forsøg på at hjælpe / afvikle en evt. og af dig påstået fejl. Og igen, vi tror på at du har hørt lyden.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
jeg for egen del prøver bare an anvise for dig, at jura kan være jura, men i den virkelige verden omkring din sag, som i så mange andre og lignende sager, vil du ganske givet blive præsenteret det på en lidt anden måde og forløb. |
|
|
Hvilket desværre er fuldkomment rigtigt i mange tilfælde og skyldes at:
1. Sælger ikke kender købeloven.
2. Sælger prøver at omgå reglerne i købeloven til egen fordel.
3. En kombination af 1 og 2.
Heldigvis er der også eksempler på det modsatte, men de bliver desværre ikke så ofte bragt til torvs. På den anden side, burde det ikke være sådan at det blev anset for god service når de sælgende følger loven. __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen,
Jeg har læste denne tråd, kender KT København ganske godt (men har ikke haft tid til at informere dem om den), og selvom man jo ikke skal blande sig i den her slags, da man altid står til øretæver så Føler jeg det er værd at nævne et par ting udfra vores erfaring med teknisk service (vi har lidt erfaring i emnet).
Når man som Najs oplever en periodisk fejl og går til forhandleren, har man som forhandler/distributør/producent en svær situation. Periodiske fejl er selvfølgelig noget af det sværeste at fejlfinde på. Samtidig bliver det ikke lettere af at man f.eks i princippet i dette tilfælde skal sidde foran anlægget og bare vente på at fejlen opstår. Det kan der altså gå lang tid med..
Et godt råd er ALTID i den slags situationer at checke at det ikke kan være noget andet der skaber problemerne. Dette sker ved een for een at fjerne alle signalkabler der går ind i kilden, for at se om fejlen stadig er der, eller forsvinder på et tidspunkt. Forsvinder den, forsøger man selvfølgelig at få fejlen til at opstå ved at sætte kabler ind til den er der, for måske skyldes fejlen noget helt andet !
Jeg skal ikke trætte jer med hvor mange reperationer vi har fået tilsendt, hvor vi efterfølgende finder ud af det var et helt andet produkt i kæden der lavede fejlen, men det er vel ca 20% af alle reperationer vi får ind...
Vi oplever ofte at en kunde står i butikken, og er fast overbevist om af fejlen er der, hvorefter ekspedienten i butikken bliver overbevist om at kunden må have ret, så bestemt kunden er, og ekspedienten sender derfor produktet ind til producenten.
Producenten kan så efterfølgende ingen fejl finde, og man kan så sende produktet retur til kunden. Dette kan ske en 2-3 gange, før kunden endeligt finder ud af at fejlen i virkeligheden er en anden. Omkostningerne ved sådan en tur, løber måske op i 3-5 timers lønninger, og 5-6 forsendelser, med andre ord en pæn sum penge, som man ikke kan opkræve af kunden. ( og det er helt ok med mig, kunder har ret til en perfekt service, og det kræver at man accepterer at det sommetider går galt).
Måske er det i virkeligheden det der er gået galt ? Måske er apparatet totalt defekt... ingen af os ved det, men et godt råd til Najs er selvfølgelig at kunne dokumentere fejlen, f.eks ved at kunne sige: "når volumen står i kl 11, og der intet signal er på indgangen hyler apparatet så man med mine XX højttalere kan høre det 3 meter fra højttaleren". Den slags kan man som reperatør bruge til noget !
Samtidig betyder det også at hvis man vil benytte sig af lovgivningens muligheder for at hæve et køb, kan man dokumentere fejlen og dermed er det ikke bare ord mod ord med hensyn til om der er en defekt.
Mit forslag til Najs må derfor være at få en dialog igang med KT, de er ganske rigtigt flinke folk der er til at tale med. Og hvad enten der skal hæves køb eller repareres eller den bare spiller når den kommer hjem, er der ingen tvivl om at en henvisning til forbrugerlovgivning og stejlt at stå på sin ret overfor en forhandler der ikke kan konstatere fejlen (hvis de ikke kan det) er en process der hurtigt kan tage halve eller hele år at få løst.
Så er det altså bedre at få løst tingene i en fart ved at hjælpe forhandleren så godt man kan med fejlfindingen, og iøvrigt at tale fornuftigt sammen.
Med venlig hilsen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er jo som en "Trold i æsken". Bare en af slagsen der ikke kan holdes dernede.
Toftdahl skrev:
Og igen, vi tror på at du har hørt lyden. |
|
|
Tror du så også, at KT-Radio har hørt lyden?
Nu har jeg også besvaret dine tidligere spørgsmål og jeg vil da også gerne bede dig, Hr. Toftdahl, om du vil være så venlig, at gøre det samme for mig?
zerocool skrev:
Kære Hr. Toftdahl, du har nu undladt at besvare dette spørgsmål flere gange, så her kommer det endnu engang:
zerocool skrev:
Toftdahl skrev:
Det gør absolut ikke indtryk på mig, at nogle enkeltpersoner bruser frem. Der er ingen sag før begge parter er hørt og de klare fakta er på bordet - man kan ikke og her mener jeg ikke najs, men de der jura øvere, som forkert begynder at tilsvine og kaste mudder ud om en forhandler, i deres higen efetr at være hjælpende.
|
|
|
Nok deltager de mange personer i tråden, heraf flere med juridisk baggrund, på individuel basis, men vores synspunkt og konklusion er dog fuldstændig sammenstemmende. Spørgsmålet er så om hvorvidt noget sådan ikke giver dig anledning til at betvivle, om det du - som den eneste - hårdnakket sidder og postulerer kan være rigtigt?
|
|
|
Er det mon muligt at få et svar nu...?
Toftdahl skrev:
Alle tre punkter er mere eller mindre - ikke i tråd med det virkelige forløb. Og det må stå for troende - jeg kan ikke kommentere det yderligere
|
|
|
Nuvel, men i så fald er tilfældet at du må ligge inde med viden vi andre ikke har. Er du direkte eller indirekte tilknyttet butikken. Har du talt med din ven Peter Sejersen om sagen eller hvordan hænger det sammen? For at øge gennemsigtigheden af indlæg er du vel bevidst om at redaktionen stiller som krav, at når man færdes på dette forum i en egenskab hvor man har særlig branchetilknytning, så skal det fremgå af medlemsoplysningerne?
Kim Olsen spørger dig om det samme, hvor du ikke svarer. Skal den manglende respons tolkes som om, der er en tilknytning til KT-Radio?
Nå men tilbage til de tidligere nævnte 3 punkter:
Kan vi blive enige om, at ligge følgende objektive momenter til grund: - KT-Radio har selv hørt hyletone fra najs' reciever og derpå sendt den til udbedring ved producenten. - Der er gået mange måneder siden najs første gang tog kontakt til KT-Radio vedrørende hyletonen. - KT-Radio afviser, efter recieveren kommer ubehandlet tilbage fra H/K, at kunne gøre mere i sagen.
Hertil siger du, at "Alle tre punkter er mere eller mindre - ikke i tråd med det virkelige forløb." Spørgsmålet er så hvordan ovenstående antagelser afviger fra virkeligheden og hvordan det kan virke diskulperende for KT-Radio?
|
|
|
|
Til top |
|
|
najs.n.kewl Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror alle her har kunne mærke/fornemme at jeg har været tilbageholdene, dette skyldes at jeg ikke har lyst til at ende med en defekt forstærker og dermed have brugt små 11-12000 kr på noget der ikke virker som det sakl, og i dette tilfælde er mig komplet ubrueligt,,,,, men efter igen at have været i kontakt med dem uden at jeg føler der er sket noget videre i sagen til min fordel, mener jeg sq at det må være tabet af evt sagsomkostniger mv værd, for det første fordi det et eller andet sted er en principsag, og ligeså meget så andre kan se hvad udfaldet er/ kan blivei en sådan situation, og evt undgå samme.
|
Til top |
|
|
najs.n.kewl Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
som svar til thomas, har selv haft fejlen uden andet sat til end et strømkabel, ligeledes opsted den fejl de hørte i kt, også uden noget andet en strøm sat til...
og vi er 100% enige om at det bedste er at løse dette sammen, hvilket jeg også har understreget over for KT, men ligemeget hvor meget jeg prøvede, kunne de ikke give mig nogen som helst form for garanti på at jeg ville få ombyttet, undeordnet hvad jeg går med til for at få dette problem løst... det finder jeg forkert. og jeg er sq villig til at gå laaaaaaaaaangt  for at løse dette, men jeg vil gerne kunne se en ende på det et eller andet sted hvis du forstår...
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt indlæg Thomas!
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Hej Allesammen,
Jeg har læste denne tråd, kender KT København ganske godt (men har
ikke haft tid til at informere dem om den), og selvom man jo ikke skal
blande sig i den her slags, da man altid står til øretæver så Føler jeg det er værd at nævne et par ting udfra vores erfaring med teknisk service (vi har lidt erfaring i emnet).
Når man som Najs oplever en periodisk fejl og går til forhandleren,
har man som forhandler/distributør/producent en svær situation.
Periodiske fejl er selvfølgelig noget af det sværeste at fejlfinde på.
Samtidig bliver det ikke lettere af at man f.eks i princippet i dette
tilfælde skal sidde foran anlægget og bare vente på at
fejlen opstår. Det kan der altså gå lang tid med..
Et godt råd er ALTID i den slags situationer at checke at det ikke
kan være noget andet der skaber problemerne. Dette sker ved een for een
at fjerne alle signalkabler der går ind i kilden, for at se om fejlen
stadig er der, eller forsvinder på et tidspunkt. Forsvinder den,
forsøger man selvfølgelig at få fejlen til at opstå ved at sætte kabler
ind til den er der, for måske skyldes fejlen noget helt andet !
Jeg skal ikke trætte jer med hvor mange reperationer vi har fået
tilsendt, hvor vi efterfølgende finder ud af det var et helt andet
produkt i kæden der lavede fejlen, men det er vel ca 20% af alle
reperationer vi får ind...
Vi oplever ofte at en kunde står i butikken, og er fast overbevist
om af fejlen er der, hvorefter ekspedienten i butikken bliver
overbevist om at kunden må have ret, så bestemt kunden er, og
ekspedienten sender derfor produktet ind til producenten.
Producenten kan så efterfølgende ingen fejl finde, og man kan så
sende produktet retur til kunden. Dette kan ske en 2-3 gange, før
kunden endeligt finder ud af at fejlen i virkeligheden er en anden.
Omkostningerne ved sådan en tur, løber måske op i 3-5 timers lønninger,
og 5-6 forsendelser, med andre ord en pæn sum penge, som man ikke kan
opkræve af kunden. ( og det er helt ok med mig, kunder har ret til en
perfekt service, og det kræver at man accepterer at det sommetider går
galt).
Måske er det i virkeligheden det der er gået galt ? Måske er
apparatet totalt defekt... ingen af os ved det, men et godt råd til
Najs er selvfølgelig at kunne dokumentere fejlen, f.eks ved at kunne
sige: "når volumen står i kl 11, og der intet signal er på indgangen
hyler apparatet så man med mine XX højttalere kan høre det 3 meter fra
højttaleren". Den slags kan man som reperatør bruge til noget !
Samtidig betyder det også at hvis man vil benytte sig af
lovgivningens muligheder for at hæve et køb, kan man dokumentere fejlen
og dermed er det ikke bare ord mod ord med hensyn til om der er en
defekt.
Mit forslag til Najs må derfor være at få en dialog igang med
KT, de er ganske rigtigt flinke folk der er til at tale med. Og hvad
enten der skal hæves køb eller repareres eller den bare
spiller når den kommer hjem, er der ingen tvivl om at en
henvisning til forbrugerlovgivning og stejlt at stå på sin ret overfor
en forhandler der ikke kan konstatere fejlen (hvis de ikke kan det) er
en process der hurtigt kan tage halve eller hele år at få løst.
Så er det altså bedre at få løst tingene i en fart ved at hjælpe
forhandleren så godt man kan med fejlfindingen, og iøvrigt at tale
fornuftigt sammen.
Med venlig hilsen
|
|
|
Hmm - den ene gang der var noget galt med mit, kiggede jeg bag i
brugsvejledningen, der er som regel nogle muligheder for hvad man prøve
for at se hvad der er galt, og forklaringer etc. - og har jeg prøvet
dem af, så har jeg fra mit synspunkt gjort og prøvet hvad jeg kan for
at få en ting til at virke. Og i biksen fik jeg så at vide at jeg
skulle prøve en masse ting, og der sagde jeg ærlig talt nej tak - og
byttede på stedet - det kan ikke passe at man som forbruger, der har
fulgt anvisninger og ikke kunne finde problemet, skal være den der skal
prøve en masse ting af, og endda med fare for at totalt ødelægge noget,
hvis man er uheldig, så hellere følge vejledningen, og ikke længere -
hvis det ikke hjælper, så er det bare tilbage til forhandleren. Det er
så bare sådan jeg gør det - kald mig dum - naiv - men jeg følger det
der står, og hvad der ikke står der, må jo så være ligmed, at det ikke
er noget der skulle forefindes i produktet.
|
Til top |
|
|
Audio-Kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 206
|
Sendt: 12 September 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig gode råd fra Sillensen......
Men det ændre jo intet ved at i Najs tilfælde ,
er der en periodisk fejl og KT-Folkene HAR HØRT DEN.....
Så hvad skal Besøget af Peter så gøre godt for..
Skal fejlen høres 1 .. 2 .. 3 .. eller 100 gange for
at kunne accepteres ?
Er besøget for, at hvis fejlen ikke ved denne lejlighed
kan fremprovokeres.... at så tvivl ... og stille Najs sag dår-
ligere ?
Er dette et udslag af at Najs har haft for stor tålmodighed
med KT-Radio ?
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
NAJS.
Najs - som jeg sagde tidligere, tag den med ro indtil onsdag, lad KT komme med forstærkeren, ganske som du har aftalt, idet jeg forstår de har den stående til test og evt. fejlretning. To dage fra eller til kan ikke tage livet af dig, lad være med at afvise et tilbud fra sælger om service og hjælp, for det er sådan det ser ud, uanset hvem der ville påstå andet. For indtil videre har du ikke fået ret i dine reklamationer, de er blevet afvist med at der ikke er den lyd og ingen kan høre den, kun du. Det er det man kan læse ud af det du skriver med indleveringssedlerne, tidsforløbet og det at KT nu også tilbyder at komme hjem til dig for, at prøve om man DERVED kan hjælpe dig og lokalisere en fejl.
FOR MIG SER DEN ALVORLIGE STATUS SÅLEDES UD: Ingen andre kan høre en fejl eller finde nogen der minder om en fejl, der er derfor intet der tyder på at du har ret - altså er det kun noget DU påstår. Forretningen har testet og testet, importøren har testet, nu tilbyder de oven i købet at komme hjem til dig. De har gjort alt for at hjælpe dig, og al den hjælp munder ud i, at der ingen fejl / mislyd er - apparatet er altså indtil nu perfekt og i orden.
MISFORSTÅ MIG NU IKKE, jeg siger ikke du lyver eller noget andet, jeg tror bare ikke man får medhold nogen steder i systemet, hvis der ikke er en fejl på din forstærker. Indtil flere fagfolk, som det fremgår af det man læser, har været involveret for at hjælpe og lytte, uden man har kunnet verificere dine udsagn om en fejl - sådan ser det ud og sådan vil det fremstå fra sælgers forsvar.
Jeg håber oprigtigt I vil kunne høre mislyden på onsdag , og der spores en lyd der kan relateres til dine udsagn, så du kan kome igang med at lytte musik, på den ene eller anden måde. Finder I lyden - så må det ubetinget være byt til nyt eller pengene tilbage, ligesom du får fuld oprejsning for dit afsagn og arbejde.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Ingen andre kan høre en fejl eller finde nogen der minder om en fejl, der er derfor intet der tyder på at du har ret - altså er det kun noget DU påstår.
|
|
|
Taget fra første indlæg i tråden:
naj.n.kewl skrev:
til sidst ringer de og siger at de har hørt den hylen, og at den nu er sendt til harman. |
|
|
Toftdahl skrev:
MISFORSTÅ MIG NU IKKE, jeg siger ikke du lyver eller noget...
|
|
|
Hvad er det så du siger...?
|
Til top |
|
|
najs.n.kewl Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo, men igen toft, den var ALDRIG sendt til rep hos harman om de ikke havde hørt fejlen selv hos KT...nægter de dette må jeg snakke med Harman Consumer Scandinavia A/S, og få dem til at sende dokumentation for at ha modtaget min reciever.
Og som jeg ser det, opstår denne fejl ikke ved et evt besøg, så ender jeg med en defekt reciever, går jeg i §'ernes retning, så ender det i værste fald med at jeg også står med en defekt reciever.
Og desto mer jeg tænker over denne sag, desto mer føler jeg mig røvrendt.
Lad os antage at vi er enige om at de har hørt fejlen, HVOFOR skal jeg så, stå til ansvar for deres lyst til at høre den flere gange ???? jeg har gentagene gange sagt at jeg er mer end indstillet på som du selv foreslår at være så medhjælpsom som muligt, men da jeg ikke kan få nogen form for aftale mht ombytning om denne sag ikke ændrer sig, på trods af evt lytte besøg osv, vil jeg være ligevidt...
Håber du kan forstå mit efterhånden lidt negative holdning til sagen...
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
najs.n.kewl skrev:
HVOFOR skal jeg så, stå til ansvar for deres lyst til at høre den flere gange ????
|
|
|
Har du spurgt KT-Radio om dét og i så fald hvad har de svaret?
Vi har været inde på det før, men de benægter jo ikke at de allerede at have hørt lyde.
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zerocool
Jeg siger ikke noget, jeg læser og tolker det hele, og ud fra den virkelige verden. Zerocool, bevis at det forholder sig sådan, at det ikke er noget der er misforstået undervejs. Nu kigger jeg bare praktisk på det igen - ingen beholder en forstærker med en fejl, de rep. eller bytter, de er jo ikke på konkursens rand i butikken, ligesom de skal leve af tilfredse kunder, KT er ret kendt for god service. der e rmåske noget galt andetsteds i setup, derfor opstår der et elelr andet - hvad ved jeg - derfor kan de måske ikke høre det i butikken
Læser du slet ikke hvad jeg skriver - jeg skriver netop til najs - jeg tror ikke du lyver. Men hvem kan bevise at de har sagt sådan og hvem kan bevise at der er en fejl, betragtet ud fra at alle fagfolk der har været i nærheden af forstærkeren, ikke kan høre en mislyd. Vi ved ikke en dyt om det reelle og rent tekniske - men med adskillige fagfolks indblanden ved forhandleren det i deres setup's - og det er det der vejer meget tungt i bevisførelsen.
Zerocool du er ikke i en retssal lige nu, jeg prøver stadig bare at mane til besindighed og få det overstået til NAJS fordel, så hurtig som muligt - og hvad nu hvis der ingen mislyd er - så kan man da ikke køre frem som du gør.
Og jeg er enig, hvis de havde hørt lyden og de havde anerkendt lyden, så kunne handlen hæves eller byt til nyt, hvis en hurtig realistisk rep. ikke kunne udbedre fejlen - det har jeg hele tiden anerkendt.
Og igen - jeg håber det bedste for najs på onsdag og jeg tror ikke han er fuld af fup - men lad ham nu nå til onsdag først, alt andet er for udfarende og bombastisk, uagtet at sagen har stået på i længere tid - men hvorfor???
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
najs.n.kewl Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selvfølgelig nævnt dette, og har ikke fået noget konkret svar... udenom snak kan det vel kaldes...
i morgen forlanger jeg købet hævet, og om de nægter, må jeg jo bede dem dokumentere sagens forløb, og deres syn på disse evt løgne.... så kan man/de jo ikke rigtigt trække den længere mht til hvordan de vælger at forholde sig...
enten får jeg sort på hvidt er den ER dokumenteret, ellers gør jeg ikke, og så må jeg jo snakke med harman.
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så så nu må i ikke tirre hr toftdahl mere .. han ender jo med at få et
sammenbrud... men jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan læse det første
indlæg hvor der står at KT har hørt lyden og har bekræftet der er en
fejl på maskinen .. suuuk ..
Anyways najs.n.kewl tag dog det der test lytte besøg på onsdag og hvis
i kan høre defekten, så er der jo ligesom ikke mere at rafle om. Hvis
ikke i kan høre den så laver vi sgu en hyggelig aften med noget god mad
og lytter til apperatet, alle de mange der nu har lyst. Vi filmer det
hele, og når vi høre tonen en gang hen på aftenen så filmer vi. Næste
dag går vi så i samlet flok ned til KT radio også hr toftdahl ham må vi
have med, og så forklare vi dem sagen stille og roligt og prøver at få
kære rare jesper til at forstå at der faktisk er et problem med denne
her reciever og for ham til at sende den ind til HK...
og hvis den så kommer tilbage stadig defekt så for vi juristerne i
jakkesæt og vralter ned til KT igen med en meget fast mine, og nogle
meget væmmelige papirer...

__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Og jeg er enig, hvis de havde hørt lyden og de havde anerkendt lyden, så kunne handlen hæves eller byt til nyt, hvis en hurtig realistisk rep. ikke kunne udbedre fejlen
|
|
|
Tak... Det tog lang tid at få dig til at sige det.
|
Til top |
|
|
najs.n.kewl Forum Bruger

|
Sendt: 13 September 2005 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men igen, Den er registreret hos dem, hvad er formålet med at høre den igen igen, det er da at drive gæk med folk.
og denne fejl er jo åbenbart en fejl der ikke kommer på de tidspunkter hvor det ville være dejligt, så man kan jo spise middag og filme herfra og til verdens ende i værste fald...
Og mht til at filme, så er det jo ikke særligt brubart da dette uden problemmer kan snydes en hyletone frem. og er det overhovedet en tone et kamera vil fange...
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|