Sendt: 04 Juli 2018 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man hører jo tit om problemer med at få en fejl dækkket på garantien, men jeg har lige oplevet det absolut modsatte. Jeg havde købt et par brugte Dynaudio Confidence C2, og fik så en skade på et af glaspanelerne på siden af den ene højttaler
Den blev derfor sendt over til fabrikken til reparation af skaden. Så blev jeg ringet op af Anders Borbye fra Dynaudio, som sagde, at de havde målt på højttaleren (hvilket de altid gør, når de får en til reparation) og konstateret, at begge diskanter ikke målte som de skulle og skulle udskiftes. Udskiftningen (på begge højttalere) blev herefter foretaget uden beregning pga. det var en kendt fejl. Dette gjorde de selv om højttalerne var over 10 år gammle og garantien længe overskredet!!!!
Det er jo fantastisk med en producent, der er så kvalitetsbevidst og værdsætter sine kunder.
Man kan altså trygt købe Dynaudio - udover, de lyder fantastisk, så får man også en førsteklasses kundeservice
Del gerne jeres oplevelser vedr. god service - det kan hjælpe os alle med at finde de bedste produkter, forhandlere mv.
|