Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 07:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Mit første surround anlæg (Nu med sub) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mrygaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Status: Offline
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

Jep lækkert setup....

Hvordan er lyden i den nye Concept serie? Hvad sidder der i af enheder??

Rygaard 

Til top Vis mrygaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mrygaard

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Ser lækkert ud

Jeg har selv NAD T512 (forgængeren, tror jeg)..men hvordan er T513'eren???
-jeg er ganske tilfreds med min, bortset fra at den larmer lidt meget..det er lidt irriterende, men så må man bare skrue højere op for volumen

Mvh.
/Malik

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

assembel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Juli 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

flaz skrev:

Ser lækkert ud

Jeg har selv NAD T512 (forgængeren, tror jeg)..men hvordan er T513'eren???-jeg er ganske tilfreds med min, bortset fra at den larmer lidt meget..det er lidt irriterende, men så må man bare skrue højere op for volumen

Mvh./Malik

Det er sjovt du siger det. Jeg er ikke på nuværende tidspunkt tilfreds med min T513. Jeg tror den er i stykker, og jeg tager den med til Hifiklubben i næste uge.

Problemet er at den driller en del. Nogle gange når jeg sætter en DVD på, prøver den at starte i et tilfældigt kapitel, men den kan ikke komme i gang.
Andre gange fryser den, og jeg kan hverken hive disken ud, eller slukke for den. Må simpelthen kappe strømmen. Det må være en defekt afspiller, ellers er jeg meget skuffet over den   

mrygaard-->
Jeg synes lyden er ganske god i concept serien. Brugte de gamle Dali Blue (baghøjtalere) før, som spiller kanont godt. Er ikke så nørdet at jeg kan forklare hvordan lyden er, men jeg synes det er en fryd at høre en så fyldig lyd.

ronin-->
Kan kun være med dig. Størrer afstand vil være at foretrække. Men her er det min bedre halvdel, der trådte til, og mente ikke der kunne sidde nogen, ved spise border (se første billede). Det synes jeg selvfølgelig var noget pjat, men hun syntes jeg havde leget nok. Og nu da min subwoofer er flytte over i hjørnet til venstre, giver det endnu mindre plads - Må åbentbart vente, til jeg flytter i noget størrer.

Denon avr-1804-->
Priserne er fra hifiklubben. Alt undtaget baghøjtalerne er nye, og købt til priserne MagnusHolm skriver. Baghøjtalerne er købt for 1.000 kr. i sin tid, men svarer til Concept seriens Concept 2.
Nautilus-->
Er det malerierne eller mobiltelefonens billedekvalitet du kommentere?

Ellers tak for de pæne ord og de gode råd alle sammen. Det kan ikke vare længe før, jeg får taget nogle ordentlige billeder.
Til top Vis assembel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af assembel

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Juli 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

assembel skrev:
flaz skrev:

Ser lækkert ud

Jeg har selv NAD T512 (forgængeren, tror jeg)..men hvordan er T513'eren???-jeg er ganske tilfreds med min, bortset fra at den larmer lidt meget..det er lidt irriterende, men så må man bare skrue højere op for volumen

Mvh./Malik

Det er sjovt du siger det. Jeg er ikke på nuværende tidspunkt tilfreds med min T513. Jeg tror den er i stykker, og jeg tager den med til Hifiklubben i næste uge.

Problemet er at den driller en del. Nogle gange når jeg sætter en DVD på, prøver den at starte i et tilfældigt kapitel, men den kan ikke komme i gang.
Andre gange fryser den, og jeg kan hverken hive disken ud, eller slukke for den. Må simpelthen kappe strømmen. Det må være en defekt afspiller, ellers er jeg meget skuffet over den   

Det var lige godt pokkers hehe...
-du må lige skrive nærmere når du har været inde med den
-desuden synes jeg at den er langsom om at finde ud af om den er en CD eller en DVD man putter i....men okay, det er jo heller ikke den dyreste DVD på markedet
Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

assembel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juli 2004 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

flaz skrev:
Det var lige godt pokkers hehe...-du må lige skrive nærmere når du har været inde med den -desuden synes jeg at den er langsom om at finde ud af om den er en CD eller en DVD man putter i....men okay, det er jo heller ikke den dyreste DVD på markedet

Nej nemlig. Men jeg mener at man kunne forlange mere end det min præsterer. Jeg synes også den er langsom. Især til at komme i gang med at spille en DVD. Det kan tage 15-20 sekunder før den kommer i gang, efter drevet er lukket.
Men jeg må se hvad de siger i Hifiklubben, om den er defekt eller bare dårlig

assembel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Juli 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Den er i dag afleveret. Og den sendes først til NAD i starten af næste uge. Men fik en Argon DVD at lege med indtil da. Så det er fint nok.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes