| Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
| Det der brum har ligesom om overskygget, glæden ved at få nyt grej, selv om det jo er en god intg. forstærker, havde ikke så lang tid til at bestemme mig, så da jeg syntes den spilleder godt i stereo og hen i den retning jeg godt kan lide, kunne jeg jo ikke i min vildeste fantasi forestille mig at der skulle være de problemer i bypass mode. |
|
|
Ja jeg mener nu også at vide at der er returret på varen også selv om der er tale om en demo.
Hvad siger Mictor?
Vil han ikke bytte retur igen, eller er din Audia røget videre? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer helt an på om det er fjernhandel eller ej, hvis det er fjernhandel er der "altid" 14 dages returret.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg hørt den perreaux og har ike oplevet noget brum..
har hørt den i 3 uger så fatter det ikke helt ...
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
nu har jeg hørt den perreaux og har ike oplevet noget brum..
har hørt den i 3 uger så fatter det ikke helt ...
mvh Novisad
|
|
|
Nej. Men nu skriver Bent jo også temmelig højt og tydeligt at det udelukkende er når den bruges til surround.
Så mon ikke det forklarer det??????? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glemte desværre at aftale noget med returret, så husk det drenge at få noget på skrift, hvis i skal ud at købe brugt grej hos en forhandler.
Mictor er desvære ikke interreseret i at få den tilbage, så nu går jeg og tænker på små omskifterbokse, filter o.l. for den Peter Körner trafo jeg har tager altså bare dynamikken så hele lydbilledet kolapser i SS; men det tager da noget af brummet, var der nogen der sagde pest el. kolera
Lyden skal jeg nok komme tilbage til.
Audia'en røg vider til Novisad, der var vist uløselige problemer med Emille? __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
| Jeg glemte desværre at aftale noget med returret, så husk det drenge at få noget på skrift, hvis i skal ud at købe brugt grej hos en forhandler. |
|
|
Det lyder godt nok mærkeligt! Du har handlet med en forhandler - skal han ikke give returret under alle omstændigheder, selvom det er demo/brugt???
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist Bent.
Jeg håber du får det allerbedste ud af situationen. Ellers må du jo se om du kan sælge den videre. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Det kommer helt an på om det er fjernhandel eller ej, hvis det er fjernhandel er der "altid" 14 dages returret. |
|
|
Hvad forstår du lige ved fjernhandel, køb på over nettet? __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Bent L skrev:
| Jeg glemte desværre at aftale noget med returret, så husk det drenge at få noget på skrift, hvis i skal ud at købe brugt grej hos en forhandler. |
|
|
Det lyder godt nok mærkeligt! Du har handlet med en forhandler - skal han ikke give returret under alle omstændigheder, selvom det er demo/brugt???
|
|
|
hej Lars, desværre ingen returret hvis det ikke er aftalt, mener kun det er obligatorisk ved nethandel. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Trist Bent.
Jeg håber du får det allerbedste ud af situationen. Ellers må du jo se om du kan sælge den videre.
|
|
|
Hej Brian, nu er det da heldigvis ikke en dårlig forstærker og den fungere da også upåklagelig i stereo, det er bare så træls det ikke fungere over hele linien, når jeg nu har SS og behov for bypass. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Jesper Juul skrev:
| Det kommer helt an på om det er fjernhandel eller ej, hvis det er fjernhandel er der "altid" 14 dages returret. |
|
|
Hvad forstår du lige ved fjernhandel, køb på over nettet? |
|
|
Fjernhandel = Du får tilsendt varen, det være via postordre eller aftale via telefon eller mail o.l. Det er ikke fjernhandel hvis du selv henter varen.
Forskellen er at hvis du henter varen har du mulighed for at inspicere varen inden du køber den, det kan du ikke hvis du får den tilsendt.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Bent L skrev:
|
|
|
|
|
Nej, det skal han ikke medmindre det er fjernsalg over nettet. Returret er nærmere en luksus som nogle forhandlere vælger at tilbyde - et krav er det ikke, så folk skal lige tage den lidt med ro inden de klandrer en forhandler som overhovedet ikke er forpligtet til at yde returret, det værende nye som gamle produkter. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede købeloven gjaldt også ved sådanne handler, men hva... jeg er ikke ekspert her - undrede mig bare, for så skal man da være varsom
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent
Jeg er sku ked af at høre om dien problemer, MEN:
Hvis du har købt en varer og du finder ud af at varen ikke virker så skal de da lave den under garanti, som jeg håber der er på det produkt du har købt.
Ellers må der da være en vis kullance fra forhandleren mht. til ombytning til en tilsvarende enhed eller et andet mærke købt i samme forretning.
Er jeg helt skæv på den? __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Bent L skrev:
Jesper Juul skrev:
|
|
Hvad forstår du lige ved fjernhandel, køb på over nettet? |
|
|
Fjernhandel = Du får tilsendt varen, det være via postordre eller aftale via telefon eller mail o.l. Det er ikke fjernhandel hvis du selv henter varen.
Forskellen er at hvis du henter varen har du mulighed for at inspicere varen inden du køber den, det kan du ikke hvis du får den tilsendt. |
|
|
Man behøver faktisk ikke engang at få den tilsendt det er nok at bestillingen er foregået via fjernhandel eks. telefon eller net. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Kim Petersen skrev:
| Fjernhandel = Du får tilsendt varen, det være via postordre eller aftale via telefon eller mail o.l. Det er ikke fjernhandel hvis du selv henter varen.
Forskellen er at hvis du henter varen har du mulighed for at inspicere varen inden du køber den, det kan du ikke hvis du får den tilsendt. |
|
|
Man behøver faktisk ikke engang at få den tilsendt det er nok at bestillingen er foregået via fjernhandel eks. telefon eller net. |
|
|
Også hvis man bestiller pr. telefon og betaler ved afhentning? Det lyder lidt mærkeligt hvis man så er bedre stillet end ved bare at gå ind i butikken, få en kasse og betale for den, men det ville nu heller ikke være første gang noget er mærkeligt 
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
har kørt bypass med den og har ikke hørt den brumme..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Hej Bent
Jeg er sku ked af at høre om dien problemer, MEN:
Hvis du har købt en varer og du finder ud af at varen ikke virker så skal de da lave den under garanti, som jeg håber der er på det produkt du har købt.
Ellers må der da være en vis kullance fra forhandleren mht. til ombytning til en tilsvarende enhed eller et andet mærke købt i samme forretning.
Er jeg helt skæv på den?
|
|
|
Jo selvfølgelig bliver den lavet hvis den er defekt, nu er min SS-reciver på værksted, så må jeg se om det er den der laver miseren, men som sagt er det da lidt frustreret at få et apparat hvis den skal på værksted med det samme
Den køre fint i stereo, så jeg er da begyndt at nyde noget musik igen __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Den køre fint i stereo, så jeg er da begyndt at nyde noget musik igen |
|
|
Det er jo skønt... Kan vi ikke få lidt billed-guf at hygge os med?
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
har kørt bypass med den og har ikke hørt den brumme..
Novisad
|
|
|
Lyder interessant, hvad havde du spændt foran? __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |