Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
Sendt: 03 Juni 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
Kajkagen skrev:
bjørn skrev:
Kajkagen skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Kajkagen skrev:
der høres tydelig en klik klik metronome lyd de første 5-10 sekunder af track 12... Det er IKKE trommeslageren...der kommer en helt anden lyd fra hans trommer, og de er ikke samme sted i lydbilledet... Hvor svært kan det være at høre ? Hilsen Kajkagen
Det er jo det.Der kommer lige umiddelbart efter de første klik lidt rasleri fra trommeslageren, men et helt andet sted.Metronomen vender tilbage flere gange senere i nummeret. På Densen udstyr svinger takten lidt op og ned, vi andre må nøjes med klippefaste taktslag, som tilmed har den uhyrlighed, at de kan høres. Var i øvrigt ved at tro det var løwn du kunne høre den slags med den CD spille
HA! Min LINN cd-afspiller spiller sku så fuglene synger... at jeg kan høre metronome takt og endda får perspektiv på mine cd'er må hermed være det ultimative bevis for at den unævnelige JB faktisk er en profet!
Skal der ikke stå som fuglene synger ?
Nej bjørn...det er faktisk kun fordi jeg spiller musik på min ikemi herhjemme fuglene de synger
Kubik... skam dig! ... Nu troede jeg lige jeg ikke var den eneste i verden der synes Ikemi er en skide god cd-afspiller, da jeg var sikker på jeg havde JB's fulde opbakning...og så skyder du mig bare ned Undrer mig meget at JB er kommet med disse udtalelser...med mindre at han med syg mener helt ekstremt godt! Så er den sidste bastion sku da faldet !
PS... Linn IKEMI rykker for vildt!...basta!
PPS... hvis jeg får mere bøvl med dig punkterer jeg sku din tomos!
Jamen jeg er for en gangs skyld helt uskyldig. jeg viderebringer blot profetens vise ord ganske uforvrængede.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum