Sendt: 19 Maj 2017 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nyligt anskaffet mig en NAD T758 AV-reciever, da jeg ville overgå til Sorround. Jeg oplever at lyden slår fra på TV/Netflix-delen, via ARC efter max en time, hvor man så kan slukke og tænde TV, for at det indimellem vil fungere igen. Ellers skal man op og slukke på stikkontakten.
Jeg har i går snakket med en anden Nad T758-ejer, der oplever præcis samme fejl med et Samsung TV (mit er et Sony), da han nyligt fik sit 4k-modul sat i. Inden da, havde han ikke problemet og oplever det ikke på sin Xbox, ligesom jeg heller ikke oplever det på min PS4pro. Dvs. alt er udelukket på nær 4K-modulets ARC HDMI-stik i Nad'en. Er der nogen der har oplevet lignende og har et muligt fix?
Forhandleren bad mig sende en mail, hvor de så vil kontakte NAD. NAD mente ikke det var en udbredt fejl, da forhandlerens medarbejder snakkede med en derfra i går. Des flere der melder ind med fejlen, des større chance er der for et fix. Så jeg håber inderligt der er flere her, der oplever det samme, så jeg ikke er nødsaget til at returnere min ellers skønne forstærker (jeg fik til en røvgo' pris). Så sig endelig, hvis I har problemet, om I har en løsning eller ej.
Mvh Samuel
|