| Forfatter |
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|

Lidt nyt Tweak fra So-Fi audio, med 220v Wattgate IEC320 apparatstik som sidder en del strammere end andre apparatstik.
så er de lavet pseudobalanceret så der ikke er monteret jord og skærm i apparatsstikket, som Soxen mener er det bedste, her er det også gjort for at slippe af med noget brum.

220v Wattgate IEC320

Hi End Line - BFA - bananstik
Det hele fra http://www.oxboll.dk/hga/catalog/index.php
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mums! De ser lækre ud de kabler!!
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de net kabler ser ret interssante ud..og de er jo slet ikke så dyre.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent
Meget skægt for jeg har de sidste dage skrevet med Søren og jeg skal hente 5 stk i morgen fredag.
Såfremt du meget hurtig kan sige hvordan de lyder vil jeg være rigtig glad. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
umiddelbart syntes jeg det giver mere ro og lidt klare perspektiv i mellemtonen; men det er købt ligeså meget for den gode skærm, så det bliver da sjovt at se hvordan du oplever det på dit anlæg. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke net kabler havde du i forvejen? dette mere til sammenligning af de kabler som du har brugt. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Hvilke net kabler havde du i forvejen? dette mere til sammenligning af de kabler som du har brugt.
|
|
|
De er sammenlignet med de sorte lakridskabler som følger med. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Henrik300 skrev:
|
Hvilke net kabler havde du i forvejen? dette mere til sammenligning af de kabler som du har brugt.
|
|
|
De er sammenlignet med de sorte lakridskabler som følger med.
|
|
|
Takker for info og når du kommer fra dem så SKAL der helst være en forbedring __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
|

Lidt nyt Tweak fra So-Fi audio, med 220v Wattgate IEC320 apparatstik som sidder en del strammere end andre apparatstik.
så er de lavet pseudobalanceret så der ikke er monteret jord og skærm i apparatsstikket, som Soxen mener er det bedste, her er det også gjort for at slippe af med noget brum.

220v Wattgate IEC320
|
|
|
Hej Bent.
Ser ski da spændende ud, bestemt noget man må prøve..hva med Netskinne har du fået noget nyt der??
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Hej Bent.
Ser ski da spændende ud, bestemt noget man må prøve..hva med Netskinne har du fået noget nyt der??
[/QUOTE]
Hej BB
Det er nu ikke så nyt igen; men jeg købte en Bachmann netskinne til Shuckostik hos Elfa. http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?http://www.elfa.se/el fa-bin/dyndok.pl?lang=dk&vat=0&dok=5121.htm
GMsound har den i en dansk udgave.
Har du fundet ud af noget med nye kabler, hvis ikke skulle du komme forbi og låne et sæt silverfi sidst på måneden, så kommer der lige lige et par sæt til.
Hvad har du ellers investeret i her på det sidste, HDMI det havde din DVD da ikke mulighed for __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent.
[/QUOTE]
Hej BB
Det er nu ikke så nyt igen; men jeg købte en Bachmann netskinne til Shuckostik hos Elfa. http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?http://www.elfa.se/el fa-bin/dyndok.pl?lang=dk&vat=0&dok=5121.htm
Har du fundet ud af noget med nye kabler, hvis ikke skulle du komme forbi og låne et sæt silverfi sidst på måneden, så kommer der lige lige et par sæt til.
Hvad har du ellers investeret i her på det sidste, HDMI det havde din DVD da ikke mulighed for
[/QUOTE]
Hej Bent.
Det med kablerne må vi finde ud af, jeg har bestilt nyt HTkabel...Jeg syns selv jeg har brugt rigtigt mange penge siden vi er flyttet, nye Viennaér - SUB - DVD med HDMI - ny PJ - og et lille 43" plasma fra Pioneer og så mangler der en masse endnu...
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
|
Hej Bent.
|
|
|
Hej BB
Hvad har du ellers investeret i her på det sidste, HDMI det havde din DVD da ikke mulighed for
[/QUOTE]
Hej Bent.
Det med kablerne må vi finde ud af, jeg har bestilt nyt HTkabel...Jeg syns selv jeg har brugt rigtigt mange penge siden vi er flyttet, nye Viennaér - SUB - DVD med HDMI - ny PJ - og et lille 43" plasma fra Pioneer og så mangler der en masse endnu...
[/QUOTE]
Ja JA sådan er det; nye VA'er hvad er det nu for noget, kan du så ser og få opdateret din tråd __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
|
Ja JA sådan er det; nye VA'er hvad er det nu for noget, kan du så ser og få opdateret din tråd
|
|
|
Nej det er nu ikke til stereo, men til SS jeg har købt Viennaér og en lille Velodyne SUB...
Men overvejer noget mindre til stereoén, håber lidt på at få hørt det når mit SS kommer hjem.. 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Bent L skrev:
|
Ja JA sådan er det; nye VA'er hvad er det nu for noget, kan du så ser og få opdateret din tråd
|
|
|
Nej det er nu ikke til stereo, men til SS jeg har købt Viennaér og en lille Velodyne SUB...
Men overvejer noget mindre til stereoén, håber lidt på at få hørt det når mit SS kommer hjem.. 
|
|
|
Et komplet sæt VA til hjemmebioen? og så en lille 12" sub der er nogen der ka. hvad er det lige for nogle ht. kabler du har købt. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes Sir.. V.A. rykker damn de små Haydn Grandér tog røven på mig da jeg hørte dem i TC...
Det er et sæt VdH The Inspiration Hybrid får dem færdig termineret og dur de, så skal det også prøves som signalkabel..
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent. Er der sket noget nyt siden sidst?
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |