Sendt: 26 April 2016 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer. Det hænder jo at vi på dette forum hører om dårlige oplevelser angående forhandlere og producenters service. Her er så en sand historie i den absolut modsatte kategori. Har købt en DIY højtaler med Raidho's bånddiskant. Jeg bemærker at membran materialet faktisk er separeret i nogle enkelte små felter så jeg kontakter Raidho telefonisk sidste mandag formiddag. Kommer i kontakt med en meget behjælpelig person som udbeder sig foto dokumentation af skaderne. Sender det samme mandag, får svar samme eftermiddag at hvis jeg sender enhederne skal de nok kigge på dem. Jeg får sendt enhederne mandag eftermiddag, får bekræftigelse at de er modtaget tirsdag formiddag. Torsdag samme uge, altså to dage efter de har modtaget dem, får jeg en mail at nu er de renoveret og forøvrigt sendt til mig. På grund af Bededagsferien havde jeg dem "først" igår, men syntes der skal lyde en stor ros til Raidho for en formidabel service ydelse. Dejligt når producenter står bag deres produkter med en sådan service ydelse Hilsen Thomas P __________________ "I don't care for fancy music
if my feet can't shuffle around"
Lynyrd Skynyrd
|