flaz skrev:
Ser lækkert ud 
Jeg har selv NAD T512 (forgængeren, tror jeg)..men hvordan er T513'eren???-jeg er ganske tilfreds med min, bortset fra at den larmer lidt meget..det er lidt irriterende, men så må man bare skrue højere op for volumen 
Mvh./Malik |
|
|
Det er sjovt du siger det. Jeg er ikke på nuværende tidspunkt tilfreds med min T513. Jeg tror den er i stykker, og jeg tager den med til Hifiklubben i næste uge.
Problemet er at den driller en del. Nogle gange når jeg sætter en DVD på, prøver den at starte i et tilfældigt kapitel, men den kan ikke komme i gang.
Andre gange fryser den, og jeg kan hverken hive disken ud, eller slukke for den. Må simpelthen kappe strømmen. Det må være en defekt afspiller, ellers er jeg meget skuffet over den
mrygaard-->
Jeg synes lyden er ganske god i concept serien. Brugte de gamle Dali Blue (baghøjtalere) før, som spiller kanont godt. Er ikke så nørdet at jeg kan forklare hvordan lyden er, men jeg synes det er en fryd at høre en så fyldig lyd.
ronin-->
Kan kun være med dig. Størrer afstand vil være at foretrække. Men her er det min bedre halvdel, der trådte til, og mente ikke der kunne sidde nogen, ved spise border (se første billede). Det synes jeg selvfølgelig var noget pjat, men hun syntes jeg havde leget nok. Og nu da min subwoofer er flytte over i hjørnet til venstre, giver det endnu mindre plads - Må åbentbart vente, til jeg flytter i noget størrer.
Denon avr-1804-->
Priserne er fra hifiklubben. Alt undtaget baghøjtalerne er nye, og købt til priserne MagnusHolm skriver. Baghøjtalerne er købt for 1.000 kr. i sin tid, men svarer til Concept seriens Concept 2.
Nautilus-->
Er det malerierne eller mobiltelefonens billedekvalitet du kommentere?
Ellers tak for de pæne ord og de gode råd alle sammen. Det kan ikke vare længe før, jeg får taget nogle ordentlige billeder.