Forfatter |
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
HALLO DERUDE
SØGER DU VELLYD FOR 20000 KR. SAVLE, SAVLE. DETTE ER KRAM
|
|
|
Så kom Freja hjem i stuen og efter et kort lyt ved kold tilstand tegner dette aldeles lovende . Inden nærmere lytteindtryk gives skal den lige have en burn in. Flot ser det ud 

|
Til top |
|
|
phoegh Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004
Status: Offline Indlæg: 113
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
rigtig flot - men mærkeligt at Bladelius navnet ikke er lige stort på de 2 enheder - det havde været pænere. Men selve produktet tegner rigtig godt  Bare jeg havde råd til det - uanset størrelsen på varemærket!
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Transient skrev:
DKsoulman skrev:
PRODUCT LINES / S.A.T.
 |
|
Swedish Audio Technology. Bladelius Design Group is no longer in charge of the trademark S.A.T. Further information can be obtained from Primare Systems |
|
|
|

SÅ ER BLADELIUS KLAR MED EN NY OPDATERET HJEMMESIDE. http://www.bladelius.com/  
|
|
|
Nej Nej jeg vil ikke kigge på den side, jeg må ikke kigge på den side...
Damn 1stk Grendel + 1stk Gondul Level 3 nam nam  |
|
|
|
Til top |
|
|
Jørgensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tilykke med det yderst lækre makkerpar , glæder mig til at høre din anmeldelse.
Fortsat god fornøjelse.
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoegh skrev:
rigtig flot - men mærkeligt at Bladelius navnet ikke er lige stort på de 2 enheder - det havde været pænere. Men selve produktet tegner rigtig godt Bare jeg havde råd til det - uanset størrelsen på varemærket! |
|
|
Det er jo ikke størrelsen, men gørelsen . Du lægger ikke mærke til bogstaverne når først musikken flyder ud af højttalerne. Dette er highend og ren musikalitet. Men ok de kunne måske nok have brugt en større gravørpen
|
Til top |
|
|
phoegh Forum Bruger

|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre ikke hørt Bladelius. Har Primare og det lyder rigtig lækkert. Men Bladelius med de specs må være en ren fornøjelse. Det går jeg helt klart efter sammen med Von Schweikert V2 HT. Det er mit bud på high end til en pris man kan betale.
JEG MANGLER BARE AT HØRE DET 
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoegh skrev:
Jeg har desværre ikke hørt Bladelius. Har Primare og det lyder rigtig lækkert. Men Bladelius med de specs må være en ren fornøjelse. Det går jeg helt klart efter sammen med Von Schweikert V2 HT. Det er mit bud på high end til en pris man kan betale.
JEG MANGLER BARE AT HØRE DET 
|
|
|
Tag til Expert i Varde. De er de eneste som forhandler det i DK.
|
Til top |
|
|
phoegh Forum Bruger

|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er faneme langt til Varde - Malmø må være meget nemmere og tættere at tage til:-) Og så er det svenske kroner!
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoegh skrev:
Der er faneme langt til Varde - Malmø må være meget nemmere og tættere at tage til:-) Og så er det svenske kroner! |
|
|
Kommer an på hvor man bor.
Se iøvrigt
http://www.hificonsult.se/index.php
|
Til top |
|
|
phoegh Forum Bruger

|
Sendt: 29 December 2004 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes Transient
Det er der jeg har tænkt mig at tage over - hvis jeg altså ikke kommer til Varde først
|
Til top |
|
|
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
Sendt: 30 December 2004 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
HALLO DERUDE
|
|
|
Hvem forhandler her hjemme?
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 30 December 2004 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 30 December 2004 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skoust skrev:
Hvem forhandler her hjemme? |
|
|
Jeg spurgte TC om de ville tage en hjem så jeg kunne høre på den, ingen problemer der. Så hvis Varde er langt væk...
PS: Chek priserne i Sverige! og hør så lige om en "tilfældig"
forhandler i Danmark vil strække prisgarantien ud over landegrænserne
med udsigten til at gøre en handel. Jeg købte den ikke, men tilbudet
som jeg fik lå lige under 18k efter lidt research i .se
|
Til top |
|
|
tumz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 107
|
Sendt: 30 December 2004 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er verden af lave. Hvad sker der lige når Expert sælger high-end, der er noget helt galt her.
__________________ .. :...
Min fine bio :)
Nu med billeder.
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 30 December 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
tumz skrev:
Nu er verden af lave. Hvad sker der lige når Expert sælger high-end, der er noget helt galt her. |
|
|
Nu er Expert i Varde heller ikke en helt almindelig Expert. Var også selv meget overrasket. Har købt 2 sæt højtalere og nu Bladelius Thor + Freja.
Lad dig ikke narre af navnet Expert. For min skyld kunne de kalde den hvad som helst. Fakta er at du får super betjening og lækre produkter som er nøje udvalgte. Men tag da en tur forbi og oplev det med dine egne øjne inden du ripper op i fordommene
Hilsen en tilfreds " Expert " kunde
|
Til top |
|
|
phoegh Forum Bruger

