Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 05:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: miju`s anlæg. pr. 23-01-07. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PaleRider
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2004
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Sendt: 13 November 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Spennende anlegg Mike, vi har nok mer felles enn bare CD-avspiller

Godt å se en skikkelig selvbygger, blir fristet til å avfotografere mine egne ringe kreasjoner

Håper du (av alle) våger å forsøke mitt uanstendige forslag mht. bypassing av DCD`en; vær forberedt på en ny tid, før & efter bypassing..

Efter å ha lest her må jeg såmenn prøvelytte etpar Ringradiators jeg med. Spiller som deg p.d. på et par SS-domer, bare 9700 ettersom jeg deler (passivt 1.orden) v. ca. 7khz ned i et sett modifiserte Dynaudio D-52. Jeg har ellers gode ting å si om Seas G-17REX/P såfremt denne påføres 1.stk. extra 0.64kg magnet bakpå den originale. Meget ren og transientvillig, og såfremt øvrig utstyr henger med er den også svært effekttålig.

Tilslutt et lite kabeltips: Forsøk å koble opp dine 12"-ere via tykk massiv kobbertråd! En rimelig løsning her er å visitere nærmeste EL-installatør for der å anskaffe deg en lengde grøfte-/dike- kabel bestående av diverse 6mm massive ledere. 1x6mm vil fungere, 2x6mm vil begynne å "ta av" osv..

Muvh. RS

Til top Vis PaleRider's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PaleRider

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

TacT RCS. 2,2X - AAA.  på prøve!

WAAAAU!!!!

Håber kone & bankrådgiver tillader permanent indlemmelse i familien!???

Med mindre man har en lille mill. at kaste efter det optimale lytterum! får man ALDRIG! optimal hifi UDEN! TacT RCS. 2,2 X -AAA. pre. amp!...   FACT!!

Mit råd = GO GET!!!! 

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 08 Januar 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Nautilus]Du mangler da vist ikk bund gør du?[/QUOTE]

Ikke just!..

F - 6 -7 ved 20 Hz.

Og med lidt let bas Eq. + room gain.. opnås  F-3  @ 19 - 20 Hz.

Og et ganske mærkbart niveau her under helt ned til 15 - 16 stykker!....  hva mere behøver man??????

Når der spilles HØJT! blafere buksebenene! og der trykkes i maven...

MEN! det er REN! og uforvrænget, stram, tør og velkontroleret bas... og liniær!

Der er den bas der skal! være hverken mere eller mindre... men når den er der kan den godt nok mærkes...

Det er en ren fysisk oplevelse... precis som bas IRL. 

Det er noget af det jeg har tilstræbt med dette store bas system, og det er lykkedes fuld ud..

mvh.

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 24 Januar 2005 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Nye effekttrin til top systemer...

ZapZolute Kl.A. 50W. moduler, Brokoblede til 200W. i TheEnd Millenium kabinetter.. ( ik plads nok i de små Zap kabinetter....) og der er monteret blæsekøling (3 stk.  ultra stille Pc. blæse kølere)

De gamle TheEnd Millenium XP er også begge blevet udbygget og brokoblede til 240W. mono trin.

Nice... Kl A. er nu lækker lyd!...  det hele "flyder" mere "smooth" og naturligt.. !

MEN! ak ak! den EL regning, den el regning!!!!  

mvh.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Januar 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

Nye effekttrin til top systemer...

ZapZolute Kl.A. 50W. trin.

Brokoblede til 200W. mono trin..

De gamle TheEnd Millenium XP er også begge blevet udbygget og brokoblede til 480W. mono trin.

Nice... Kl A. er nu lækker lyd!...  det hele "flyder" mere "smooth" og naturligt.. !

mvh.

Ja!
Der er ét eller andet omkring high bias forstærkere.
De lader sig ikke så nemt slå ud af kurs.
Min personlige erfaring er, at de simpelthen tromler al modstand ned.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 24 Januar 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Yep!! 

Der er meget mere kontrol og autoritet i lyden, samt ikke mindst det der lidt udeffinerbare : Krop & sjæl!!.. de spiller bare mere rigtigt!!..

Kl A/B. lyder ofte lidt tyndt og tamt ved siden af...

mvh.

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Hey Miju

Nice setup...

Jeg vil bare lige høre dig ang. Zap CD'en: har den HDCD dekoder - kan ikke selv huske det ?

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:

Hey Miju

Nice setup...

Jeg vil bare lige høre dig ang. Zap CD'en: har den HDCD dekoder - kan ikke selv huske det ?

Sorry, det skriver du jo på allerførste side, at den har !

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 06 Februar 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Bladelius Freja på prøve!... 

Hummmm....  DVD-A og SACD er jo muligvis fremtiden såååå... ¨

Fremragende maskine!.. skal faktisk helt op på Bladelius'es egen Gondul eller en Accuphase DP77 og lignende..  for at finde bedre lyd!..

Gør nar af Linn Unidisch!!...

Bladelius kan bare det der!..

For dem der kender hans S.A.T. og Avantage så er der her lidt af det samme men bare mere af alt!..

Desverre må denne fremragende maskine nok vente lidt.. da en Tact står i vejen for denne investering... (desverre er det begrænst hvor store udskrivninger jag kan lave til hifi på et år.. ØV!!)

Og da INTET! gør mere for lyden end en Tact!.. såå har dette 1 prioritet her..

MEN! den står på min ønskeliste! ( og er endda ganske realistisk)

mvh.

PaleRider
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Lidt bedre ja, og du har ikke oppgradert analogdelens strømbaner endnu..

svarer deg ang. kabeldimensjonering til basser på denne tråd for ikke å "ta over" KVK`s tråd.

- 2,5mm tråd til basserne, tror du det er rikelig? Glem det. Bare ved å gå oipp til 6mm (massiv!) vil ditt opsett forvandles brutalt. Tråd finder du hos nærmeste el-installatør, selv anvender jeg gandske ordinær 4x6mm, dog en komplett kabel pr.side til basser. Overkill? Njaa, tilstrekkelig

En rimelig affære dette, i likhed med min Denon-mod, men prøv bare og find ud om jeg vrøvler.

Mvh.  RS

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 13 Februar 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger 4 x 2,5mm. pr. side altså 5!! mm. total leder tykkelse.....  

Jeg tager Taralabs RSC Prime 500 og bruger hele kablet til kun EN! leder ( mono) af 2 x2,5 mm. som så snoes sammen til EN! af total 5mm. 

Så der skal 4 x længder af 3m. til et single stereo "run"

På "toppen" bruger jeg Taralabs RSC Decade Gen2  der faktisk er lavet på denne måde! altså mono ledere.. ialt 4 seperater kabler til et stereo "run"

Så top har 2,4 mm. total.

Bas har 5 mm. total.

Jeg bruger det samme internt  højtalerne (bare strippet!!)

mvh. 

PaleRider
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2005 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Verdt å mærke; f.ex. 5x2,5mm kan på ingen måde jevnføres med 2x6mm, til trods for at samlet areal er tilsvarende. Hvor stor forskæll dette udgør på et virkelig godt opsæt må bare opplæves; brutalt er et stikord.

Jeg har i mange år anvendt nettopp 4x2,5mm massiv pr pol til mine basser og troede som deg det var rigelig til mine 1.8m kabler. Men da jeg prøvede først 2x6mm og senere 4x6mm var det som å få ny forstærker to ganger. Det betyr altså at jeg kjører 48kv samlet til mine basser, ytterligere 48kv til de to mellemtoner og usle 5mm til topperne. Det skulde blive omtrænt 101mm pr. side.. - og det virker, vær tryg!

Du haver nix filter i dine bas-bokser; dermed en enkel job å opgradere hele sulamiten. Gør deg selv den tjeneste å udprøve minimum 2x6mm massiv til hver pol på dine tolvere, og du bliver omtrent lige vild som med din DCD.

Med all respekt for TaraLabs; deres kabler er ikke i nærheden av å spille lige rent som helt vanlig tyk kobbertråd fra nærmeste el-installatør. Det gør forsåvidt ikke noen annen hifi-orm.

Mvh.  RS

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 14 Februar 2005 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=PaleRider]

Verdt å mærke; f.ex. 5x2,5mm kan på ingen måde jevnføres med 2x6mm, til trods for at samlet areal er tilsvarende. Hvor stor forskæll dette udgør på et virkelig godt opsæt må bare opplæves; brutalt er et stikord.

Jeg har prøvet div. kabler med ekstrem tværsnit!! helt op til  12mm. ( carfi kabler er sommetider ganske vanvittig dimmensioneret!!) har også prøvet mange instalationskabler både multi og solid core i alle størelser!..

de er alle blevet forkastet igen da de måske nok gav hul igennem på bassen men tilgengæld haltede gevaldigt efter på andre områder!...

Jeg har i mange år anvendt nettopp 4x2,5mm massiv pr pol til mine basser og troede som deg det var rigelig til mine 1.8m kabler. Men da jeg prøvede først 2x6mm og senere 4x6mm var det som å få ny forstærker to ganger. Det betyr altså at jeg kjører 48kv samlet til mine basser, ytterligere 48kv til de to mellemtoner og usle 5mm til topperne. Det skulde blive omtrænt 101mm pr. side.. - og det virker, vær tryg!

Ja på bassen giver støre tværsnit mere dybde og bedre kontrol! men tværsnit er ikke alt! der er en del andre faktore der her spiller ind! ( på samme måde som for resten af toneområdet altså for det mere fin følende man anvender på "toppen")

Du haver nix filter i dine bas-bokser; dermed en enkel job å opgradere hele sulamiten. Gør deg selv den tjeneste å udprøve minimum 2x6mm massiv til hver pol på dine tolvere, og du bliver omtrent lige vild som med din DCD.

Har som sagt prøvet en masse! har selv eksperimenteret med div. kabler man kan få fat i! samt div. DIY. kabler fra multi til solid core og endda multi soldicore ( litze) mm.... hvilket bringer os til svar på næste du skriver her under!..

Med all respekt for TaraLabs; deres kabler er ikke i nærheden av å spille lige rent som helt vanlig tyk kobbertråd fra nærmeste el-installatør. Det gør forsåvidt ikke noen annen hifi-orm.

Har fundet netop DISSE! Taralabs kabler jeg nu bruger værende noget af det bedste man kan få!..

RSC Decade på top systemet giver mere hul igenem og bedre persoektiv samt opløsning samtidigt med den mest neutrale gengivelse jeg har hørt i sammenhænge med mit grej!..  ( disse kabler er på mit udstyr bare total usynlige / uhørlige i signalvejen!!)

På bassen har jeg eksperimenteret rigtig meget!.. og fundet at meget mere en mellem 4 & 6 mm tværsnit er total overflødigt!..  der er ikke noget hørbart at hente!.. tværtimod..  

Omkring de 5 - 6 mm. er optimalt!.. om det er 6 eller 5 er overhoved ikke hørbart!.. men der er hørbar forskel på 4 og 5 mm. ( ganske lidt!) så lige mellem 5 & 6 er optimal! her efter er det overkill!!

De kabler jeg anvender er opbygget af 2 stk. 1,25 mm. flad valsede solidcore ledere hvilket giver et total samlet 2,5 mm. pr leder, snoet på en speciel måde omkring hinanden i meget stram isolations materiale.

Her tager jeg begge poler + & - og lodder disse asmmen med sølv tin. i et bananstik, så hele kabler bliver kun EN! mono leder, bestående af  4 x 1,25 mm. samlet 5mm.

Dette fungere bedre og lyder bedre end noget andet jeg har prøvet!  inget instalations kabel eller andet hverken multicore eller solid kabler gør et bedre job!.. 

Alm. meget kraftige multicore kabler hvad enten det er ekstrem dimmensionerede carfi kabler eller instalations kabler, lyder upreciese og mindre neuancerede i bassen, de går dybt, og med god fylde! men stramheden og komtrollen mangler! de finere neuancer går tabt.

Solidcore typerne er lidt bedre, her er der noget mere styr over tingene ned efter, de går også ganske dybt, og neuanceringen er lidt bedre! ( men ikke på højde med de "rigtige" Taralabs højtaler kabler!) hvor det går galt er i timingen og homogeniteten!.. jeg tror det er fase problemer og tids forskydninger!..

Ligeledes er neuancer og mere perspektivske egenskaber højre oppe i frekvens problematisk! det er ikke så tydeligt som Taralabs!..

Brugt som fuldtone giver ingen af disse kabler en tilfredsstillende opløsning og perspektiv.. der er noget upresision og fnidder der er lidt ubestemmelig over lydbilledet i forhold! med andre ord! lyden er ikke så REN! og rigtig!..

Jeg kan kun sige at jeg i flere år har prøvet og lavet mange DIY. kabler! og de har været ganske fornuftige mange af dem!.. bedre end det meste man kan få fat i for rimlige penge!.. ( til tider endda urimelige penge!!) MEN! jeg har måtte opgive tilfordel for disse Taralabs typer jeg nu anvender!... det har jeg eller nogen andre DIY. kabel freaks jeg kender kunne matche!..  man kommer endda MEGET! tæt på med noget.. men ikke lige det sidste!..

Jeg vil tro at du har rigtig gode resultater og at du netop er kommet meget tæt på det helt optimale og gode!.. og endda meget bedre end selv mange rigtig dyre og ellers gode og velrenomerede højtaler kabler på markhedet!.. ( for det kan man sagtens som kable DIY!!) 

Men hvis du prøver den kombi jeg beskriver! vil du finde den sidste % du faktisk ikke engang ved du mangler!..

( Sådan var det for mig!!)

Der er i dan gard styr over tingene samt fantastisk opløsning og neuancering!! og en kælderdyb men ekstrem stram og velkontroleret bund!.. ( ganske neutral balance helevejen ned til under de 20 Hz. hvilket er en flot bedrift! mange skejer lidt ud helt nede og cutter enten af eller bliver for løssluppende og mudrede helt ned efter og giver noget underligt bulder og suppe her nede! NOT! so med tara løsningen!!)

mvh.

PaleRider
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Februar 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Dit anleg MIJU, dine konklusjoner. Fladvalsede ledere har førøvrig ingen god ledeevne, en total misforståelse.

Mvh.  RS

T2Madsen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

Tact 2,2 på prøve!

WAAAAU!!!!

Håber kone & bankrådgiver tillader permanent indlemmelse i familien!???

Med mindre man har en lille mill. at kaste efter det optimale lytterum! får man ALDRIG! optimal hifi UDEN! Tact 2,2 pre amp!...   FACT!!

Mit råd = GO GET!!!!

mvh.

Lige mine ord 
Der er ingen vej uden om en TacT, - når først man har hørt den på sit grej!! 
Jeg er selv den lykkelige ejer af en!

Håber virkelig for dig at du får den! 

MVH. S.Madsen

P.S. Vær meget opmærksom på at dine forstærkere ikke klipper når du laver
       en måling med "din" TacT! .... Juster evt. Gain lidt ned! (evt. 50%output)
       Hvis de klipper under målingen, får du en meget "tynd" bas!!  
Til top Vis T2Madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T2Madsen

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 15 Februar 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=PaleRider]

Dit anleg MIJU, dine konklusjoner.

Nemelig!!  på samme måde som du har dine for dit!...

Jeg VED! hvad der virker på mit!... og hvad der ikke gør!...

Man kan jo ikke generalisere!.. ( en fejl mange gør og tror man kan inden for hifi!)

Fladvalsede ledere har førøvrig ingen god ledeevne, en total misforståelse.

Det er der folk med støre ekspertise end nogen af os der nok har noget at sige om !? og ikke er helt enige med dig om!..

Lede evnen afgøres af kobberets renhed ( krystal struktur / længde og mængde af overgange, ilt indhold, mængden af urenheder i kobberet) samt ikke mindst tværsnit! der er den mest afgørende faktor for ledeevnen og impedansen.. men de små neuancer afgøres af før omtalte faktore altså renheden og strukturen!.

Så om det er fladvalset, rundt, firkantet eller ovalt sågar trekantet!?? har ikke nogen betydning her for!.. det påvirker helt andre faktore for kablets funktion!..

Det er flad valset for at blandt andet og nok primært reducere skin effekten! og DET VIRKER! ( målbart og bevisligt!!) DET! er der ingen misforståelse i!..

Andre faktore er hvordan kablet er snoet, og hvordan + & - lederne ligger (også er snoet) i forhold til hinanden, samt ikke mindst div. isolations materialer tæthed, ledeevne eller mangel her på, absorbtion, kapasitet, densitet og meksnisk stabilitet mm.

Ting mange instalations kabler ikke er designet for at tage højde for i samme omfang og derfor "går" helt galt i "beyn" med!..  for ikke nok med at der skal tages hensyn til alle disse faktore så skal det gøres i AUDIO sammenhænge og udfra hvordan et AUDIO! signal påvirkes eller ikke påvirkes!..

Instalations kabler tager højde for 50 Hz. 220 - 230 volt og det er det! og for nogle til særlig brug ind & ud stråling!...

Har endnu ikke stødt på noget der er optimalt brugbart til audio brug! uden først at blive på en og anden måde "arbejdet" med og modeficeret!....

Og intet der kommer på højde med de bedste "RIGTIGE" audio kabler!

mvh.

micjac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

Men det må nok blive det næste.. og 20 kg. kr.. er ganske overkommeligt.. ( der er faktisk ikke noget alternativ nærmeste koster 100000 kr mere!)

Dog skal det siges at min gamle modeficerede Denon DCD3560 stadig spiller 16/44 medier lidt bedre!!..  men forskellen er minimal..

Nu med denne maskine begynder det at ligne noget...

Den står på min ønskeliste! ( og er endda ganske realistisk!!!!)

mvh.

Hej miju, hvad blev konklusionen på Bladelius Freja prøven. Holdt den vand.

mvh
Til top Vis micjac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjac

PaleRider
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2005 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Nå skriver du mye vrøvl miju. Hvilke forskning baserer du dette på? Mine konklusjoner er til forskel baseret på grundige, bokførte forsøg udført over diverse referanseudstyr og i samarbeid med dyktige audionuts. I stedet for å trekke frem alt hvad du måtte finde av motforestillinger skulde du hellre førsøge & lytte selv. En sag jeg tidlig lærte meg som audiofil var å ta "ekspertudtalelser med et gram salt.

Jeg anbefaler deg dette da jeg antar både du & ditt udstyr faktisk er såpas oppegående at resultatet bør være uungåelig & udiskutabelt. Ta f.ex. 3560`en og oppgrader analogtrafo og videre strømbaner til analogprint som jeg tidligere har anbefalet.(+net-kabel) Når du så opplever lydforbedringene kan du evt. gå tilbage og reflektere over diverse "ekspertudtalelser" og hvad de er verdt.

M.vh.  RS 

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Daw daw i Miju´s private tråd!

Nu skal jeg nok lade være med at skændes med Palle Rytter i den private tråd, men jeg må for én af de allerførste gange i universets eksistens tilstå, at jeg er enig med PR om noget.
Fladvalsede ledere er ikke optimale, og jeg forklarer gerne hvorfor.

Når metallet ekstruderes, så trækker du metallet (eller allerbedst skubber det) ind i en langstrakt krystalstruktur. I de allermest avancerede processer, kræver det momentan nedkøling og forsigtige efterbehandkinger, for at bevare smidigheden og krystalstrukturen.
Mas det fladt og det hele er ødelagt.
Selv hvis du endda gør det i ekstruderingsprocessen, så mister du fordelen ved de langstrakte krystaller.
Den eneste fordel ved de flade ledere er skineffekten, som minimeres på den måde. Min erfaring siger mig, at gå efter at minimere én eller anden effekt, eller optimer ét eller andet, så oplever du straks konsekvensen af at ignorere de øvrige forhold.
Det er vist en ganske almindelig hilsen fra skaberen hamselv.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=micjac]
miju skrev:

Men det må nok blive det næste.. og 20 kg. kr.. er ganske overkommeligt.. ( der er faktisk ikke noget alternativ nærmeste koster 100000 kr mere!)

Dog skal det siges at min gamle modeficerede Denon DCD3560 stadig spiller 16/44 medier lidt bedre!!..  men forskellen er minimal..

Nu med denne maskine begynder det at ligne noget...

Den står på min ønskeliste! ( og er endda ganske realistisk!!!!)

mvh.

Hej miju, hvad blev konklusionen på Bladelius Freja prøven. Holdt den vand.

mvh
[/QUOTE]

JA! afgjort!  en af de bedste maskiner til SACD mm. jeg har lagt øre til næst efter Bladelius'es egen Gondul model, men denne er urealistisk prismæssigt!!.. det er Freja IKKE!

Freja & den noget dyre Gondul deler faktisk meget samme klang og kvaliteter..

Når dagen kommer hvor jeg får råd og skal investere i en sådan maskine bliver det højst sansynligt denne!...

Men indtil nu har jeg 99.99% 16/44 skiver og her gør Denon DCD3560 et stadig et godt nok job!... 

mvh.

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum