| Forfatter |
|
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 31 Oktober 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten så ved jeg heller ikke helt hvad jeg skal købe af højttalerkabler til fronthøjttalerne. Jeg har lånt lidt forskelligt af forhandleren. Dali Silver wave, noget Merlin, og noget grå og sort snoet noget jeg ikke kan huske hvad hedder, men hvis nogle af jer har nogle gode forslag til andre kabler der er værd at overveje må i meget gerne komme med nogle forslag.
|
| Til top |
|
| |
Forbrugsfest Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 31 Oktober 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hjalp sku på det, det andet var sku en tynd kop te og kigge på. Det skal sku nok komme til at lyde godt når du for det hele tunet ind.
Og husk nu at anlægget ser ud som det ser ud, og det kan kun stå på en måde.... den rigtige måde, hvis suphønen nu skulle brokke sig.
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forbrugsfest skrev:
|
Det hjalp sku på det, det andet var sku en tynd kop te og kigge på. Det skal sku nok komme til at lyde godt når du for det hele tunet ind.
Og husk nu at anlægget ser ud som det ser ud, og det kan kun stå på en måde.... den rigtige måde, hvis suphønen nu skulle brokke sig. |
|
|
Ja der var ikke meget gang i det gamle jeg havde. Det står som det skal nu, bortset fra baghøjttalerne der skal op på væggen og hænge, men det er hun indforstået med.
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 16 November 2004 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|

Det var dog nogle usandsynlige lækre hyldeskabereoler du har til dine film 
Kunne det mon tænkes at det var muligt at få at vide hvor de kommer fra  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
Det var dog nogle usandsynlige lækre hyldeskabereoler du har til dine film  Mange tak skal du have, jeg er også selv glad for dem.
Kunne det mon tænkes at det var muligt at få at vide hvor de kommer fra  De er købt i Ikea. Jeg mener jeg gav omkring 500kr pr stk. De hedder Bertby. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 16 November 2004 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der burde findes en forretning der var specialiceret i at servicere Hifi4All's medlemmer inde for tilbehør. Det være sig biograflamper, dvd-racks, kabelskjulere osv.
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2004 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
|
Der burde findes en forretning der var specialiceret i at servicere Hifi4All's medlemmer inde for tilbehør. Det være sig biograflamper, dvd-racks, kabelskjulere osv. |
|
|
Nogle gange kunne man godt ønske sig det. Det ville gøre det lidt nemmere at finde de små forskellige ting man kunne få brug for.
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

|
| Sendt: 22 November 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny tråd bliver oprettet med det nye system, da jeg synes denne tråd er fyldt med for meget omkring det gamle (elendige) system.  Admin må meget gerne låse denne tråd.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 22 November 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|