Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Dit nyeste musikkøb? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 129
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Du har jo ret. Taget lige ud af hukommelsen og det skyldes nok sammenblanding med sidste uges køb af netop Blackwater Park, hvor SW bl.a. stod for 5.1-versionen. Så en lidt forhastet udlægning, jeg kunne bare have læst ordentligt på coveret, nemlig Ouch

__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
SoundFreak
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 01:46 | IP-adresse registreret  

God musik til 5 kroner 34,6 øre (kurs via mac dashboard valuta konverter)...

http://theorbans.com/dollardownload.html


__________________
Mvh. SoundFreak
Til top Vis SoundFreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SoundFreak
 
db89
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 565
Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  



Kostede kun omkring 40kr fra england, er en sjov måde at høre nogle af Metallicas numre på. Bandet er dog efterhånden kommet noget længere end bare at lave cover numre.
Til top Vis db89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af db89
 
Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 521
Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

db89 skrev:


Kostede kun omkring 40kr fra england, er en sjov måde at høre nogle af Metallicas numre på. Bandet er dog efterhånden kommet noget længere end bare at lave cover numre.

Ja, men cello det kan de skam spille!

Jeg har set dem live på skaderborgfestival. Cello og headbang er ret vildt!

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Cover Bluesbreakers with Eric Clapton:John Mayall & the Bluesbreakers i stereo studio for 40 kr

Det er smart når man køber denne CD, så får man både mono og stereo udgaven med, de kommer efter hinanden med mono først. Det kunne Beatles lære noget af. Helt OK CD som er med i bogen 1001 albums du skal høre før du dør, men ikke det mesterværk som nogen vil gøre den til.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3787
Sendt: 31 Oktober 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  



En helt fantastisk plade. Min LP er slidt, nu må jeg ty til CD´en. Hvis man kan lide Weather Report eller Hancock årgang 1974,
er der intet at betænke sig på.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 01 November 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

På vej fra Amazon.

lloydmirror.jpg

 

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 19 November 2010 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Cover The Promise:Bruce Springsteen

Bruce Springsteen: The Promise - der er rigtig mange fine numre her, det er godt de langt om længe er blevet udgivet, bedre sent end aldrig.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 19 November 2010 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

DVD: Eric Claptons guitar festival 2007

Fra CD.ON - hvor den nu er nedsat til lige knap 130 (dob. dvd) og så er der fragtfrit i denne uge.

Så var det tiden jeg fik den.



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 20 November 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

I dag fik jeg så:

DVD: Fleetwood Mac live 1982 (netop udgivet)

CD: Fleetwood Mac Tusk. Remater udgaven som dob.cd. Har den oprindelige cd. Men til 64 kr hos CD Wow, ja så ville jeg også have den remateret og med 1 cd bonus numre. Kanon album.

 



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
db89
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 565
Sendt: 20 November 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Har lige bestilt denne:

AC/DC - Backtracks (2CD+DVD) til hele 99kr, normalprisen skulle vist være 329kr hvis man kan tro cdon.dk


Til top Vis db89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af db89
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 20 November 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Elvis Costello "National Ransom".
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 
KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 27 November 2010 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Når tysk er bedst, Roland W. ( A side Monja, B side Cindy Jane ).

45'er singlen kommer fra et dødsbo, fremstår i fin stand.

( ill. er lånt fra www.vinylrecords.ch )

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 11 December 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

 + 9 cder mere.

Big Fat Snake: the Box - 76 kr second hand for 10 Cder. (de gav 24 % rabat i denne måned)

Den så ud fuldstændig som ny.

Bruce Springsteen- 18 tracks Japansk udgave 30 kr. i TP musikmarked i Frederiksgade.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Henrik_sdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 11 December 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Henrik_sdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik_sdk
 
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 08 Januar 2011 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Den dyre jul og nytåret må være skyld i pausen for nyanskaffelser ... tråden har hvilet længe nok nu. Ikke fordi januar økonomisk er specielt velegnet til indkøb, men de her er bestilt for længe siden og pludselig var de der. Har ikke købt dem som boxset (billedet), men enkeltvise SACD versioner. Har læst, at de versioner skulle være mere tro mod de oprindelige indspilninger end i det nye boxset. Mardi Gras er i restordre.



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 08 Januar 2011 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

jeg har lige købt denne her plade på vinyl


lækkert klaver spil og virkelig en dejlig god stemning man kan fordybe sig i. lidt vinter melankoli.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Bassemig
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 10 Januar 2011 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Krog skrev:
Jeg var en tur i Aalborg (eller var det århus??)
og der faldt jeg over en "Stereo Studio" (det er forresten utroligt så
lidt musik forretninger der er at finde i den by [aalborg/århus]).
Anyways, jeg mente det var tid til at få nogen flere Mike Oldfield CDer
hjem på hylden, så jeg holdt mig da ikke tilbage!:

Mike Oldfield - Incantations
Mike Oldfield - Ommadawn
Mike Oldfield - QE2
Mike Oldfield - Exposed
Mike Oldfield - Earth Moving

Har faktisk ikke hørt så mange af dem endnu, men hørte lige de første
par numre af "Earth Moving", og synes næsten den var dårlig! Den var
alt for poppet i det. UGH! (Indianer metoden!).


Men de andre jeg har fået hørt er bare gode!



Haha ja, Aarhus og Aalborg (dobbelt A'erne er det vel nu!) kunne altså godt trænge til lidt mere kulturliv. Det kan godt være at de ikke er verdens største byer men de er store nok til at få lidt mere gang i den! Men hvordan kan du ikke vide hvilken by du var i? :D

Nå tilbage til emnet.

Mine sidste musik køb var:

Rolling stones og Abba - totalt forskelligt, men begge klassikere....ikke? :D Men begge er guld klassikere, liges værdifulde som mine guldsmykker, som jeg dog er begyndt at sælge!

Til top Vis Bassemig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassemig
 
SuckyBoyfriends
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 520
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

 

Har lige købt det fedeste Album:

Det er en speciel edition med live optagelser på CD2 som er i så fed kvalitet at jeg fik gåsehus:)



__________________
Mit anlæg
Til top Vis SuckyBoyfriends's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SuckyBoyfriends
 
telum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 165
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Turboweekend!
Til top Vis telum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af telum
 

<< Forrige Side af 129 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes