Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 18:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Technics SL1200 er tilbage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2794
Sendt: 09 Januar 2016 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Min SL1200 er købt i 1975, og kostede 3085- kr. Mener månedslønnen var ca.2500- kr.
        carsten
Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10
 
Jan Eskildsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2009
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 700
Sendt: 09 Januar 2016 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Lyder 4000 dollars for en ny og forbedret Technics SL så voldsomt i dag?
Det mener jeg ikke.


__________________
"There's no substitute for experience".
Til top Vis Jan Eskildsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Eskildsen Besøg Jan Eskildsen's Websted
 
Supercharger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Maj 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 628
Sendt: 11 Januar 2016 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

Hvis den "billige" model til $4000 ikke er nok, så er redningen jo denne.

http://www.ebay.com/itm/TECHNICS-SL-1200GLD-Limited-GOLD-Edi tion-100-BRAND-NEW-DJ-Turntable-/252213639657?
hash=item3ab91ab9e9:g:16MAAOSwI-BWGJiv


__________________
Alt under 1000 Watt er kun til skrot....
Til top Vis Supercharger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Supercharger
 
Ningbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 757
Sendt: 11 Januar 2016 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Ja det er da den man skal have.
Og jeg synes det er så overfedt at den (de!) også spiller 78'ere, det har ethvert diskotek brug for.

__________________
mvh
Ningbo
Til top Vis Ningbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ningbo Besøg Ningbo's Websted
 
Ræven
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Februar 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 15 Maj 2016 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

CARS10 skrev:
Min SL1200 er købt i 1975, og kostede 3085- kr. Mener månedslønnen var ca.2500- kr.
        carsten


Jf. Danmarks statistik svarer kr. 3085- i 1975 til kr. 14.550,81 i 2015 (så langt forbrugerprisindekset går frem).
I 1985 kostede en SL-1200 MK2 (jf. HI-FI revyen) kr 4800,- hvilket svarer til kr. 9.431,65 i 2015.
I 1998 var prisen på en SL-1210 MK2 (jf. HI-FI revyen) sat ned til kr 4499,- hvilket svarer til beskedne kr. 6.225,42 kr i 2015 :-)

http://www.worldofhifi.dk/?page=hi-fi_revyen

http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/forbrugerpriser/forbrug erprisindeks
Til top Vis Ræven's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ræven
 
aristona
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 356
Sendt: 16 Maj 2016 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Tak for det meget nyttige link til årsbøgerne Hi-fi Revyen!

http://www.worldofhifi.dk/?page=hi-fi_revyen

Til top Vis aristona's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aristona
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes