Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 14:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: HjemmeBio for 7.000kr. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg ville bestemt også holde fast i 32" hvis jeg var dig.

Panasonic'en til 5.000 kr. så jeg hos Expert i Rønde, da jeg besøgte butikken for at afhente mine nye højttalere. Der kommer vist en annonce om tilbuddet i den lokale sprøjte, men hvis man ikke lige bor i Rønde eller Ugelbølle, så havde man nok ikke set det.

Han var parat til at sælge mig Panasonic'en med det samme til 5.000 kr. i torsdags. Jeg ved ikke om det var en undtagelse, fordi jeg købte nogle andre ting (komplet sæt Avance højttalere til surround, kabler, højttalerbeslag, og i indkøbskurven røg også et Philips 17" widescreen LCD TV til køkkenet - he, he...).

Men ring til ham, han er virkelig rar og hjælpsom, og han kan altså finde nogle rigtig fine priser på sagerne. Han hedder Lars (ejeren), og det er hos www.expert.dk/roende

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Jeg prøver først at høre hos min lokale expert forhandler her i Randers. Det gør det også lidt nemmere hvis der skulle være problemer osv. senere hen.
Til top Vis Skjødt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skjødt Besøg Skjødt's Websted

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Skjødt skrev:
jdg1 skrev:

Skal nok bare ikke regne med det vilde . Men hvis du er afklaret med det, så er der jo ingen problemer

Definér hvad du mener med det vilde. Altså jeg er godt klar over jeg ikke får et 40" TFT, men at jeg får et udemærket 32" 100Hz samt fladt billedrør hvilket udgør et knivskarpt billede. Jeg kan ikke forestille mig at skulle have brug for mere, da de dyrer priser for mit (uerfarende) synspunkt udgør ekstra udgange samt bedre garanti eller mere hukommelse som en anden nævner.

Du får bestemt ikke et knivskarpt billede bare fordi det er 100 hz og fladt billedrør... Men se kvaliteten af fjernsynet inden du køber det - og er du tilfreds ja, så køb det! men forvent ikke et knivskarpt billede!

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

S.R.S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Juli 2004 kl. 06:03 | IP-adresse registreret  

Skjødt skrev:

S.R.S skrev:

Jeg mener den kan købes kodefri på www.dvdpriser.dk men det er selvfølgelig op til dig, om du gider det. Jeg har f.eks. ikke brug for det, da jeg udelukkende køber DVD film herhjemme i DK  :)

Tak for det! Nu siger du DK, men selve EU er vel som helhed inddækket under Reg.1, ikke?

Nøh, EU og DK skulle gerne være Region 2, men ellers ja, hele EU :)

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 Juli 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

S.R.S skrev:

Nøh, EU og DK skulle gerne være Region 2, men ellers ja, hele EU :)

Ja du har ret. Byttede rundt på det.

Jeg var inde i Merlin i Randers i dag, og kiggede på en del fjernsyn. Flere af de phillips jeg så til 13.000 eller deromkring, var faktisk med et rystende skærmbillede  forhold til en anden panasonic jeg så til omkring 7.000. Den hed vist nok TX-32PX10. Er den ca. magen til TX-32PS11, billedmæssigt?
Til top Vis Skjødt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skjødt Besøg Skjødt's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes