Illdisposed er da også så langt fra progressivt som noget kan blive, til gengæld er det ondskab, had og groove samt en god portion gøgl, så det batter! Og det lyder fedt
Men deres nyeste udspil, To Those Who Walk Behind Us, er da til gengæld så ringe, som noget kan blive :(
Mercenary har dælme lavet meget godt, især The Hours That Remain er et übercool album, men også 11 Dreams og Architect of Lies er fedt :D
Jeg frygter til gengæld meget hvad der kommer ud af det, nu hvor Mikkel, Mike og Morten har forladt bandet :S
Jeg kan godt lide prog-metal, men jeg synes også, at genren mangler en hel del i både skønhed og punch.
Derfor er det ret begrænset hvad jeg hører, en smule Tool og Pain of Salvation er hvad det bliver til for tiden..
Derimod elsker jeg både død, black og doom :D
Nile, Cryptopsy, Burzum, Dimmu Borgir, Saturnus, Paradise Lost og Fear Factory står højt på listen :)
Men få ting kunne være mig så ligegyldigt, som om et band er tekniskt dygtigt, den slags er livet for kort til at gå op i. Enten lyder det fedt, eller også lyder det ikke fedt