| Forfatter |
|
Wolfie Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 03 Juli 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer : Hvor kan de købes, og hvad er prisen?
MichaelWB : Jeg har ellers spurgt Hifi Klubben omkring 5005LE, og de mente at den var en anelse tung til DM31, de pegede i stedet på Concept serien. Men det ser vist ud til at jeg skal på en seriøs tur til Hifi Klubben, for at høre de forskellige ting igennem. Tak for forslaget 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 03 Juli 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
De handles hos Tape connection i bl.a. Århus og koster kr. 4.000,- for et sæt  . Det er en af de bedste reolhøjttalere jeg har hørt, men det er klart at kabinetstørrelsen sætter en begrænsning for evnerne i basområdet, men de er utroligt detaljerede og har en frisk spillestil  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
thomand3 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 03 Juli 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ta en titt på krix equinox. Dette er hi end for lite penger. Fantastisk liten høyttaler.
|
| Til top |
|
| |
becker Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 03 Juli 2005 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også mene at et sæt monitor audio er et godt valg, men spørgsmålet er om din forstærker er kraftig nok til dem. Det er jeg lidt i tvivl om.
Hvis du ikke har noget imod at få en gulvhøjttaler, så er Acoustic Energy EVO3 en fantastisk god højttaler. De har et demosæt hos www.hifiimport.dk til den latterligt lave pris af 3.198,- Til den pris er det rent røveri. Og de er meget letdrevne, så de vil passe fint til dit anlæg i den relation.
Tilføjet: Jeg så også lige, at der er 30% rabat på dem hos www.sunaudio.dk, så de koster 3.500,- Det ville nok være mit valg....
__________________ Mvh. Becker
|
| Til top |
|
| |
Wolfie Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 06 Juli 2005 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror måske jeg har fundet en meget billig løsning (ekstrem billig) tænker på bare at sætte en Gale 3070W subwoofer til, den skulle passe til mine højttaleres lyd. Men er det helt ude i tågen?
Tak for de mange forslag, men problemet er bare at jeg er blevet meget forkælet de sidste par juleaftener og fødselsdage, så budgettet er overraskende stramt (der kan nok ikke engang være penge til concept 2) 
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 07 Juli 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wolfie hvis det kniber så meget så vent og spar nogle gryn sammen.
Kan du ikke vente så køb brugt. Dali 202 kunne være et rigtigt godt bud, de kan vel findes for en 7-800 kr brugt sættet (har dem selv som rear). Og så find en aktiv sub, her kan en CV LW-12x anbefales, jeg var så heldig at finde en brugt for 500. Men ellers vil jeg mene at 1000 er TOP for hvad den må koste. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 07 Juli 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !
Til det musik du høre vil jeg vælge st set Snell EIII brugt, det er ok højttaler og ville passe fint til dit rum, din forstærker ville godt spille pænt med disse Snell EIII bare du ikke præsser forstærkeren så skal det nok gå 
|
| Til top |
|
| |
saxtorph Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 10 Juli 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan jo osse bare be om pengegave og så kan man selv bygge
luxushøjttaler for en slik enheder kan man købe i den blå data kan du finde på nettet og derefter købe delefilterkomponenter hvis det er første gang du skal bygge vil jeg anbefale et lukket kabinet ,EKS seas excell 6.5" 2 stk ca 2600 kr for nye i dat (dansk audio teknik) 2 udemærkede diskanter ca 800 delefilterkomponenter ca 600 træ og lim og glæden ved og sige DEM HAR JEG LAVET SELV regn med ca 4,600 så har du 2 superfede højttalere der spiller bedre end de fleste til den dobbelte pris 
|
| Til top |
|
| |