Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2024 | 10:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD T752 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Møffe
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 24 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 21 August 2003 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg havde tænkt mig at købe NAD's T742 eller T752 Receiver, og ville høre om der er nogen som har en af disse receiver, og gider fortælle mig lidt om deres erfaring og oplevelser med dem.

Jeg er også åben for at høre om andre bud på en Surround Receiver i denne prisklasse.

Til top Vis Møffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Møffe
 
kaj n p
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2003
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 03 September 2003 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Hej Møffe

Jeg er den "lykkelige" ejer af NAD760 som er forgængeren til de nye modeller. 5x60 watt

Den lyder dejlig, MEN den fik en periodisk fejl, som gjorde at den ligepludselig slog om på teststøj, hvilket var utrolig irreterende hvis man så en gyser på DVD og havde skruet godt op.

Så begyndte den at brumme mere og mere.

Og da reciveren var knap 3 år gammel, fik jeg endelig taget mig sammen og fik lavet nogle baghøjtaller til den. Nu var problemet bare at den ene bagudgang virkede ikke, så måtte jeg hellere sende den ind til rep. Hifi klubben ville selvfølgelig ikke give rabat på rep. da garantien jo var udløbet.

Efter 12 uger fik jeg den retur 2000 kr. fatigere. Så virkede den ca. i 2-3 timer og så var det gal igen, nu har jeg langt om fået at vide at den vil være færdig d. 20 september, 18 uger samlet set. Og jeg købte den i Herning og det er først lykkedes mig at låne en anden reciever siden midt i august også selvom jeg har forespurgt flere gange, men bare fået det svar at det jo ikke var butikkens ansvar hvis det var en rep. sag.

HVOR BLIVER SERVICEN AF?? Det er måske rigtigt at efter købeloven så er der ikke noget at komme efter når garantien er væk, men jeg vil nok mene at det er trods alt dem der har rådet mig dengang til at købe dette produkt. Og at man har et personligt ansvar over for vedkommende bagefter. Men når de skal sælge et produkt så er der jo ingen problemer med hvor langt man kan strække sig.

håber det hjælper dig med at vælge

mvh knp

 

Til top Vis kaj n p's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaj n p
 
OceanMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 516
Sendt: 03 September 2003 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Hejsa Møffe...

Jeg er ejeren af en NAD T752, hvilket jeg ikke har fortrudt det mindste endnu! Receiveren er uden alt det "unødvendige" gejl, mange andre fabrikanter har. I stedet er der lagt vægt på at den gennemsnitslige komponent er af en lidt bedre kvalitet. Hvis du vil en masse billeder af receiveren, kan du gå ind under min hjemmeside, under Hifi-sektionen, og klikke på receiveren..!

--
OceanMan
http://www.oceanman.dk

Til top Vis OceanMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OceanMan
 
Møffe
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 24 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 10 September 2003 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Tak for indsatsen gutter!!

Jeg har set dine billeder OceanMan, og det er jo en flot maskine, og jeg synes selv at den spiller utrolig godt, men mange her på forummet er også til Marantz, og spørgsmålet er, hvor stor en model man skal op i Marantz serien for at kunne sammeligne disse 2 produkter.

Jeg vil mene at en SR6300 er en værdig modstander til 752'eren, men den er svær at komme i nærheden af i et lytterum i Århus. Mit største behov er dog stereo, og så et par film om måneden.

Til top Vis Møffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Møffe
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes