| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning skrev:
|
Jeg mener der skal være plads til lidt af hvert her i forum, også hvis man er lidt mistænksom.
Jeg mener også at advarsler i princippet bør overleveres på privat besked, men på denne måde virker det jo som en besked til andre der påtænker at sende ligende mistænkeliggørende indlæg.
Bare lige en tanke herfra.
Mvh
Henning
|
|
|
Det er også OK at komme med direkte spørgsmål til redaktionen, hvis man måtte ligge inde med sådanne! Så længe de er konstruktive - ellers er det tidspilde. Både for den skrivende person, men også for HIFI4ALL.DK! I det konkrete tilfælde er sagen dog lidt skæv! Hvis deltagere i denne tråd ville læse de indlæg som pågældende person har skrevet, er det hele tiden noget der går igen... NEGATIVE INPUT og nedladende kommentarer, særligt rettet på bestemte personer - forretning eller ej, hvilket jeg finder noget mistænkeligt! Mon der ligger noget andet bag - tja....??? Hvad angår redaktionens måde at give advarsler på, så er denne metode faktisk valgt, fordi den har vist sig at virke - modsat private beskeder! Når dette er sagt, vil jeg dog også indskyde, at vi for længe siden har tilkendegivet at vi er godt og grundt trætte af den evige "HIFI4ALL.DK er købt", "HIFI4ALL.DK er i lommen på den og den"... Kære venner - her kommer den endnu en gang til...:
- HIFI4ALL.DK kører lige knap og nap rundt rent økonomisk
- Alle redaktionelle medlemmer arbejder gratis
- Vi bruger min. 3-4 timer dagligt (hver af os!!) på at opdaterer, vedligeholde og gøre siden bedre.
- HIFI4ALL.DK er uafhængig af enhver leverandør, forhandler, producent eller lign.
Så en lille bøn - lad nu være med at fremstille den evige floskel - det er endegyldigt trættende!
ØV! 
Hermed lukker jeg denne tråd - det er ikke for og i mod det redaktionen laver, dette forum er stillet til rådighed for!
|