|
Sendt: 30 December 2004 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig om det transient skriver om Expert i Varde, at det ikke er en normal Expert butik. Når man ser de produkter de f.ex. har til salg i tilbudsavisen her på sitet, så fornemmer man klart noget mere end almindelig Expert.
Expert i Glostrup ligger også ud over normal Expert butikker - har bl. a. Emilie fra Raidho højttalere.
Men Varde tager føringen
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 01 Januar 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
flot maskine 
Var selv 2mm fra at købe en Thor da jeg købte nyt forstærker grej - altid et problem om man skal gå integreret eller for/effekt i hver sin box/kiste. Jeg nåede dog aldrig at høre på den da det tog evigheder før den kom hjem til lille Danmark - fik den tilbudt til 17700 da den var billigere i Sverige og TC matchede prisen, men det er jo lidt sent at fortælle det nu 
Skriver du ikke en anmeldelse af den her på hifi4all?
|
|
|
Hold øje med brugeranmeldelser her på siden. Inden for de næste 24 timer kommer min anmeldelse af Bladelius S101
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 01 Januar 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
Zorglub skrev:
flot maskine 
Var selv 2mm fra at købe en Thor da jeg købte nyt forstærker grej - altid et problem om man skal gå integreret eller for/effekt i hver sin box/kiste. Jeg nåede dog aldrig at høre på den da det tog evigheder før den kom hjem til lille Danmark - fik den tilbudt til 17700 da den var billigere i Sverige og TC matchede prisen, men det er jo lidt sent at fortælle det nu 
Skriver du ikke en anmeldelse af den her på hifi4all?
|
|
|
Hold øje med brugeranmeldelser her på siden. Inden for de næste 24 timer kommer min anmeldelse af Bladelius S101
|
|
|
Godt nytår til Alle på hifi4all
Transient
|
Til top |
|
|
Denonfanatiker Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
Transient skrev:
HALLO DERUDE
|
|
|
Så kom Freja hjem i stuen og efter et kort lyt ved kold tilstand tegner dette aldeles lovende . Inden nærmere lytteindtryk gives skal den lige have en burn in. Flot ser det ud 

|
|
|
Hej Transient,
Tillykke med Freja også. Spiller damen godt, nu da hun er blever varmet lidt op?
Er det øjnene der bedrager mig, eller er Freja bredere end Thor. Synes det ser sådan ud på dit billede.
Hvad er egentlig de fysiske dimensioner på de to modeller?
Uden at nævne noget så ubehageligt som priser. Er freja samme pris som Thor, eller er den dyrere?
Kommer der ikke snart en brugeranmeldelse af "gudinden"? Pleeease :-)
|
Til top |
|
|
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
|
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denonfanatiker skrev:
Transient skrev:
Transient skrev:
HALLO DERUDE
|
|
|

|
|
|
Hej Transient,
Tillykke med Freja også. Spiller damen godt, nu da hun er blever varmet lidt op?
Er det øjnene der bedrager mig, eller er Freja bredere end Thor. Synes det ser sådan ud på dit billede.
Hvad er egentlig de fysiske dimensioner på de to modeller?
Uden at nævne noget så ubehageligt som priser. Er freja samme pris som Thor, eller er den dyrere?
Kommer der ikke snart en brugeranmeldelse af "gudinden"? Pleeease :-)
|
|
|
Hej Denonfanatiker
Var ellers igang med at teste damen Lørdag, men pludselig tog stormen fat og lyset blinkede og huset vibrerede . Men jeg kan berette dig om at Freja er så småt ved at åbne op for sluserne og er ved at finde sit rette domæne. Nemlig, det det handler om AT SPILLE MUSIK og det kan den til gengæld så overbevisende at en brugeranmeldelse er lige om hjørnet. Blot siger Bladelius at der er ca. 5 ugers burn in tid og Expert Varde påstår at jeg har det bedste til gode endnu. Jeg venter med glæde !!
Med hensyn til priserne står Freja & Thor til en sætpris a 40000 kr. Men prøv at sammenligne med udstyr til det dobbelte. Du vil blive overrasket over hvad Bladelius formår i råstyrke og musikglæde. Dimensionerne siger for Thor. Bredde: 43 cm. dybde. 43 cm. højde incl. fødder. 13 cm. For Freja er dimensionerne. Bredde. 43 cm. dybde. 33 cm. højde. incl. fødder 9 cm.
Jeg har så småt vænnet mig til betjeningen på Freja. Den foregår en anelse langsommere en min gamle Electrocompaniet ECM1 som havde toploaded mekanisme. Men Freja er jo også en multimaskine som afspiller alle medier incl. lydsporet fra dine dvd film !! så alt taget i betragtning er dette til at leve med. Kort og godt Freja er en fed maskine som sammen med Thor giver fantastisk valuta for pengene. Dette sæt er markedets bedste nypris bud på highend som er til at betale og så er designet lige i øjet
|
Til top |
|
|