| Sendt: 02 April 2005 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan de jo usa, men herinde det må være _meget_ begrænset hvor mange der har set et crt tube med 720p eller 1080i herinde... 720p på lcd projekter, jo...1080i/p på crt projekter er der nok nogle stykker men...
|