| Sendt: 07 Januar 2016 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Upåagtet af hvad Ortofon skriver om deres egne produkter, så vil jeg tillade mig at have min egen mening, og den er, at Ortofons pick upper kræver tilspilning. Specielt 2M Black og Quintet Black. Begge modeller er monteret på pladespillere hjemme hos mig.
Det pudsige med disse pick upper, er at det ikke sker gradvist, men ret pludseligt. Dette er også en tilbagemelding jeg har fået af flere kunder.
Det er helt OK, at der er visse der mener, at det er noget der ikke passer. Den mening skal folk have lov til at have, selv om det selvfølgelig er helt forkert.
Til gengæld vil jeg så forbeholde mig retten til at mene at jeg har ret og de tager fejl, for selvfølgelig er tilspilning en reel ting.
|