Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 11:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Spider-man 2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Spørgsmålet: hvad synes i om den? 1 = lavest, 5 = højest
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
8 [8,99%]
1 [1,12%]
11 [12,36%]
32 [35,96%]
37 [41,57%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

MagnusHolm skrev:

Ja, det siges jo at de vil lave 6 spiderman film i alt..

Produceren har faktsik planlagt 9 film i alt! Problemet er bare at rollerne vi har set indtil videre, kun har skrevet konrakt til de 3 første film og ikke flere... Så må man bare håbe at alle nøglefigurerne, samt Sam Reimi (instruktøren) vil fortsætte efter de 3 første film. 

napsi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 27 Juli 2004 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

daniels skrev:
OK.

Hvorfor skal Spiderman tage sin maske af, når han skal kigge langt frem, for at stoppe et tog? Kan han ikke se med sin maske på? Det virker da ret upraktisk.
.

Der går jo mere eller mindre ild i masken der, det synes han nok er lidt træls, så han tager den af. :)

Til top Vis napsi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af napsi

marvel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 06:54 | IP-adresse registreret  

daniels skrev:
OK.

Hvorfor skal Spiderman tage sin maske af, når han skal kigge langt frem, for at stoppe et tog? Kan han ikke se med sin maske på? Det virker da ret upraktisk. Det er da klart at manden ser bedre uden end med maske på. Godt nok er PP genial men opfundet teleskopbriller til sin maske magtede han altså ikke

Han tager den af igen i en baggård, da han opdager hans krafter er ved at svinde ind. Når han er villig til at ofre hans store kærlighed MJ for at hemligholde sin identitet, så er det da nogle store risici han tager, ved at tage sin maske af. Nej nej nej. Det er jo slet ikke for at hemmeligholde sin identitet men for at skåne MJ for alskens onde superskurke.

Hans bedstemor er en svaglig gammel dame, alligevel kan hun holde længere fast i en paraply, end mange unge/friske piger jeg kender - en paraply er ikke nem at holde i. Paraply-scenen var jo en tydelig reference til Mary Poppins, som instruktør Sam Raimi holder så meget af

Flere mennesker bliver kastet til højre og ventre i filmen, tilsyneladende uden at tage skade (??) MJ får bjælker og murbrokker over sig - uden en skramme!!?? Hvis man kan overtale sig selv til at tro på vægkravleren kan man vel også tro på ovenstående

Selvom om Spiderman er lavet som god computereffekt, så er det kun en "GOD" computereffekt - det er stadig tydeligt en computereffekt, og det virker irriterende at se på. Minder mig om Garfield The Movie... :-) Så vidt vides er der ikke brugt computereffekter i filmen. Det hele er lavet med spejle og stunt-doubles

Nu gider jeg næsten ikke fortsætte mere....
Jeg vil gerne tilføje én indvending: Slutningen: Utrolig avanceret fusionsteknologi løber løbsk. Det er så kompliceret at ingen kan forstå det!!! Hvad gør man? Drukner fusions-energien . Det er sørme gennemtænkt. Det må være en DC-konsulent, de har haft med på sidelinjen!

Vi er alle af forskellige meninger, og man kan sikkert bortforklare de fleste fejl, med at det er tegneserieunivers. Men fejlene er der nu alligevel.

Til slut vil jeg gerne understrege at de eneste superhelte-film der dur er fra Marvel forlaget.     DC lugter!

Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted

Micker
Branchemedlem
Branchemedlem
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 August 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:
Jeg så 1'eren på video og halvvejs slukkede jeg filmen, så jeg er ikke kandidat til at se 2'eren.

2'ern er faktisk bare en fortsættelse af 1'ern. Jeg har aldrig set en 2'er der mindede så meget om 1'ern. Man kunne godt tro at 2'ern var samme film bare med en anden "bad guy"

Til top Vis Micker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Micker

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 August 2004 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

marvel skrev:

[QUOTE=daniels]OK.

Hvorfor skal Spiderman tage sin maske af, når han skal kigge langt frem, for at stoppe et tog? Kan han ikke se med sin maske på? Det virker da ret upraktisk. Det er da klart at manden ser bedre uden end med maske på. Godt nok er PP genial men opfundet teleskopbriller til sin maske magtede han altså ikke

Han tager den af igen i en baggård, da han opdager hans krafter er ved at svinde ind. Når han er villig til at ofre hans store kærlighed MJ for at hemligholde sin identitet, så er det da nogle store risici han tager, ved at tage sin maske af. Nej nej nej. Det er jo slet ikke for at hemmeligholde sin identitet men for at skåne MJ for alskens onde superskurke.

Hans bedstemor er en svaglig gammel dame, alligevel kan hun holde længere fast i en paraply, end mange unge/friske piger jeg kender - en paraply er ikke nem at holde i. Paraply-scenen var jo en tydelig reference til Mary Poppins, som instruktør Sam Raimi holder så meget af

Flere mennesker bliver kastet til højre og ventre i filmen, tilsyneladende uden at tage skade (??) MJ får bjælker og murbrokker over sig - uden en skramme!!?? Hvis man kan overtale sig selv til at tro på vægkravleren kan man vel også tro på ovenstående

Selvom om Spiderman er lavet som god computereffekt, så er det kun en "GOD" computereffekt - det er stadig tydeligt en computereffekt, og det virker irriterende at se på. Minder mig om Garfield The Movie... :-) Så vidt vides er der ikke brugt computereffekter i filmen. Det hele er lavet med spejle og stunt-doubles

Ronin: Æææh, er der ikke brugt computer-effekter i filmen?? Hvilken Spiderman 2 har du set?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes