Forfatter |
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads Alnor skrev:
Men lad os da så i stedet diskutere film i
stedet for at diskutere meninger om meninger om film... Det ville da
føre til noget mere konstruktivt./Mads |
|
|
Glimrende! Hvad var forresten din top 5?  (undskyld!)
/U.
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Liebe grosse Person.
Ich bin auch eine grosse Person gewesen. Ich verstehe, daß Dein Schmerz hart ist, und mit Ihm allein zu sein. Sie sollen nicht über Ihr Gewicht erschämt sein. Es ist natürlich für einige Leute fett zu sein. Bei Anruf schlechter Leute, die Sie nennen, gehen Sie weg. Diese Leute haben die Probleme, nicht Sie. Ihre zutreffenden Freunde bleiben bei Ihnen und stützen Sie.
Es ist wirklich gut zu hören, daß Sie etwas Gewicht verloren haben. Aber traurig zu hören, daß Sie wieder Pfund gewonnen haben.
Aber da Sie Hassen dick zu sein, dann tun Sie etwas damit.
- Sie könnten einen Spaziergang im Park machen.
- Melden Sie sich im ein Fittnes Club ein.
- „Essen Sie viele Mahlzeiten jeden Tag.“
Wenn es zu hart ist ein Diätsystem durchzuführen, warum wählen Sie dann nicht einen Fettsaugen? Es ist teuer, aber es ist eine gute Weise, das Problem „Pfund“ zu lösen.
Ihr grosser Freund
Der Sehr große Junge
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Was meinen Sie damit Herr Frederiksen ?
/U.
|
Til top |
|
|
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL, Ekko, jeg kender ikk en eneste af de film du nævner....
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lige blevet færdig med min tyske stil og var pludselig så glad...Glæden skulle deles..!
|
Til top |
|
|
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det synes jeg sq er i orden. Man er sjældent lige så glad som når man er færdig med sin tyskestil....
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
Er lige blevet færdig med min tyske stil og var
pludselig så glad...Glæden skulle deles..!  |
|
|
Lidt mystisk
at lade det gå ud over denne tråd, men OK. Hvis du er glad for at du
er færdig med den, så må jeg hellere holde kæft med de fejl jeg har
fundet
/U.
|
Til top |
|
|
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL som Halvtysker (min mor) kan jeg kun sige: OM IGEN MED DEN TYSKE STIL
|
Til top |
|
|
mikkelp Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
Nu forstår jeg pludselig hvorfor markedet for dårlige film kan overleve og tilmed leve godt!
|
|
|
Gider du lige uddybe dit citat, eller skal jeg tage det som om du siger jeg har dårlig smag hvad angår film?
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel, prøv at kigge på den foregående side her i tråden
/U.
|
Til top |
|
|
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelp: ja der er nogen der mener hvis man ikke har samme smag
som dem, har man dårlig smag.
|
Til top |
|
|
Torben Brandt Branchemedlem

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 39
|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg er da næsten helt ked af at bryde ind... Jeg vil også udbasunere mine top fem film (dog i vilkårlig rækkefølge):
Fear And Loathing in Las Vegas
Finding Nemo
Shrek
Fugelene (Nr. 1!!)
Pulp Fiction/Fight Club (kan ikke helt beslutte mig)! __________________ Mvh.
Torben Brandt
|
Til top |
|
|
Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 370
|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smag og behag er i høj grad en subjektiv størrelse og selv om vi nok er mange som rynker vor næse over en del af de foreslåede Top-5 film, så er det ikke op til os at afgøre, hvorledes disse film ses og ikke mindst opleves af andre mennesker.
Umiddelbart når jeg selv skal tænke over de bedste film jeg har set, falder Alien, Blade Runner, Ringenes Herre, Godfather etc. ind. Film som er mestre i deres genrer. Tænker man så lidt dybere og tager fast i skuespillet der er leveret, så dukker Richard III op med Laurence Olivier bl.a. op. Selv om jeg ikke er den store klassiske Shakespeare mand, så holder Oliviers lange monologer (bl.a. hans "Crispins Day" og hans lange Hamlet tale) mig totalt i et greb. Så er det tæerne krymber en størrelse eller seks, når en mand som Vin Diesel grynter et par floskler, som var outtakes til en tidligere Bond film, men kompenserer ved at spænde et par muskler istedet.
Det er så let at lade sig forblænde af effekterne i film disse dage og skuespillet i sig selv forekommer snart at være noget sekundært. I går valgte jeg at se "The League of Extraordinary Gentlemen" istedet for "Identity" på DVD. Jeg mente Sean Connerys tilstedeværelse ville borge for noget kvalitet. Slemt skuffet. Gang på gang leverede man blot den ene special effect efter hinanden, men så grinagtigt og pinligt leveret at www.moviemistakes.com må klappe i hænderne. En kaptajn Nemo som ligner de udklædte kvinder med skæg i Life of Brian, en ung amerikansk knøs som drøner med 420km/t i 1899 gennem Venedigs gader og smadrer igennem gamle klassiske sten uden skræmmer på bilen, smadrer bilen med samme fart og bliver kvast nedenunder den i en bygning som 2 sekunder senere sprænger i luften og 1 minut senere dukker uskadt op. Jo....der er sket store fremskridt i filmkvaliteten. Effekterne har fået folk til at se stort på skuespil kvalitet. Skuespillere som John Travolta, Samuel Jackson og Bruce Willis som angiveligt kan "det der" har solgt ud til de nye blockbuster b-film, Robert De Niro er en skygge af sit gamle jeg. Al Pacino har evnen til at lyse op i alle de film han optræder i, han er eminent.
Aner ikke hvor jeg vil hen med det her, det er vel blot at få noget ud af sidebenene ligesom jer andre
Moralen er vel, pas på ikke at sælge ud og vurdere film bedre end de egentlig er pga. effekterne alene. Ulrich Thomsens skuespil i Arven, Sean Penns og Tim Robbins i Mystic River. Det er stadig (for mig!!!) essensen af om en film holder kvalitetsmæssigt.
|
Til top |
|
|
mikkelp Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Mikkel, prøv at kigge på den foregående side her i tråden
/U. |
|
|
Ja jeg er klar over hvad i har chattet om. Der er bare det at "Jannik" er kommet med en post lige efter min post med mine yndlingsfilm. Når manden så ikke uddyber at det er flere der har dårlig smag, så må det jo være myntet på min foregående post! Derfor beder jeg ham om at uddybe sin mening så man kan se om det er min smag eller hvad?
|
Til top |
|
|
Jannik Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkelp: Det var slet ikke rettet mod din top 5 overhoved. Din top 5 er faktisk kanon. Jeg har ikke set dem alle men dem jeg har set er det ihvertfald én som er stensikker i min top 5 og én som er næsten sikker.
Når man vælger at sætte "The Transporter" osv. på sin top 5 vil jeg mene at man nok ikke har set nok film. Jeg er da uenig med mange når de f.eks. vælger at sætte Apocalypse Now på deres top 5, men jeg brokker mig ikke, da jeg ved at det er en klassiker, jeg synes bare ikke den tændte mig.
Men når man tar en film som the Transporter så er grænsen nået, uanset hvilke slags film man kan lide!
|
Til top |
|
|