Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: To små ideer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

syska skrev:

shras skrev:
syska skrev:
Synes jeg er en skam, da det er svært at finde disse emner hvis man ikke er på forumet hver eneste dag..... det skal jo netop deles op sådan at man ikke går glip af det vigtige, og det må jeg nu sige at jeg synes Fælles Køb er, og nej, selvf skal Hifi4all ikke hæfte for noget økonomisk....

Men hvis grupperne skal bruges af de fleste, kunne jeg nævne et par stykker som ikke burde være der efter min mening, da de ikke er specielt vigitige og nemt kunne ligges ind under andre..

Men det burde en POLL jo kunne afgøre om det er noget der skal laves, er vel altid "kunden" der har ret, og "kunden" må i dette tilfælde være brugere, jeg bakker 100% op omkring lpm76 ide

Vil du så også gøre arbejdet? Dette forum er lavet af frivillige kræfter som bruger deres fritid på projektet. Som bruger benytter du disse services, men at betegne dig selv som kunde er vel så meget sagt. -Hvad får Hifi4all ud af din deltagelse (ud over opbakning og liv på forum)?

Jeg forstår godt at tiltagene på siden prioriteres. -De skal vel også have et liv ved siden af?

Ja, men jeg kan ikke se der er noget mere arbejde i at oprette 1 gruppe mere hvor fælles køb skal smides i, hvad skulle det kræve af mere arbejde, can't think of any nu når forumet alligevel er her.....

zerocool skrev:
shras skrev:
syska skrev:
Synes jeg er en skam, da det er svært at finde disse emner hvis man ikke er på forumet hver eneste dag..... det skal jo netop deles op sådan at man ikke går glip af det vigtige, og det må jeg nu sige at jeg synes Fælles Køb er, og nej, selvf skal Hifi4all ikke hæfte for noget økonomisk....

Men hvis grupperne skal bruges af de fleste, kunne jeg nævne et par stykker som ikke burde være der efter min mening, da de ikke er specielt vigitige og nemt kunne ligges ind under andre..

Men det burde en POLL jo kunne afgøre om det er noget der skal laves, er vel altid "kunden" der har ret, og "kunden" må i dette tilfælde være brugere, jeg bakker 100% op omkring lpm76 ide

Vil du så også gøre arbejdet? Dette forum er lavet af frivillige kræfter som bruger deres fritid på projektet. Som bruger benytter du disse services, men at betegne dig selv som kunde er vel så meget sagt. -Hvad får Hifi4all ud af din deltagelse (ud over opbakning og liv på forum)?

Jeg forstår godt at tiltagene på siden prioriteres. -De skal vel også have et liv ved siden af?

Forstå mig ret, jeg er meget taknemmelig for de frivillige kræfter der får hifi4all op og køre og det arbejde der bliver lagt i det.

Når det er sagt, så har Administratorgruppen på intet tidspunkt, i denne tråd, tilkendegivet, at en "fælleskøb" sektion ikke kan lade sig gøre pga. deres egen tidsmæssige invistering i siten. Begrundelsen for, at der ikke kan blive tale om en "fælleskøb" -kategori var, at de ikke anså det for sandsyneligt, at der var nok der ville bruge den.

Det kan der så til gengæld være noget om. Jeg til eksempel har aldrig her på fora'et deltaget i noget fællesskøb og ej heller deltaget i nogen tråd herom. Grunden hertil er da til dels nok, at jeg ikke har set trådende da de var aktuelle.

Ja, også det jeg synes er træls, da man ikke altid har tid til at kigge samtlige igennem kan man jo tage dem som man synes er interresante, og der er det svært at finde fælles køb som det ser ud nu....

Jeg stemmer stadig for

// ouT

Man kunne jo forestille sig, at såfremt der ville blive oprettet et forum dedikeret til fælleskøb, ja så ville trådene og interessen automatisk følge med. Jeg ville da i hvert fald tro, at man - når man overvejede nyindkøb - ville poste derinde med den pågældende ting for, at se om man kunne få andre med på vognen og på den måde presse prisen. 

På nuværende tidspunkt virker det i hvert fald uoverskueligt, at finde trådene. Hvis du ville kunne du jo lige ta' temperaturen på et sådan forslag ved at oprette en poll, syska Administratorene kunne så selv vælge hvad de ville bruge resultatet til.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Ja, det er bare farligt med en poll, for som det er nu, er der jo relativt mange der er utilfredse med at der kommer flere kategorier og synes det er en meget _DÅRLIG_ ide' og de vil altid svare nej, men synes derfor at oprettelsen af sådan en gruppe for at se om den overhovede ville blive brugt var bedre, den kan jo nemt slettes igen.....

I det hele taget kan jeg ikke se problemet i bare at oprette den, hvis der f.eks. går 3 måneder uden at den bliver brugt kan man jo fjerne den igen, og alle er glade.... no harm done.

Poll kan da godt bruges, men meninger er bedre, så dem vil jeg se om der er andre folk der også har nogle af....

Stod for det første fælles køb af TMC, og der var flere der kom bagefter og gerne ville have været med til det, men de så det bare ikke, lidt træls for dem, men nu er de måske kommet med i det Kim_Olsen står for :-)

// night guys

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Well for at tage fat i admins svar, som egentlig var som jeg regnede med, så kom han jo også med en brugbar ide.

Var det muligt tror I, at man kan lave en tråd som kun indeholdte fælleskøb? - Den ville blive lang med tiden, men det er jo ikke noget problem.

Det ville være lidt problematisk hvis der var flere fælleskøb samtidig, men dels tror jeg det sker sjældent og dels kunne det nok lade sig gøre alligevel.

Hvad siger I?

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

shras skrev:
syska skrev:

Jeg synes det er fint du tager folkene bag Hifi4all i forsvar, men jeg forstår ikke helt baggrunden. Der er tale om et par forslag, som vi synes kunne gøre et bragende godt forum endnu bedre! -

Jeg ved godt at indlægget står under "Ris og ros", men "ris" er det jo altså ikke. Det er et simpelt forslag, som ledelsen har sagt nej til, og så er den vel ikke meget længere eller hvad?

Jeg tror alle er klar over at hifi4all.dk drives på frivillig basis, men derfor kan man vel godt komme med nye forslag. Det kunne jo være der på et ridspunkt kom noget, som ledelsen også syntes var en god ide.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes