| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Acer skrev:
Go4it skrev:
CLIX skrev:
|
Har du lyttet til den nye med Prince, 3121, synes der er en god dybde på den.
|
|
|
Ja tak - dybden er så stor at jeg kun kan høre den som baggrundsmusik, da min nabo ikke til DUNK DUNK DUNK DUNK |
|
|
Aaaah, der er vist lige et album jeg skal have checket ud - er det dunkebas eller den kælderdybe slags ? 
|
|
|
Problemet er, at jeg kun har hørt 3121 på baggrunds niveau - dybbas kræver et vist lydniveau for at vise sit værd... MEN a pro pos Prince, så kommer jeg i tanke om en fed cd - som Prince har produceret: "1-800 NEW FUNK" fra 1994 - med masser af fed musik & ikke mindst kælderdybbas Det er funk/rab/disko/pop/jazz på den fede måde - bla. med hans "the most beatyiful girl in the world" hustru "Mayte" - og ja hun kan synge, udover at se h... godt ud CDen var tænkt som en slags PromotionCD for dengang ukendte navne som: Nona Gaye/Madhouse/George Clinton - mv! En seriøs anbefaling - man kommer i feststemning af denne cd!!! |
|
|
uha uha, det lyder som lidt af et samlerobjekt - Far skal nok bede vennerne om hjælp herinde til det album på ebay ligesom monsterorglet også blev fremskaffet på fornemste vis - tak for det  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte Cden i 1997 for en 50er - sikkert et outsale, men prøv nogle af de sites der sælger CDer - de giver mulighed for en kort prøvelytning.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
CLIX skrev:
|
|
|
|
Ja tak - dybden er så stor at jeg kun kan høre den som baggrundsmusik, da min nabo ikke til DUNK DUNK DUNK DUNK |
|
|
Hmmm, det kunne lyde til vi har samme type naboer, mine er heller ikke altid enig med mig i hvilke musik der skal lyttes til  __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et spørsmål, bruge i alle Sub-bas og bor langt ude på landet og ikke kan høre Mellemtoner og diskant.
I har nok alle skruet for højt op for Suben, husk i spille i en stue og ikke i bilen.
Og musik skal høres for musiken skylde ikke BASSEN, spøre selv naboen
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Lige et spørsmål, bruge i alle Sub-bas og bor langt ude på landet og ikke kan høre Mellemtoner og diskant.
I har nok alle skruet for højt op for Suben, husk i spille i en stue og ikke i bilen.
|
|
|
Nope, jeg har i mit stereo setup et sæt Mission 733i højttalere og en Cyrus One forstærker, så det er ikke noget bulderbas her __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
|
|
|
Nope, jeg har ingen sub på . Den type bas du hentyder til er Johnny Brian dunke car-fi bas.....det er slet ikke den type der efterspørges i denne tråd  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
janwa skrev:
|
|
|
Nope, jeg har i mit stereo setup et sæt Mission 733i højttalere og en Cyrus One forstærker, så det er ikke noget bulderbas her |
|
|
Cyrus One? Den havde jeg for en kort bemærkning i 1983 - er den fra det årti ?
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
Go4it skrev:
CLIX skrev:
|
|
|
|
|
|
Hmmm, det kunne lyde til vi har samme type naboer, mine er heller ikke altid enig med mig i hvilke musik der skal lyttes til  |
|
|
Ja - men problemet er disse "nymodens" Hip Hop DUNK, som høres meget tydeligt (hos naboer) - alt andet musik kan jeg "få lov" til at høre rimeligt højt, uden der bliver banket på væggen
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
CLIX skrev:
janwa skrev:
|
|
|
Nope, jeg har i mit stereo setup et sæt Mission 733i højttalere og en Cyrus One forstærker, så det er ikke noget bulderbas her
|
|
|
Cyrus One? Den havde jeg for en kort bemærkning i 1983 - er den fra det årti ? |
|
|
Nope, min er lidt nyere, mener jeg købte den i 92 eller 93. Ved godt det ikke er verdens bedste eller største forstærker, men det er utroligt hvad den kan holde til. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
CLIX skrev:
Go4it skrev:
CLIX skrev:
|
|
|
|
|
|
Hmmm, det kunne lyde til vi har samme type naboer, mine er heller ikke altid enig med mig i hvilke musik der skal lyttes til 
|
|
|
Ja - men problemet er disse "nymodens" Hip Hop DUNK, som høres meget tydeligt (hos naboer) - alt andet musik kan jeg "få lov" til at høre rimeligt højt, uden der bliver banket på væggen  |
|
|
Ja det er det jo, nu hører jeg ikke selv sådan noget Hip Hop musik, men en god gang rock kan også sagtens øge nabo-kontakten. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Hej.. prøv den opsamling stockfisch har lavet.. der er dybde i bassen
Link:http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visprodukt& ;groupinfo=60 |
|
|
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stockfisch Records-Closer to the Music
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
haldor Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 12 Juni 2006 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Acer.
Ser vi trods alt har en fælles interesse ( Blade runner) Jeg æælsker også DYYB bas.
Hvis du er til slap-af -musik prøv Bliss med {quiet letters} Kenneth bager har en finger med i spillet.
Mvh haldor __________________ WISH YOU WERE HERE...
|
| Til top |
|
| |
haldor Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv tak Acer!!!
Der er også Vision med THE MUSIC OF HILDEGARD BINGEN. Der er også en rimelig god bas.
Mvh haldor __________________ WISH YOU WERE HERE...
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Stockfisch Records-Closer to the Music
|
|
|
|
|
|
Øh, hvilke numre tænker du på her ? Jeg har støvsuget pladen for dybbas uden rigtigt at finde noget med ryk i __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
haldor skrev:
|
Hej Acer.
Ser vi trods alt har en fælles interesse ( Blade runner) Jeg æælsker også DYYB bas.
|
|
|
Det må bero på en misforståelse idet jeg ikke kan udstå ovenævnte film  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tænkte jeg også først, for jeg husker også din modvilje mod Blade Runner.
Men mon ikke Haldor mener at I har den dybe bas som fælles interesse, og så skriver "trods alt" - med henvisning til at det var ham, der i sin tid startede den tråd om Blade Runner.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
|
Det tænkte jeg også først, for jeg husker også din modvilje mod Blade Runner.
Men mon ikke Haldor mener at I har den dybe bas som fælles interesse, og så skriver "trods alt" - med henvisning til at det var ham, der i sin tid startede den tråd om Blade Runner.
|
|
|
He he, jo det kan da godt være  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv med dobbelt-skiven af ScarFace der hedder My Homies eller Mobb Deep med Murda Muzik. Begge er gangsta rap, men Mobb Deep nok noget hårdere og mere street end den anden, men et must have hvis man er til hiphop. Desværre har de signet med 50 nu, så køb ikke den nyeste, medmindre du kan lide 50-stilen.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |